• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

کاربرد و ترکیبات مزوتراپی صورت

مزوتراپی صورت چیست ؟

مزوتراپی صورت از فرایندی ساده تشکیل شده که نیاز به دقت و توجه بالایی برای تزریق دارد. ترکیبات موردنیاز برای تزریقات مزوتراپی با استفاده از سوزن و بدون نیاز به جراحی؛ فرایند بازیابی سلولی را در نواحی مختلف صورت به همراه دارد، به خصوص نواحی آسیب‌دیده و برخوردار از جای زخم و برش. علاوه بر این راهی مناسب برای زدودن چربی‌های موجود در نواحی تزریقی هم محسوب می‌شود.

مزوتراپی صورت عموما با تزریق هیالورونیک اسید (Hyaluronic Acid) صورت می‌گیرد و ترکیبات دیگرِ مورد استفاده در این تزریق‌ها به صورت محلول در هیالورونیک اسید قرار دارند که وارد سطح زیرین پوست می‌شوند تغذیه، نقویت و زدودن چربی‌های سطح زیرین را به همراه دارند. در ادامه به تعدادی از این مکمل‌های محلول در تزریقات مزوی صورت اشاره خواهیم داشت:

ویتامین‌های محلول در هیالورونیک اسید
فاکتورهای پپتاید (نوعی آمینو‌اسید دارای اتصال کوتاه)
فاکتورهای رشد مخصوص آبرسانی و ارتقای سطح کیفی بافت پوست صورت

 

مکانیزم مزوتراپی صورت

سابقا در عناوین مربوط به مزوتراپی مو و مزوتراپی برای لاغری، به تاثیرات شگفت‌انگیز ترکیبات مزوتراپی در سطوح تقویتی و چربی‌زادیی اشاره کردیم. در ترکیبات مزوتراپی صورت به طور معینی از ترکیبات تقویت کننده و لاغری برای جوانسازی و چربی‌زدایی صورت استفاده می‌شود.

مکانیزم ترکیبات تقویتی در مزوتراپی صورت با تغذیه و تحریک فرایند بازیابی سلولی در لایه‌های میانی پوست و تحریک آن‌ها به ساخت کلاژن و الاستین همراه است. به طوری که پس از استفاده از این ترکیبات در تزریق‌های مزوی صورت از پوستی با طراوت‌تر از قبل برخوردار خواهید بود.

 

مزایای تقویت و جوانسازی پوست با مزوتراپی صورت

جوانسازی پوست صورت
روشن‌کردن پوست و تنظیم رنگدانه‌های موجود در بافت پوست صورت
رفع پف و افتادگی پوست در اطراف چشم
رفع افتادگی پلک چشم
رفع چین و چروک‌های موقتی پوست صورت
درمان چاقی موضعی صورت
افزایش شادابی و طراوت پوست صورت
رفع سلولیت و تنظیم رنگدانه‌های پوستی
چربی‌زدایی و لیفت صورت

 

تعداد جلسات و هزینه مزوتراپی صورت

تعداد جلسات موردنیاز برای مزوی صورت تماما بسته به نیاز مشتری و تشخیص پزشک در تقویت و جوانسازی پوست صورت دارد. با توجه به تعیین تعداد جلسات موردنیاز برای تزریقات مزوتراپی، هزینه‌ی نهایی انجام این‌ فرایند به طور کامل مشخص می‌شود. تمامی این اطلاعات پس از یک جلسه معاینه و دریافت مشاوره از پزشک متخصص خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *