• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

چرا پاک کردن تاتو با لیزر؟

لیزر چطور باعث پاک شدن تاتو می شود؟

پاک کردن تاتو با لیزر: لیزر با خرد کردن رنگدانه ها با یک اشعه نور با فرکانس بالا، تاتو را پاک می کند. رنگدانه سیاه تاتو تمام طول موج های لیزر را جذب می کند و آن را به آسان ترین رنگ برای این دستگاه تبدیل می کند. رنگ های دیگر را تنها می توان با لیزرهای انتخاب شده بر پایه رنگدانه موجود در مواد خالکوبی پاک کرد.

برای پاک کردن تاتو با لیزر نخستین قدم ویزیت شدن به وسیله یک متخصص پوست با تجربه می باشد که بتواند تاتوی شما را ارزیابی کند و در مورد این روند به شما توضیح دهد و ایضاً با نگرش به سن، نوع پوست و سابقه پزشکی شما بهترین روش پاک کردن تاتو را به شما پیشنهاد دهد.

چرا پاک کردن تاتو با لیزر؟

چرا پاک کردن تاتو با لیزر؟

روی بدن خود خالکوبی دارید و دیگر برایتان جذاب نیست؟ ابروهای خود را تاتو کرده‌اید و کرده‌ی خود پشیمانید؟ اگر می‌خواهید تاتوی خود را پاک کنید، باید به یک مساله‌ی کلیدی دقت کنید که توسط انجمن درماتولوژی آمریکا موردتوجه قرار داده شده است:

به لطف ترفیع‌های جدید در فناوری لیزر، لیزرهای امروزین می‌توانند:

به شکلی اثربخش و ایمن تاتوها را پاک کنند.

برای پاک کردن تاتو به تعداد جلسات کمتری نیاز دارند.

می‌توانند رنگ‌هایی را پاک کنند که در گذشته پاک کردنشان امکان‌پذیر نبود.

در این جا باید خاطرنشان شویم که با وجود پیشرفت‌های فنی و فن‌آوری، این که لیزردرمانی چقدر برای شما اثربخش باشد، تا حد زیادی به اپراتور لیزر بستگی دارد. اگر دکتر انتخاب‌شده شما تجربه و مهارت کافی نداشته باشد، نه تنها پیشرفته‌ترین دستگاه لیزر اثربخش نخواهد بود، بلکه خطرات بساری هم خواهد داشت. در طرف مقابل اگر دکتر تخصص و تبحر کافی داشته باشد، پاک کردن تاتو با لیزر به موثرترین و ایمن‌ترین روش تبدیل می‌شود.

 پاک کردن تتو ابرو با لیزر

پاک کردن تاتو با لیزر

لیزرهای کیو سوئیچ برای این منظور استفاده و مصرف دارند اما تنها می توانند رنگدانه های سیاه ، آبی تیره و سبز لجنی را تشخیص دهند و پاک کنند . و در پاک کردن سایر رنگ ها توفیقی ندارند . از این رو ممکن است برای تاتوهای غیر سیاه رنگ مانند قهوه ای و… از 8 تا سی جلسه نیاز به زمان باشد که واقعا سرسام آور و هزینه بر خواهد بود . البته سوای اینها چون چشمها نزدیک ترین عضو به ایروها هستند پس گمان اسیب دیدگیشان با لیزر وجود دارد آن در دفعات زیاد .

چون اکثزیت رنگهایی که برای تاتوی ابرو استفاده میشوند ، مخلوطی از ترکیب چندین و چند رنگ هستند ، متاسفانه درصد بسیار کمی از این تاتو ها با لیزر (به صورت کامل ) قابلیت پاک شدن دارند.

لیزر کیوسوئیچ چیست و چگونه تتو را از بین می‌برد؟

حرف Q در لیزر کیو سوئیچ به مفهوم کیفیت است. در این روش از اشعه‌ی نیرومند لیزر با چنان دقت بالایی استفاده می‌شود که سبب گرم شدن سلول ها نخواهد شد. این به مفهوم ایجاد کمترین زیان به سلول های نواحی و هدف قرار گرفتن رنگدانه های تتو به طور مستقیم خواهد بود. یکی دیگر از مزایای این روش سرعت بالا و عوارض کمتر آن خواهد بود.

اشعه‌های این لیزر طول موج‌های مختلفی داشته و می‌توانند رنگ‌های گوناگون تتو را مورد هدف قرار دهند. رنگ‌های گرم مثل قرمز، زرد، صورتی، نارنجی و قهوه‌ای در عمق کمتری از پوست قرار گرفته و به طول موج کوتاه‌تازگی نیاز خواهند داشت.

در مقابل رنگ‌های تیره در عمق زیادتر پوست قرار گرفته و محتاج طول موج‌های بالاتری خواهند بود.

آیا دستگاه کیوسوئیچ، تاتوهای قدیمی را پاک می کند؟

دستگاه کیوسوئیچ به قدری قوی و نیرومند است که می تواند تا لایه های عمیق پوست نفوذ کند و تاتوهای قدیمی و رنگی را به خوبی پاک می کند؛ پس اگر سالهاست که تاتو کرده اید و اخیراً می خواهید تاتو را پاک کنید، با خیال راحت درمان با دستگاه کیوسوئیچ را انجام دهید.

آیا دستگاه کیوسوئیچ، تاتوهای رنگی را پاک می کند؟

همانطور که گفتیم، لیزر کیوسوئیچ برای پاک کردن انواع تاتوهای رنگی عالی است و می توان گفت جدیدترین و بهترین روش برای پاک کردن تاتوهای چند رنگ، استفاده از سیستم لیزر کیوسوئیچ است.

دیگر کاربردهای لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ می تواند انواع تاتوهای حرفه ای و نیمه حرفه ای را از بین ببرد و پاک کند. علاوه بر این، لیزر کیوسوئیچ برای درمان لکه های متاثر از خورشید سوختگی، لکه های سالخوردگی، خال و کک و مک هم عالی است. همچنین برای بالا کشیدن پوست و جوانسازی پوست، هم از دستگاه کیوسوئیچ استفاده می شود.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *