• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

همه چیز درمورد بوتاکس پیشانی

امروزه استفاده از روش های درمانی مختلف برای بازیابی زیبایی از جمله بوتاکس پیشانی به یکی از کار های مرسوم تبدیل شده است که پیر و جوان هم نمی شناسد. یکی از این روش ها بوتاکس می باشد. بوتاکس برای نقاط مختلف صورت مورد استفاده قرار می گیرد اما یکی از مهم ترین قسمت ها پیشانی است. به همین دلیل می خواهیم شما را با بوتاکس پیشانی آشنا کنیم.

بوتاکس برای نقاط مختلف صورت مورد استفاده قرار می گیرد اما یکی از مهم ترین قسمت ها پیشانی است. قبل از این که به موضوع تزریق بوتاکس در پیشانی برسیم لازم است در ابتدا به اهمیت استفاده از آن بپردازیم. همان طور که می دانید پوست یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین موارد در زیبایی انسان می باشد.

در واقع این طراوت و شادابی پوست می باشد که باعث زیبایی انسان می شود اما می دانیم که این طراوت و شادابی پوست همیشگی نیست و با افزایش سن به مرور زمان شاهد ایجاد تغییرات پوستمان می شویم.

پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه زیبایی باعث شده است که دیگر نگران از بین رفتن طراوات و شادابی پوستمان نباشیم. چرا که با استفاده از روش های مختلف می توان به جوانسازی پوست کمک کرد.

محل تزریق بوتاکس پیشانی

معمولا اولین سوالی که در رابطه با تزریق بوتاکس در پیشانی برای افراد به وجود می آید این است که بوتاکس در کدام قسمت از پیشانی تزریق می شود؟

این سوال از آن جهت حائز اهمیت است که با تزریق بوتاکس عضلات محل تزریق غیرفعال می شوند و به همین دلیل لازم است در محل دقیق این کار را انجام داد.

به طور کلی محل دقیق بوتاکس پیشانی توسط پزشک تعیین می شود و محل آن با توجه به شرایط صورت هر فرد متفاوت می باشد. اما برخی نقاط به عنوان نقاط مشترک شناخته می شود که از جمله آن ها می توان به وسط پیشانی و خطوط پنجه کلاغی که همان نقاط انتهایی پیشانی است که به چشم می رسند، اشاره کرد.

 

بهترین مارک بوتاکس پیشانی

امروزه با توجه به این که بوتاکس در پیشانی به یکی از اعمال زیبایی پرکاربرد تبدیل شده است و تعداد افراد زیادی از این روش برای بازیابی زیبایی خود استفاده می کنند، انواع و اقسام برند ها و مارک های بوتاکس در بازار موجود می باشد که معمولا هر پزشک با توجه به تجربه و سلیقه ی شخصی خود از انواع آن استفاده می کند.

اما توصیه ما این است که اگر قصد انجام بوتاکس در پیشانی را دارید بهتر است اطلاعاتی در رابطه با بهترین مارک های آن به دست آورید و حتما در مراجعه به پزشک برای دریافت مشاوره حتما این موضوع را مطرح نمایید. در ادامه برای آشنایی بیشتر به برخی از معتبرترین برند های بوتاکس پیشانی اشاره خواهیم کرد.

 

1_ برند BOTOX

این برند معروف ترین برند بوتاکس در دنیا می باشد که توسط شرکت Allergan وارد بازار شده است. با توجه به این که این برند اولین برند تولید کننده بوتاکس می باشد همین نام بر روی تمام محصولات تولید شده توسط شرکت های مختلف قرار گرفته شده است.

 

۲_ برند دیسپورت

این برند به یکی از محبوب ترین برند های بوتاکس در دنیا تبدیل شده است که توسط شرکت انگلیسی گالدرما تولید شده است. البته این محصول در رابطه با انواع خاصی از چین و چروک که با نام گابلار شناخته می شود کمک کننده می باشد و در رابطه با چین و چروک های دیگر معمولا جوابگو نمی باشد. به همین دلیل لازم است پزشک در هنگام استفاده از این محصول حتما به نوع چین و چروک ها توجه داشته باشد.

 

۳_ برند زئومین

محصولات این برند تولید کشور آلمان می باشند و با توجه به این که کشور آلمان به عنوان یکی از قطب های تولید دارو در جهان شناخته می شود می توان انتظار داشت که محصولات این شرکت در بالاترین کیفیت باشند. این نوع بوتاکس علاوه بر این که در بوتاکس پیشانی مورد استفاده قرار می گیرد در رابطه با درمان بیماران مبتلا به دیستونی گردن رحم و یا بلفارواسپاسم و اسپاسم پلک مورد استفاده قرار می گیرد.

 

۴_ برند مسپورت

این برند یکی از برند های ایرانی می باشد که از نظر کیفیت می تواند با رقبای خارجی خود مورد مقایسه قرار گیرد. مزیت محصول این برند این است که علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسبی نسبت به برند های خارجی دارد. این برند توانسته است تاییدیه سازمان سلامت و دارو را به دست آورد و با اطمینان کامل می توانید از آن استفاده کنید.

 

۵_ برند آزالور

این برند هم توسط شرکت گالدرما تولید و به بازار عرضه شده است که به عنوان یکی از برند های معروف در جهان شناخته می شود. کیفیت بالای این برند باعث شد تا در سال ۲۰۰۹ به عنوان جایگزین برند بوتاکس شناخته شود.

از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

۱_ میزان تزریق

اولین مورد در تعیین قیمت بوتاکس پیشانی میزان تزریق آن می باشد. هر چه محدوده مورد نظر بیشتر باشد مواد مورد نیاز به تزریق هم بیشتر خواهد بود و همین مورد باعث بالا رفتن هزینه های آن می شود.

 

۲_ اندازه منطقه مورد نیاز برای بوتاکس

با توجه به این که قسمت های مختلفی از پیشانی را می توان بوتاکس کرد، اندازه منطقه ای که بوتاکس می شود از اهمیت برخوردار می باشد. هر چه میزان این منطقه بیشتر باشد هزینه ی بالاتری را هم می توان برای آن در نظر گرفت.

 

۳_ برند مورد استفاده برای بوتاکس

با توجه به این که برند های مختلفی در بازار موجود می باشد می توان گفت قیمت هر کدام با موارد دیگر متفاوت می باشد و با توجه به این که پزشک از کدام برند استفاده خواهد کرد هزینه ها متفاوت خواهد بود.

 

۴_ هزینه کلینیک و دستمزد پزشک

علاوه بر هزینه خود بوتاکس یک سری هزینه در رابطه با هزینه ها مربوط به کلینیک و دستمزد پزشک وجود دارد که در مناطق مختلف متفاوت خواهد بود.

 

ماندگاری بوتاکس پیشانی

ماندگاری بوتاکس در پیشانی یکی از موضوعات مهم می باشد. به طور کلی میزان ماندگاری این نوع بوتاکس را می توان ۳ تا ۴ ماه در نظر گرفت اما با یک سری مراقبت ها می توان طول عمر آن را تا ۷ ماه نیز افزایش داد. البته این زمان با توجه به میانگین کلی بیان شده است و در رابطه با افراد مختلف می تواند کمتر یا بیشتر باشد. برای مثال سن، میزان چین و چروک ها، نوع برند مورد استفاده و … از جمله مواردی هستند که در ماندگاری بوتاکس تاثیرگذار می باشند.

 

طریقه بوتاکس پیشانی

شاید جالب باشد که بدانید بوتاکس پیشانی چگونه انجام می گیرد. برای این کار در ابتدای کار پزشک تمام قسمت های پیشانی را با محلول های مخصوص ضد عفونی می کند و سپس کار بی حسی را انجام می دهد.

برای این کار از بی حسی موضعی استفاده می کنند و در واقع با این کار تمام قسمت های مورد تزریق را به صورت موقت فلج می کنند. برای تزریق بوتاکس به قسمت های مورد نیاز لازم است از سرنگ طرفی استفاده شود.

با توجه به این که کدام قسمت از پیشانی مورد تزریق قرار خواهد گرفت تعداد نقاط تزریق تشخیص داده می شود. برای مثال اگر قسمت بالایی پیشانی مورد نظر باشد لازم است به پنج نقطه بوتاکس تزریق شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *