• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ

در این مقاله قصد داریم در مورد پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ صحبت کنیم. تاتو و سایر روش‌های آرایش دائم و نیمه دائم این روزها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و علاقه‌مندان زیادی دارند؛ درعین‌حال، در بسیاری از موارد نیز افرادی که اقدام به زدن تاتو کرده‌اند به دلایل مختلف از این کار پشیمان شده و قصد پاک کردن تاتوی خود را دارند. خبر خوب برای این دسته از افراد این است که جای هیچ نگرانی نیست و روش‌های مختلفی برای پاک کردن انواع تاتو وجود دارد. یکی از این راه‌ها که بسیار محبوب و پربازده است، استفاده از لیزر درمانی و پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ (Q-Switch) است. اگر شما هم در مورد پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ کنجکاو هستید، تا انتها ما را همراهی کنید.

تاتو چیست؟

تاتو کردن که در گذشته با نام خالکوبی شناخته می‌شد، یکی از روش‌های آرایش دائم و نیمه دائم است که ما را از شر انجام برخی از آرایش‌های روزانه و خسته‌کننده راحت می‌کند یا طرح‌هایی را که دوست داریم روی قسمت‌های مختلف بدن ما ماندگار می‌کند. تاتو به کمک دستگاه و سوزن‌های خاص انجام می‌شود و اساس کار آن به این صورت است که پیگمنت‌ها و رنگ‌دانه‌های مختلف را به کمک سوزن، در عمق ۱ تا ۳ میلی‌متری (لایه درم یا همان لایه میانی پوست) زیر پوست جایگذاری می‌کند تا در برابر عوامل محیطی و شستشو از بین نروند.

روش‌های پاک کردن تاتو

افراد بنا بر دلایل مختلفی مانند استخدام در شغل‌های دولتی، تغییر ذائقه، عدم رضایت از طرح و شکل نهایی و دلایل مختلف دیگر اقدام به پاک کردن تاتو خود می‌کنند. راه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد؛ راه‌هایی مانند انجماد (فریز کردن)، جراحی، ساییدن و تراشیدن پوست، لایه‌برداری عمیق، استفاده از محلول‌ها و کرم‌های موضعی، استفاده از نمک یا اسید گلیکولیک و لیزردرمانی.
از بین تمام روش‌های یادشده، پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ از همه محبوب‌تر و پربازده‌تر است. تمام روش‌های دیگر با درد، بی‌حسی و جای زخم و اسکار همراه است. در ادامه با روش پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ بیشتر آشنا خواهیم شد.

پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ

پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ

پاک کردن تاتو با استفاده از لیزردرمانی یکی از روش‌های بسیار معروف و پراستفاده در جهان برای خلاص شدن از شر تاتوهایی است که زمانی آن‌ها را دوست می‌داشتیم. لیزری که برای این کار استفاده می‌شود لیزر کیوسوئیچ است. پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ یک روش ایمن، بدون درد، پربازده و بدون نیاز به بیهوشی و بی‌حسی است. به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار است.

برخی از کاربردهای لیزر کیوسوئیچ به شرح زیر است:

  • محو کردن کامل تاتو و خالکوبی
  • محو کردن خال‌های مادرزادی
  • از بین بردن لک‌های پوستی، کبودی و لکه‌های قهوه‌ای صورت
  • محو کردن خال و کک‌ومک
  • درمان ملاسما
  • محو کردن جای جوش
  • درمان قارچ ناخن

مواد تاتو باید در لایه‌های زیرین پوست جایگذاری شود، چراکه لایه بیرونی پوست با آسیب‌های احتمالی، اشعه‌های آفتاب، شستشو و روش‌های جوانسازی پوست تجدید می‌شود و این امر منجر به محو شدن آثار تاتو خواهد شد.

مواد تاتو در لایه میانی پوست موسوم به لایه درم و در داخل سلول‌های فیبروپلاست، ماکروفاژها و هیستیوسیت‌ها جای می‌گیرند. این لایه با استفاده از امواج لیزر بدون نیاز به جراحی، برش، بیهوشی و استفاده از مواد شیمیایی در دسترس است.

شاید در نگاه اول پاک کردن مقداری جوهر از روی پوست چندان سخت به‌نظر نرسد، اما همه چیز به این بستگی به شرایط پوستی شما دارد و به‌طور کلی کار دشواری است.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *