• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

کلینیک زیبایی،بوتاکس صورت

بوتاکس صورت

بوتاکس صورت:پوست به عنوان بزرگترین ارگان زنده بدن وظیفه دارد در برابر همه عوامل خارجی همچون محرک های شیمیایی (انواع آلودگی های هوا و محیط) و محرک های فیزیکی (نورآفتاب، سرما و گرما) از ما محافظت کند؛ ازاینرو در معرض انواع محرک ها و صدمات بوده و دچار روند پیری می شود.

نقش قابل توجه سلامت پوست بر زیبایی فرد نیز بر کسی پوشیده نیست؛ از اینرو انواع روش های جوانسازی پوست در دسترس می باشد.بوتاکس (Botox) یکی از قدیمی ترین روش های جوانسازی پوست با مکانیسم پیشگیری از روند پیری است.

 

بوتاکس صورت

در این روش نوعی پروتئین حاصل از یک باکتری به ناحیه مورد نظر تزریق شده و از انقباض عضلات و به طبع آن ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. از بوتاکس در درمان بدشکلی ها و دردهای ناشی از انقباض عضلات نیز استفاده می شود.

 

شش راه ماندگاری بوتاکس

ماده بوتاکس پس از تزریق در اندک زمانی جذب عضله شده و در انتهای اعصابی که فرمان انقباض را به عضلات می‌رسانند قرار میگیرد. از آن پس بوتاکس، از آزاد شدن واسطه شیمیایی به نام استیل کولین که مسئول انقباض عضلانی است جلوگیری می‌کند، در نتیجه دستور انقباض به عضله نمی‌رسد.به بیان دیگر نوعی فلج عضلانی موقت ایجاد می‌شود که 4 تا 6 ماه داوم دارد. عدم ‌انقباض عضلات زیر پوستی آرام آرام باعث محو شدن چین و چروک‌های پوست شده و سبب ظاهر جوانتر پوست می شود.

اثر اولیه بوتاکس را 2 ساعت پس از تزریق میتوان مشاهده کرد و تا 3 الی 5 روز آینده، کاملا مشخص میشود؛ این روند تا 2 الی 3 هفته پس از تزریق به حداکثر خود میرسد و تا 4 الی 6 ماه پس از تزریق، اثربخشی خود را دارد.

 

بوتاکس صورت در مردان

از آنجا که بوتاکس در واقع یک سم است توجه به دوز دقیق آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اهمیت بهره گیری از برندهای استاندارد بوتاکس نیز به همین علت است. به عبارت دیگرتعیین دقیق دوز بوتاکس مصرفی دراستفاده از بوتاکس های غیر استاندارد و بدون مجوزبسیار مشکل بوده و می تواند عوارض متعددی برای مراجعه کننده به همراه داشته باشد.

 

بوتاکس صورت

تزریق بوتاکس در بخش فوقانی صورت به منظور از بین بردن خط اخم، خطوط افقی پیشانی، چین و چروک اطراف چشم (خطوط پنجه غازی) رایج ترین استفاده آن در حوزه زیبایی است. در این روش پزشک دوز مشخصی از بوتاکس را در عضلات مشخصی تزریق میکند.

 

بوتاکس گردن و دکلته

تزریق ژل و بوتاکس در ار بین بردن چین و چروک ناحیه گردن و دکلته نیز کاربرد داشته و باعث ایجاد نمایی جوانتر، زیبا و گردن کشیده تر می شود.

 

برطرف کردن خنده لثه ای با بوتاکس

تزریق بوتاکس در درمان لبخند لثه ای نیز موثر است. لبخند لثه ای به حالتی می گویند که شخص در هنگام خندیدن میزان زیادی ( بیش از حد معمول) از لثه اش نمایان می شود و نسبت نمایان شدن دندان ها به لثه ها در هنگام خندیدن شخص نا متناسب است. اگر چه داشتن لبخند لثه ای در برخی افراد طبیعی است اما در برخی نیز سبب خجالت و عدم اعتماد به نفس می شود.

این افراد چهره خود هنگام خندیدن را دوست ندارند و تمایل دارند راهی برای اصلاح طرح لبخند لثه ای بیایند. خبر خوب این است که میتوان به سادگی و با استفاده از تزریق بوتاکس لبخند لثه ای را درمان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *