• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

پاکسازی صورت با بخور

بخور درمانی دارای فواید درمانی بسیار زیادی برای پوست و سایر نقاط بدن از جمله درمان مشکلات تنفسی ، پاکسازی پوست ، درمان سینوزیت و … میباشد. که ما قصد داریم در این مقاله به آموزش و معرفی نکات بسیار مهم پاکسازی پوست صورت با کمک بخور درمانی بپردازیم. از این رو اگر قصد انجام پاکسازی پوستتان با بخور را دارید به شما پیشنهاد میکنیم این مقاله را به صورت کامل مطالعه کنید.

آموزش صحیح پاکسازی پوست صورت با بخور

مرحله 1: شستن صورت

قبل از شروع پاکسازی میبایست تمام آلودگی ها از جمله چربی پوست ، کرم ها ، محصولات آرایشی و سایر آلودگی های روی پوستتان را با کمک آب ولرم و صابون کاملا بشویید. زیرا هنگام بخور دادن صورت منافذ پوست باز شده و میتواند چربی ها و آلودگی هارا به خود جذب کند.

مرحله 2: لایه برداری پوست

قبل از شروع پاکسازی با کمک یک اسکراب ملایم سعی کنید سلول های مرده پوستتان را از بین ببرید. برای این کار ما به شما اسکراب قهوه را پیشنهاد میکنیم زیرا اسکراب و لایه بردار قهوه دارای level ملایم تری نسبت به سایر اسکراپ ها میباشد.

مرحله 3: آماده سازی دستگاه بخور

دستگاهتان را آماده کنید. در نبود دستگاه بخور میتوانید از قابلمه و یا کتری نیز استفاده کنید. اما در این شرایط کیفیت بخار پایین می آید و همچنین با جوشیدن آب میتواند باعث پاشیدن آب به صورت و سوختگی شود. همچنین برای بالا بردن کیفیت پاکسازی سعی کنید به جای آب شیر از آب مقطر و یا آب جوشیده شده استفاده کنید. همچنین میتواند از گیاهان طبیعی نیز در محلول آب تان استفاده کنید که در ادامه بهترینشان را به شما معرفی میکنیم.

مرحله 4: شروع پاکسازی

دستگاهتان را روشن کنید و و قبل از جوش آمدن آب صورتتان را روی محفظه قرار دهید تا پوستتان به تغیر شرایط دما عادت کند. پس از جوش آمدن آب میبایست دمای دستگاه را با توجه به حساسیت پوستتان تنظیم کنید که باعث سوختگی نشود. برای جلوگیری از فرار بخار ها حین استفاده از دستگاه بخار یک حوله بالای سر خود قرار دهید. میانگین زمان بخور دادن پوست صورت بین 7 الی 12 دقیقه میباشد. که با توجه به نوع پوست میتواند متغیر نیز باشد.

مرحله 5: استفاده از ماسک

در این مرحله پوست شما آماده تر از همیشه میباشد و زمان آن است که با کمک یک ماسک صورت از تمام مزایای پاکسازی صورت بهره مند شوید. اگر نمیدانید چه ماسکی انتخاب کنید. ما ماسک هایی که حاوی جلبک دریایی و خاک رس میباشند را به شما پیشنهاد میکنیم. این ماسک ها دارای فرمول تسکین دهنده هستند که میتوانند از تورم بعد از پاکسازی جلوگیری کنند.

مرحله 6: استفاده از سرم پوست

برای بالا بردن کیفیت پاکسازی میبایست پس از شستن ماسک از سرم های پوست که دارای ویتامین های ضروری پوست و خواص ضد پیری هستند استفاده کنید. برای این مرحله ما به شما سرم هایی که حاوی ویتامین c و ویتامین e هستند را پیشنهاد میکنیم. زیرا پس از پاکسازی صورت با بخور پوستتان مواد مورد نیازش را از دست داده و شما میبایست هرچه زودتر این ویتامین هارا به پوستتان برسانید.

مرحله 7: استفاده از کرم مرطوب کننده 

در این مرحله که مرحله آخر پاکسازی صورت با بخور میباشد. میبایست برای بازگردانی رطوبت از دست رفته پوست میتوانید از کرم های شب ، آب رسان و کرم های ضد چروک استفاده کنید. و در آخر به شما تبریک میگوییم پاکسازی پوستتان به بهترین روش ممکن انجام شد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *