• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

کاربرد و عملکرد لیزر الکساندرایت

کاربرد و عملکرد لیزر الکساندرایت، افرادی که به دنبال روش های حذف مو هستند بهتر است که تمام گزینه های موجود را در نظر گرفته و به انجام تحقیقات بپردازند تا بتوانند بهترین روش برای خود را شناسایی نمایند.
بهترین روش برای رفع موهای زائد نواحی مختلف بدن استفاده از روش لیزر است. در لیزر درمانی نوری تک رنگ و با طول موجی کوتاه به ریشه مو تابیده می شود که در رنگدانه های ملانینی مو این نور جذب شده و با تولید گرما باعث تخریب سلول های سازنده ی مو می گردد.
ملانین در مو و پوست مشکی بیشتر وجود دارد لذا هر چه پوست سفیدتر باشد و مو مشکی تر، در نتیجه جذب نور لیزر در ملانین بهتر و ازبین رفتن موهای زائد بیشتر می گردد و در عین حال پوست نیز کمتر دچار سوختگی می شود. از دستگاه های لیزر پرکاربرد در دنیا می توان به دایود و لیزر الکساندرایت اشاره نمود

نحوه عملکرد لیزر الکساندرایت چگونه است؟

• عملکرد لیزر الکس به اینگونه است که طول موج نور با انرژی بالا به ناحیه هدف تابانده می‏ شود و حرارت ایجاد می‏ کند. در نتیجه لیزر الکس با فرآیند فوتوترمولیز کار می‏ کند. فوتوترمولیز به این معناست که با استفاده از یک اشعه نوری منطقه خاصی را حرارت دهیم. این لیزر تنها ناحیه فولیکول موها را هدف می‏ گیرد و به بافت پوست آسیبی نمی ‏رساند.

• پالس ‏های نوری فولیکول موها را هدف قرار می‏ دهند و پس از اینکه فولیکول ‏ها از ریشه بیرون می‏ آیند به مرور زمان رشد آن‏ها کاهش می ‏یابد. لیزر الکس برای تمامی نواحی بدن مانند ساعد، بازو، زیربغل، بیکینی، صورت، ساق پا، ران و… استفاده می ‏شود.

• همچنین با دو طول موج متفاوت تایپ پوستی و رنگ موهای مختلف را پوشش می ‏دهد.

کاربردهای لیزر الکساندرایت

• اصلی ترین کاربرد لیزر الکساندرایت، حذف موهای زائد بدن و صورت می باشد. با استفاده از لیزر، ابتدا شاهد ریزش موهای زائد و سپس نازک و کرکی شدن آن خواهید بود. هرچه زمان بگذرد و جلسات لیزر تکمیل گردد، رشد مجدد موهای زائد از بین خواهد رفت.
• بسیاری از مشکلات پوستی با لیزر الکساندرایت قابل درمان می باشند. رفع جای جوش، زخم، بخیه و کاهش چین و چروک و جوانسازی پوست از جمله کاربردهای این لیزر می باشد. همچنین انواع ضایعات عروقی همچون رگ های واریسی و برجستگی رگ ها پس از زایمان، با لیزر الکساندرایت قابل درمان می‌ باشند.
• امکان رفع لکه های پوستی ناشی از آفتاب سوختگی، کک و مک و رنگدانه های خالکوبی از روی پوست با لیزر الکساندرایت امکان پذیر می باشد.

برتری حذف موهای زائد با لیزر الکساندرایت

لیزر موهای زائد الکساندرایت، یکی از روش‌های مرسوم برای حذف موهای زائد در بدن است و دارای برتری‌های زیادی نسبت به روش‌های دیگری مانند اپیلاسیون، واکس و … می‌باشد.

دلایل برتری حذف موهای زائد با لیزر الکساندرایت عبارتند از:

1- عملکرد دقیق و قابل کنترل:

لیزر الکساندرایت با استفاده از نور قابل تنظیم، قادر است تنها به سلول‌های مو که به آن فولیکول مو هم میگویند آسیب وارد میکند تا مانع رویش مجدد مو شود. همچنین، با تنظیم شدت نور، می‌توان دقیقاً موهایی که می‌خواهید حذف شود را مشخص کرد.

2- عدم درد و عدم تحریک:

لیزر الکساندرایت با پرتو نور انعکاس یافته از دستگاه بر روی مو تأثیر می‌گذارد و هیچ ارتباط فیزیکی ای با بدن ندارد و باعث خراش روی سطح پوست نمیگردد. این روش باعث میشود تا کاملا بدون درد و تحریک پوست انجام شود.

3- پوست سالم:

لیزر الکساندرایت تنها به عمق پوست نفوذ میکند و این موجب می‌شود که پوست سالم مانده و تنها موهای زائد حذف شود.

4- حذف دائمی:

روش لیزر الکساندرایت، موجب حذف دائمی موهای زائد می‌شود. در صورت استفاده صحیح این روش، باعث حذف موهای زائد به‌طور دائمی می‌شوند.

5- سرعت:

لیزر الکساندرایت قابلیت حذف تعداد زیادی از موها را در یک نوبت را دارا می‌باشد و می‌توان برای بسیاری از مناطق بدن که موهایی با تراکم بالا دارند را در چند جلسه انجام داد.

6- بدون عارضه جانبی:

استفاده از لیزر هیچ عارضه جانبی ای ندارد و تحت نظر دکتر و اپراتور مجرب این درمان کاملا ایمن خواهد بود.

7- مناسب برای انواع پوست:

لیزر الکساندرایت، برای تمامی انواع پوست ها مناسب می‌باشد، از جمله پوست حساس و تیره. با تنظیم مناسب قدرت نور، می‌توان موهای زائد را به‌طور کامل از روی پوست حذف کرد.

8- محدودیت دوره بازیابی:

پس از جلسات لیزر الکساندرایت، دوره بازیابی بسیار کوتاه است و معمولاً می‌توان فعالیت‌های روزمره را به‌صورت معمول انجام داد.

9- کاربرد گسترده:

لیزر الکساندرایت، برای حذف موهای زائد در انواع بدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله، صورت، بینی، گردن، بالای لب، زیر بغل، پا، باسن، سینه و غیره.

به طور کلی، لیزر موهای زائد الکساندرایت، یکی از روش‌های امن و موثر برای حذف موهای زائد در بدن می‌باشد و به دلیل برتری‌های ذکر شده، مورد توجه قرار گرفته است. هرچند که قبل از استفاده از این روش، باید مشورت با یک پزشک مجرب داشته باشید.

عوارض لیزر الکساندرایت کندلا

  • درد حین درمان؛ درد با استفاده از وسایل سرمایشی خنک کننده پوست و در صورت لزوم پماد بی‌حسی کاهش می‌یابد.
  • قرمزی، ورم و خارش بلافاصله پس از عمل بروز می‌یابد و تا چند روز ادامه دارد.
  • به ندرت پیش می‌آید که رنگدانه پوست مقدار زیادی انرژی نورانی جذب می‌کند، در این حالت پوست تاول می‌زند که خود به خود برطرف می‌شود.
  • تغییرات رنگدانه‌ای پوست: سلول‌های رنگدانه (ملانوسیت) گاهی آسیب می‌بیند و لکه‌های تیره‌تر (هیپرپیگمانتسیون) یا روشن‌تری (هیپوپیگمانتاسیون) را به جا می‌گذارد. لیزرهای زیبایی معمولاً برای بیماران با پوست روشن‌تر مناسب‌تر هستند.
  • کبودی در ده درصد بیماران مشاهده می‌شود که معمولاً خود به خود از بین می‌رود.
  • عفونت باکتریایی: آنتی بیوتیک برای درمان یا پیشگیری از عفونت زخم تجویز می‌شود.
  • تورم خفیف
  • اثر سوختگی
  • پوسته پوسته شدن
  • آسیب دیدن چشم ها
  • رشد مجدد موها با حجم بیشتر

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

لیزر الکساندرایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *