• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

پاک کردن تاتو با لیزر

پاک کردن تاتو (خالکوبی)

حذف تاتو با لیزر روشی ساده و بی خطر است و نتایج خارق العاده ای را به همراه دارد. این فناوری پیشرفته به نور تولید شده لیزری اجازه می دهد تا از طریق عبور از پوست منجر به تجزیه جوهر تاتو به ذرات ریز شودو سپس بدن از طریق سیستم ایمنی خود این قطعات را شناسایی و دفع می کند.

آیا از بین بردن تاتو با لیزر آسیب زا است؟

متأسفانه ، هیچ روشی برای از بین بردن خال کوبی کاملاً بدون درد نیست. از بین بردن خال کوبی با لیزر، احساس داشتن یک نوار لاستیکی است که به طور مکرر بر روی پوست کشیده میشود. بعضی آن را به صورت پاشیدن سریع خرده چوبهای تیز یا احساس گرما و جسم خاردار توصیف می کنند. از آنجا که برای شکستن ذرات جوهر زیر پوست شما به انرژی زیادی نیاز است ، این روش درمانی می تواند برای برخی از افراد ناخوشایند باشد. همچنین برای بهبودی پوست شما بین دوره های درمانی 6 تا 12 هفته زمان لازم است.

چه تفاوتی بین حذف تاتو با لیزر و سایر روش ها وجود دارد؟

سایر روش های حذف تاتو شامل لیزر نیست. ما روش های زیر را برای حذف خال کوبی توصیه نمی کنیم زیرا آنها می توانند باعث زخم شوند و خطر عفونت زیادی دارند.

کرم های حذف تاتو

این کار با حل کردن تاتو با استفاده از مواد شیمیایی مانند هیدروکینون ، اسید کوجیک ، آلفا آربوتین و TCA انجام می شود. آنها نمی توانند تاتو را به طور کامل از بین ببرند ، اما ممکن است در برخی موارد ظاهر آن را بهتر کنند.

از بین بردن خال کوبی با درم ابراسیون (تراشیدن یا سمباده زدن پوست)

این روش شامل استفاده از یک وسیله ساینده برای تخریب سطح پوست به منظور تخریب تاتو و از بین بردن لایه ها فوقانی پوست است. معمولاً بی حس کننده موضعی تجویز می شود زیرا این یک روش دردناک حذف تاتو است.

سالابراشن

این روش به همان روش درم ابریژن عمل می کند اما شامل استفاده از آب و نمک علاوه بر دستگاه ساینده به منظور بلند کردن و حذف لایه های پوست است.

حذف تاتو با اسید

بعضی از افراد اکنون از اسیدهایی استفاده می کنند ، مانند اسیدهایی که در لایه برداری شیمیایی پوست استفاده می شود ، لایه های پوست را می سوزاند تا از شر خالکوبی های خود خلاص شود. بسیاری از متخصصان بهداشت به شدت از این روش را نهی می کنند.

مراقب های تخصصی پوست بعد پاک کردن تاتو

متخصصین پوست محصولات درمانی بسیار ملایم و تسکین دهنده ای را برای شما تجویز میکنند تا به شما کمک کنند تا هر گونه تحریک بعد از درمان آرام شود و از پوست در برابر آفتاب محافظت شود.

جلسات درمانی

برای اطمینان از موفقیت معمولاً چندین جلسه درمانی به طول می انجامد(با حداقل 6 هفته فاصله بین جلسات لیزر) و به طور متوسط 6 الی 8 جلسه درمانی برای پاک کردن تاتو نیاز است. در هنگام برداشتن تاتو فاکتورهای مختلفی که مرتیط با میزان پاسخ درمانی هستند باید مد نظر باشد و ما متعهد به ارائه بهترین برنامه درمانی ویژه نیازهای شما با بهترین و تخصصی ترین لیزرها هستیم.

 

 

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

پاک کردن تاتو با لیزر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *