• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

ژل لب مدل روسی (لب روسی)

تکنیک لب روسی چیست؟

ژل لب روسی روشی است که به طور مشخص از روسیه گرفته شده و باعث ایجاد ظاهری شبیه به یک عروسک روسی می شود. حاشیه های لب، تیز، پر و کشیده می شوند . مرکز لب، پرتر و شکل ظاهری کلی لب بیشتر شبیه به قلب می شود.

این روش باعث افزایش حجم لب ها می شود و به لیفت و بالا کشیده شدن لب بالا و پایین کشیده شدن لب پایین کمک می کند. با تزریق قطرات بسیار کم از فیلر به صورت عمودی به لب ، لب ها کشیده و پرحجم می شوند و جلوه ای بسیار زیبا پیدا می کنند.

تکنیک لب روسی اجازه می دهد تا لب ها بدون ظاهر “بد” به صورت پرحجم و کشیده دیده شوند. فایده ی این روش، ظاهر طبیعی و پرحجم لب بدون نیاز به فیلر زیاد می باشد.

 

ماندگاری ژل لب روسی

ماندگاری Juvederm یا فیلر های دیگر به سوخت و ساز بدن شما و دنبال کردن توصیه های بعد از درمان بستگی دارد. به طور کلی، پس از حجم دهی لب می توان انتظار داشت که فیلر ۶ تا ۸ ماه قابل رویت بماند.

مدت زمان کبودی لب ها پس از تزریق به سبکه روسی
حجم دهی لب، حدود ۴۵ دقیقه الی ۱ ساعت طول می کشد. این زمان شامل زمان بی حسی و مشاوره کوتاه قبل از پروسه نیز می باشد.

کبودی پس از تزریق ژل لب حدود ۴-۷ روز ادامه خواهد داشت و تورم بعد از ۳ روز از بین می رود. جدی گرفتن توصیه های پس از پروسه برای بهبودی مناسب و سریع بسیار مهم می باشند.

 

مناسب ترین تکنیک فیلر لب روسی چیست؟

برای هر فردی که قبلاً تزریق فیلر لب را تجربه نکرده باشد، تکنیک روسی بسیار توصیه می شود چرا که ظاهری طبیعی دارد و حجم دهی به اندازه لازم انجام می شود. برای کسانی که سابقه تزریق فیلر داشته اند، تصمیم گیری در مورد حذف فیلر قبلی ۲ هفته قبل از تزریق فیلر لب به روش روسی ضروری است.

 

چرا مدت زمان تزریق ژل لب روسی طولانی تر از روش های دیگر تزریق فیلر لب می باشد؟

تزریق فیلر لب به روش روسی به دو برابر زمان لازم برای تکنیک استاندارد خطی نیاز دارد. رساندن قطرات ریز فیلر بین بافت لب به زمان نیاز دارد. در نتیجه ظاهر یکنواخت و صاف و لیفت لب ایجاد می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *