• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

کاربرد تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه یکی از روش های برجسته کردن گونه ها است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اما سوالی که به دلیل خاصیت شیمایی ژل ها و فیلرها ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد این است که بهترین ژل برای تزریق گونه چه مارکی است؟ آیا هر ژلی که در مطب ها وجود دارند معتبر هستند؟ طبیعتاً خیر، چند نکته که قبل از تزریق ژل به گونه باید در نظر داشته باشید این است که؛ عمل تزریق ژل باید در مراکز معتبر و از فیلرهایی که دارای اسید هیالورونیک هستند و تحت نظر پزشکان متخصص انجام گیرد.

 

تزریق ژل به گونه چیست و چه کاربردهایی دارد؟

یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی تزریق ژل به گونه است که به صورت سرپایی قابل انجام است.

پیری در هر انسانی امری اجتناب ناپذیر است و همه ما در سنین بالا شاهد افتادگی گونه ها و چین و چروک در گونه ها خواهیم بود که یکی از بهترین و سریع ترین راه ها برای برجسته سازی گونه ها، تزریق ژل به گونه است. که البته بسیاری در سنین پایین تر برای افزایش جذابیت ظاهری خود متقاضی تزریق ژل گونه هستند که هیچ گونه منعی ندارد و در واقع می توان گفت این عمل محدودیت سنی ندارد.

برای تزریق ژل به گونه، مارکهای مختلفی از فیلرها در بازار موجود است که در صورت استفاده از فیلرهای نامعتبر ممکن است فرد عوارض جبران ناپذیری را تجربه کند، بنابراین قبل از انجام این عمل درباره مارک ژل ها تحقیقات لازم را داشته باشید و حتما این عمل را در مراکز معتبر انجام دهید تا از عوارض تزریق ژل در امان باشید.

 

چگونگی تزریق ژل به گونه ها

پس از معاینات و بررسی های لازم توسط پزشک معالج، ابتدا تزریق بی حس کننده موضعی به گونه ها انجام می گیرد تا شما در طول تزریق هیچ گونه دردی را احساس نکنید و سپس تزریق ژل به مناطقی که مشخص شده است انجام می گیرد، البته در برخی مواقع این بی حس کننده با ژل ترکیب می شود و همزمان به گونه ها تزریق می شود.

حداکثر زمانی که برای تزریق ژل به گونه نیاز است حدود ۳۰ دقیقه است.

نتایج تزریق ژل به گونه را شما بلافاصله بعد از عمل مشاهده خواهید کرد. البته لازم است این موضوع را خاطر نشان کنیم که در اکثر مواقع گونه ورم می کند و کمی بزرگتر از اندازه اصلی نشان داده می شود که این ورم پس از مدت کوتاهی فروکش خواهد کرد.

عمل تزریق ژل به گونه نیاز به استراحت ندارد و دوران نقاهت خاصی ندارد و شما می توانید بلافاصله به محل کار خود بازگردید.

 

بهترین فیلرها برای تزریق ژل گونه

انواع بسیار زیادی از فیلرها وجود دارند که توسط سازمان جهانی دارو مورد تایید واقع شده است، فیلرهای مورد تایید این سازمان حاوی اسید هیالوروینک و اسید پلی لاکتیک هستند که این نوع فیلرها بهترین ژل برای تزریق گونه با کمترین عوارض و ماندگاری بالایی هستند.

فیلرهایی با نام ژودرم و رستیلین جزء بهترین مارک های ژل برای تزریق گونه هستند.

بهتر است در همین ابتدا این نکته را خاطر نشان کنیم که قیمت تزریق ژل گونه به عوامل مختلفی مانند مارک فیلر، مقدار تزریق ژل به گونه و پزشکی که این عمل را انجام می دهد بستگی دارد.

مقدار تزریق ژل گونه به چه عواملی بستگی دارد؟

مقدار تزریق ژل به گونه به عواملی مانند فرم صورت، سن فرد، نوع پوست، فرم دلخواه فرد و صلاحدید پزشک بستگی دارد.

 

کاندیدای مناسب برای تزریق ژل به گونه

از جمله افرادی که کاندیدای مناسب برای تزریق ژل به گونه هستند عبارتند از:

افرادی که به دلیل افزایش سن چربی ناحیه گونه های خود را از دست داده اند.
افرادی که اهل کشیدن سیگار و دخانیات نیستند.
افرادی که صورتی لاغر و کشیده دارند.
افرادی که به دلیل افزایش سن گونه هایشان دچار چین و چروک شده است.
بانوانی که در دوران شیردهی و بارداری نیستند.
افرادی که اختلالات خونریزی ندارند.
افرادی که نسبت به ژل ها و فیلرها حساسیت ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *