• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

پوست صاف و جوان و شاداب با میکرونیدلینگ

 

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ در دسته روش‌های جوانسازی و بازسازی پوست بشمار می‌رود. در گذشته مصریان باستان برای از بین بردن جای لک، زخم و جوش از سنگ زبر و دندانه‌دار استفاده می‌کردند و از طریق ایجاد خراش بر پوست مرده، راه را برای خون رسانی لایه‌های زیرین پوست باز می‌کردند که با درد شدیدی همراه بود و امروزه چنین کاری منسوخ شده است.

امروزه پزشکان با روش میکرونیدلینگ که روش غیر تهاجمی و و کم دردی بشمار می‌رود، برای درمان جای جوش و لک و بازسازی بافت صورت و جوانسازی پوست استفاده می‌کنند. دستگاه میکرونیدلینگ، حاوی سوزن‌های بسیار ریزی است که در اثر برخورد بر پوست سوراخ‌های ریز بر سطح پوست ایجاد می‌کند. ماهیت این روش اینگونه است که با وارد شدن سوزن‌های ریز به سطح پوست، مغز دستور افزایش کلاژن‌سازی را برای ترمیم این ناحیه می‌دهد که در نهایت موجب جوانسازی پوست خواهد شد.

مزایای میکرونیدلینگ چیست؟ 


پزشکان مراجعان جوانی دارند که دارای زخم‌های آکنه هستند و مراجعان بالغ‌تری که به میکرونیدلینگ برای رفع آسیب‌های آفتاب و چین و چروک احتیاج دارند. نتایج روش میکرونیدلینگ به طور طبیعی زیبا است و روشی بدون استفاده از مواد شیمیایی است که در آن هیچ گونه ماده خارجی تزریق نمی‌شود. پس از درمان، پوست شما ضخیم‌تر و محکم‌تر می‌شود. تولید کلاژن و الاستین در پوست تا ۱۰۰۰ درصد افزایش می‌یابد. این درمان را روی هر یک از بخش‌های بدن می‌توان انجام داد و برای رنگ پوست‌های تیره‌تر هیچگونه ضرری ندارد.

در سایر درمان‌ها که شامل روش‌های ablative یا متدهای حرارتی هستند، درمان سیکاتریسی هدف قرار می‌گیرد و کلاژن نوع l از بالا تا پایین در لایه‌های پوست تشکیل می‌شود. مهم‌ترین مزیت میکرونیدلینگ این است که فاکتورهای رشد باعث آزاد شدن ماشه جوان سازی می‌شوند. این نوع از درمان شامل کلاژن نوع lll است که از پایین به سمت بالا، در لایه‌های پوست تشکیل می‌شود.

میکرونیدلینگ کدام یک از مشکلات پوست را درمان می‌کند؟ 

میکرونیدلینگ برای صاف کردن، سفت کردن و هدف قرار دادن نواحی از صورت و بدن که تحت تاثیر افزایش سن قرار گرفته‌اند، شناخته شده است. میکرونیدلینگ چین و چروک‌های پوستی، پیری پوست، زخم‌های جراحی و زخم‌های هایپر ترافیک، استرچ مارک‌ها ، آکنه ، سوراخ‌های جای زخم، افتادگی پوست، هیپرپیگمانتاسیون، آسیب ناشی از اشعه فرابنفش، روزاسه و ملاسما را درمان می‌کند.

میکرونیدلینگ برای درمان مشکلات پوستی مانند ملاسما و روزاسه بسیار موثر است. اگر از هر کدام از این مشکلات پوستی رنج می‌برید، حتماً می‌دانید که روش‌های بسیار کمی برای درمان موثر تغییر رنگ پوست وجود دارد.

اما پس از انجام میکرونیدلینگ، شما شاهد بهبود کلی وضعیت پوست، بهبود رنگ پوست و کاهش تغییر رنگ پوست خود خواهید بود.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

شماره تماس

01341219506-7

01342217120

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *