• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

چرا باید برای جوانسازی پوست از آر اف فرکشنال (اسکارلت)استفاده کنیم؟

آر اف فرکشنال چیست؟

آر اف فرکشنال یک روش غیرتهاجمی و موثر برای کاربردهای متعددی در زیبایی مانند جوانسازی پوست، افزایش قوام و شفافیت پوست، لیفتینگ سطحی، کاهش چربی و منافذ پوست، کاهش تعریق بیش از اندازه و… است. در این روش با وارد کردن سوزن‌های بسیار ریز با کمک امواج رادیویی، لایه اپیدرم و درم و حد فاصل بین این دو لایه مورد هدف قرارمی‌گیرد که باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست شده و فرآیند جوانسازی انجام می‌شود. آر اف روند طبیعی ترمیم پوست را تحریک می‌کند و با دسترسی به لایه درم باعث افزایش کشش و نهایتا لیفت پوست، کاهش خطوط ریز و چین و چروک های ملایم تا متوسط و رفع شلی و افتادگی پوست می‌شود.

آر اف فرکشنال با استفاده از فرکانس امواج رادیویی، درمانی موثر برای ترمیم و جوان سازی پوست آسیب‌دیده است. این روش درمانی همچنین می‌تواند باعث بهبود انواع اسکار، کاهش منافذ پوستی و افزایش شفافیت پوست شده و در پوستهای چرب موجب کنترل چربی و کاهش آکنه شود و به طور قابل توجهی پوست صاف و سالم ایجاد کند. همچنین می‌تواند در کاهش میزان تعریق در نواحی زیر بغل نیز بسیار موثر باشد.

 

مکانیسم عملکرد امواج رادیو فرکوئنسی

امواج RF یکی از امواج مفید با کاربردهای فراوان در زندگی روزانه ماست. این امواج که همان امواج رادیو فرکوئنسی هستند، در علوم پزشکی، مهندسی استفاده‌های متفاوتی دارند. معمول‌ترین امواج رادیو فرکوئنسی، امواجی است که در رادیو، تلویزیون، گیرنده‌های وای‌فای و… بصورت روزمره توسط همه افراد استفاده می‌شود.

امواج RF در علم پزشکی و زیبایی یکی از بهترین روش‌های جوانسازی پوست است که بصورت غیرتهاجمی بوده و عوارض خاصی هم ندارد. جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تولید کننده این امواج که در آن‌ها جریان بصورت تخصصی و یکنواخت به پوست می‌رسد، در اصطلاح به نام RF فرکشنال معروفند.

 

عملکرد دستگاه آر اف فرکشنال چگونه است؟

آراف فرکشنال نوعی دستگاه کم‌تهاجمی زیبایی است که امواج رادیوفرکوئنسی را توسط سوزنهای ریز  از طریق   هندپیس  دستگاه به عمق پوست می‌فرستد و موجب تحریک کلاژن‌سازی و جوانسازی آن ناحیه از پوست می‌شود. نفوذ امواج رادیوفرکوئنسی  به داخل پوست باعث انجام فرآیند بازسازی سلولی  بافت هدف در پوست می‌گردد.

عملکرد اسکارلت

آر اف فرکشنال چطور باعث جوانسازی پوست می‌شود؟

فرآیند ترمیم طبیعی و سلول‌سازی پوست در سنین مختلف با سرعت‌های متفاوتی انجام می‌شود، به طوری ‌که سرعت آن با افزایش سن رفته‌رفته کم می‌گردد. استرس، تغذیه نامناسب، کم‌خوابی و سایر عوامل محیطی نیز خاصیت بیولوژیکی کلاژن‌ها را کاهش می‌دهد و باعث ایجاد چروک ، افتادگی و پیری پوست می‌شود.

امواج RF  با داشتن فرکانس مناسب و بی خطر، سرعت و میزان انرژی تنظیم‌شده، اثرات فوق‌العاده‌ای در جوانسازی دارند. این امواج به صورت غیرتهاجمی و بدون عوارض جانبی باعث افزایش کیفیت پروتئین‌سازی در مکانیسم خودترمیمی پوست می‌شود.

حرارت تولیدشده توسط این دستگاه تا حد زیادی باعث تحریک سلول‌های فیبروبلاست و در نتیجه افزایش تولید کلاژن جدید می‌گردد. به این صورت که این دما باعث تغییرات داخلی پیوندهای بین این سلولها شده و مدل آنها را تغییر میدهد .

 

اثرات آر اف فرکشنال بر زیبایی پوست:

با توجه به عملکرد کلی دستگاه آر اف که تحریک کلاژن‌سازی در لایه های اپیدرم ودرم است، مزایای زیر را می‌توان برای آن نام برد:

  • لیفتینگ سطحی و بهبود شلی و افتادگی پوست
  • جوانسازی و بهبود بافت پوست
  • افزایش قوام و تونیسیتۀ پوست
  • افزایش سرعت بازسازی سلولی بدون آسیب به پوست
  • کاهش چین و چروک
  • درمان تعریق بیش از حد
  • کاهش لک‌های پوستی و بهبود اسکارهای جراحی
  • درمان ترشح بیش از حد چربی پوست و آکنه
  • کاهش منافذ باز
  • شفاف‌سازی پوست
  • بهبود استرچ مارک

بهترین دستگاه RF  فرکشنال کدام است؟

تنوع مدل‌های دستگاه RF  فرکشنال زیاد است، اما آن چیزی که مهم است، نتیجه و  اثرات درمانی آن است که به کیفیت دستگاه و جنس سوزن آن بستگی دارد. در حال حاضر، پیشرفته‌ترین دستگاه RF فرکشنال دنیا با نام اسکارلت است که تولید کمپانی VIOL  بوده و سوزن‌هایش پوشش ضخیم طلا دارد که  بهترین بازدهی را در هر جلسه درمانی ایجاد کند.

دستگاه اسکارلت در مقایسه با سایر دستگاهها از قدرت و سرعت بالاتر، درد نسبتا کمتر هنگام کار، عدم خونریزی حین و بعد از انجام کار و نهایتا نتایج مطلوب‌تر برخوردار است و به نظر می‌رسد که  برند اسکارلت انتخاب بهتری نسبت به سایر دستگاه‌ها باشد.

 

کلینیک زیبایی میها با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد

شماره تماس

01341219506-7

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *