• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

پس از تزریق فیلر منتظر چه نتایجی می‌توان بود؟

پس از تزریق فیلر منتظر چه نتایجی می‌توان بود؟

تزریق فیلر یا پرکننده های پوستی یکی از آسان ترین و نسبتا مقرون به صرفه ترین روشهای افزایش حجم و جوانسازی پوست در مقایسه با روشهای جراحی است که با نتایج فوری و کم عارضه همراه است. در این روش از تزریق فیلر (که می‌تواند ساخته شده توسط برندهای مختلف و در بسته بندی های یک سی سی باشد یا از چربی بدن خود شما به دست آمده باشد) برای اهداف زیر استفاده می‌شود:

 

کاربرد تزریق فیلر

پر کردن لب های کم حجم و نازک
کانتور صورت با گونه گذاری و زاویه سازی فک و چانه
کاهش و رفع چین و چروک و ظاهر خطوط پوست
بهبود ظاهر اسکار آکنه و جای زخم
رفع گودی شقیقه ها
جوانسازی پشت دست و گردن
بازسازی ناهنجاری های صورت
جوانسازی زیر چشم با رفع گودی، تیرگی، پف کم تا متوسط و چین و چروک های زیر چشم

 

فیلر چه کارهایی نمی تواند انجام دهد؟

در برخی از بیماران ممکن است برای اقداماتی از قبیل لیفت صورت ، لیفت ابرو یا چشم جراحی بهترین راه حل باشد. درمان های جوانسازی غیر جراحی مانند فیلر ها نمی توانند به همان اندازه جراحی نتیجه بخش باشند. یادآوری این نکته ضروری است که فیلر یک درمان موقتی برای پیری است و برای نتایج طولانی مدت جلسات مداوم لازم است.

 

دوران نقاهت تزریق فیلر

زمان استراحت بسته به بیمار و نوع فیلر تزریق شده متفاوت است. برای بیشتر افراد، فعالیت روزانه ممکن است ادامه یابد ، اما به طور کلی توصیه می شود در طی 48-24 ساعت اول از انجام فعالیت بدنی شدید جلوگیری کنید تا تورم و کبودی به حداقل برسد. قبل از برنامه ریزی جلسات، حتماً در مورد برنامه بهبود و استراحت خود با پزشک زیبایی صحبت کنید. بلافاصله پس از تزریق فیلر امکان ایجاد علائم زیر محتمل است:

ظاهر حجیم در قسمتی که فیلر تزریق شده
تورم یا کبودی خفیف تا شدید
بی حسی موقت یا قرمزی
توده های قابل رویت یا مناطق سخت در محل های تزریق مشاهده می شود

 

ماندگاری تزریق فیلر

هرچند انواعی از فیلرها، دائمی نام‌گذاری شده‌اند، اما باز هم می‌توان تأیید کرد که هیچ‌کدام از انواع مختلف فیلرها، اثری بسیار بلندمدت را از خود به نمایش نمی‌گذارند. البته کوتاه‌مدت بودن اثر فیلر‌ها از نکات مثبت این تکنیک درمانی و زیبایی به‌حساب می‌آید. در نظر داشته باشید که هرگونه تغییر دائمی در صورت، با نادیده گرفتن تغییرات آینده بدن انسان صورت می‌گیرد و در بلندمدت ممکن است منجر به نتایجی نامناسب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *