• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

کاربرد کربن تراپی با لیزر کیوسوئیچ

کاربرد کربن تراپی با لیزر کیوسوئیچ

کاربرد کربن تراپی  کربن تراپی با لیزر کیوسوئیچ نوعی روش درمانی لیزری انقلابی است که کاملاً بدون درد بوده و تقریباً بلافاصله اثر می‌کند. در این نوع کربن تراپی لایه‌ای از کربن (زغال) مایع (کربن طبی یا کربن فعال) بر روی پوست مالیده می‌شود. این لایه کربنی به عمق منافذ پوست نفوذ می‌کند. نور لیزر به شدت جذب ذرات کربن می‌شود و وقتی اشعه لیزر کیوسوئیچ از روی منطقه‌ای کربنی عبور داده می‌شود، کربن را تخریب می‌کند و همراه با از بین بردن آن سلول‌های مرده پوست، مواد زائد و چربی پوست را هم نابود می‌کند. لیزر کیوسوئیچ برای تمام انواع پوست مناسب بوده و برای کسانی که نگران شلی پوست، آکنه‌ی فعال یا بدرنگی‌های بعد از آکنه هستند ایده آل است.

 کاربرد کربن تراپی با لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ نوعی خاص از لیزر است که از پالس‌های بسیار کوتاه و شدید استفاده می‌کند. این ویژگی منحصر به ‌فرد لیزر کیوسوئیچ، آن را درمانی ایده‌آل برای عوارض پوستی مرتبط با لکه‌ها کرده است. پالس‌های بسیار کوتاه و پر قدرت منتقل شده با لیزر، سلول‌های دارای رنگدانه را در پوست تخریب کرده و موجب محو شدن و پاک شدن ناحیه‌ی تحت درمان می‌شود. در لیزر‌های معمولی از یک طول موج واحد برای انتقال انرژی به ناحیه‌ی مورد نظر که معمولاً حاوی آب و رنگدانه و خون است استفاده می‌شود. این لیزر با طول موج خاص (۱۰۶۴ نانومتر) بر روی پوست تابانده می‌شود و توسط رنگدانه های پوست جذب می‌شود.

کاربرد کربن تراپی با لیزر کیوسوئیچ

کربن تراپی با لیزر کیوسوئیچ ۴ کار اصلی انجام می‌دهد:

1- پاکسازی:

کربن می‌تواند چربی و مواد زائد عمق منافذ پوست را جذب کرده و سپس لیزر ذرات کربن را نابود می‌کند و پوست تمیز می‌شود.

2- لایه‌برداری:

با هدف قرار دادن کربن توسط لیزر، سلول‌های مرده پوست و جوش‌های سرسیاه هم از سطح پوست برداشته شده و لایه‌برداری انجام می‌شود. در این حالت پوست، شفاف‌تر شده و منافذ آن بسته می‌شوند.

3- از بین بردن جوش‌ها و کاهش چربی پوست:

گرمایی که توسط پیلینگ کربن ایجاد می‌شود، باکتری‌های مولد جوش را از بین برده و سبب جمع شدن غدد چربی می‌شود. در نتیجه تولید چربی پوست را کاهش می‌دهد.

4- جوانسازی:

در پیلینگ کربن لایه‌های عمقی پوست نیز هدف قرار می‌گیرد و تولید کلاژن تحریک می‌شود.

مزایای کربن تراپی با لیزر کیوسوئیچ

  • سرعت بالای این روش
  • بدون درد
  • بدون ایجاد عوارض و اینکه هیچ التهاب، قرمزی، یا تورم و مراقبت خاصی، به جز پرهیز از آفتاب، نیاز ندارد.
  • مشاهده نتایج بلافاصله پس از انجام کربن تراپی با لیزر
  • همچنین با یک بار انجام کربن تراپی با لیزر، نتایجی معادل انجام 10 جلسه پاکسازی پوست یا فیشیال را می‌توانید شاهد باشید. در این روش، شفافیت و جلای صورت از همان لحظه انجام به‌خوبی قابل مشاهده است.
  • کربن تراپی با لیزر کیوسوئیچ و با در نظر گرفتن ویژگی‌های انواع پوست، با یک طیف نرم به لایه‌برداری پوست می‌پردازد و هیچ عوارض و خطری در بر ندارد و شما می‌توانید پس از انجام کربن تراپی به فعالیت روزانه خویش برگردید.

عوارض کربن تراپی با لیزر کیوسوئیچ

این روش با توجه به تمامی پوست‌ها با یک طیف ملایم لایه‌برداری را انجام می‌دهد و هیچ عارضه و دوره نقاهتی را در بر ندارد. استفاده از لیزر کیوسوئیچ، عوارض خاصی برای پوست نخواهد داشت. البته ممکن است که کمی لکه‌های قرمز یا قهوه‌ای بر روی پوست ایجاد شوند که پس از گذشت چند روز از بین خواهند رفت. اگر پوست حساس باشد، احتمال وجود زخم و عفونت نیز وجود داشته که در این شرایط بایستی با مراجعه به پزشک این مشکل را رفع کرد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *