• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

پاکسازی پوست چیست و چرا پوست ما به پاکسازی نیاز دارد؟

پاکسازی پوست به طور دوره ای به شما کمک خواهد کرد تا پوستی سالم، درخشان و عاری از انواع آلودگی های میکروبی و باکتریایی داشته باشید. در نتیجه مواد مفید موجود در محلول های مغذی پوست و مرطوب کننده ها به شکلی اصولی جذب صورت تان خواهد شد و تاثیرگذاری بیشتری خواهند داشت.

پاکسازی پوست چیست و چرا پوست ما به پاکسازی نیاز دارد؟

روش‌های مختلفی برای رفع این جوش‌های سرسیاه وجود دارد. بیشتر این روش‌ها معمولاً سطحى و موقت هستند مثل چسب‌ها یا اسکراب بهترین روش درمان جوش‌هاى سرسیاه وسرسفید یا همان کومدون ها؛ تخلیه کامل آنهاست. تخلیه کامل کومدونها، ازجمع شدن و باقى ماندن چربى در فولیکول‌ها که زمینه ساز ایجاد آکنه و جوش‌هاى التهابى است و همینطور باعث باز شدن منافذ پوست و پوست پرتقالى شدن مى‌شود؛ جلوگیرى مى‌کند.

میکرودرم ابریژن

چربى بیش از حد پوست، استفاده طولانی مدت از لوازم آرایشی نامناسب و همچنین عوامل محیطی و ژنتیک، از مهمترین عوامل باز شدن منافذ پوست هستند. میکرودرم ابریژن باعث میشود این منافذ بسته ‌شوند و استحکام و قوام پوست افزایش یابد.

میکرودرم ابریژن چه کاربردهایی دارد؟

۱. برطرف کردن اثر زخم (اسکار)

۲. برطرف کردن چین ‌و ‌چروک‌های ریز و متوسط پوست

۳. پاک کردن لکه‌های‌ قهوه‌ای سطح پوست

۴. کم کردن عمق چین وچروک ها

۵. از بین بردن جاى جوش‌(اسکار) و جوش‌های سرسیاه

۶. کمک به بسته شدن منافذ باز پوست

7. جوانسازی و بهبود وضعیت سلامتى پوست

۸. پاکسازی کدورت ناشی از مواد آرایشی

۹. تحریک سلول‌های فیبروپلاست جهت افزایش تولید ماده‌ حیاتی کلاژن

برخی از مزایای پاکسازی پوست عبارتند از:

۱- ارزان است.

٢- نیازبه استراحت و دوره نقاهت ندارد.

٣- تأثیر آن بلافاصله قابل مشاهده است.

۴- فوائد کوتاه مدت و بلندمدت زیادى براى پوست دارد.

فواید پاکسازی پوست

غافل شدن از سلامت پوست صورت نتیجه ای جز داشتن چهره ای شکسته و بی روح را در بر نخواهید داشت. بنابراین برای داشتن چهره ای بشاش و پوستی سالم باید فرآیند پاکسازی پوست را انجام دهید. برای اینکه به اهمیت پاکسازی پوست پی ببرید قصد داریم در ادامه تعدادی از مهمترین فواید پاکسازی پوست را عنوان کنیم.

  • جلوگیری از چروک شدن و پیری و شکنندگی پوست

یکی از متداول ترین سوالاتی که مراجعان از دکتران پوست و زیبایی می پرسند این است که چه کنیم تا پوست مان به سرعت پیر و شکننده نشود و پوستی جوان و شاداب داشته باشیم؟ و یکی از اصلی ترین جواب هایی که در پاسخ به این پرسش می شنوند پاکسازی پوست است. پاکسازی پوست کمک می کند تا پوستی جوان داشته باشید و فرآیند پیر شدن پوست را به تعویق بیاندازید. بنابراین اگر فردی را دیدید که پوستی بشاش و درخشان دارد شک نکنید که به پاکسازی پوست خود اهمیت داده.

  • درخشش پوست و اکسیژن رسانی به آن

درخشش پوست از دیگر فوایدی ست که پاکسازی پوست به همراه دارد. برخی افراد به قدری پوستی درخشان و شاداب دارند که با نزدیک شدن از فاصله چند متری متوجه تلالو و درخششی که روی پوست صورت آن هاست خواهیم شد. اگر شما هم می خواهید پوستی براق همچون آینه داشته باشید و حسرت پوست های شاداب و شفاف را نخورید پاکسازی پوست را جدی بگیرید. پاکسازی پوست باعث می شود اکسیژن و مواد معدنی به سطح درمیست پوست رسیده شود. در این لایه از پوست کلاژن وجود دارد و تقویت آن باعث جوانسازی پوست شما می شود.

  • فراهم نمودن بستری عالی جهت جذب مواد مغذی توسط پوست

اگر از محصولات ضد لک، ضد پیری، ضد چروک و حتی یک مرطوب کننده ی ساده استفاده می کنید و با وجود استفاده از معتبرترین برندها باز هم متوجه تاثیر خاصی روی پوست صورت تان نمی شوید شک نداشته باشید که حجم زیادی از سلول های مرده روی صورت شما تجمع کرده اند و اجازه ی جذب مواد مفید موجود در این مواد را به صورت شما نمی دهد. از مهمترین فواید پاکسازی پوست این است که با برداشتن سلول های مرده، بستر را برای جذب مواد مفید موجود در انواع کرم ها، روغن ها و ماسک های مراقبتی فراهم می کند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *