• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق بوتاکس و کنترل تعریق زیر بغل

تزریق بوتاکس و کنترل تعریق زیر بغل

تزریق بوتاکس و کنترل تعریق زیر بغل عرق کردن امری طبیعی و در واقع  ضروری است. انسان برای تنظیم دمای بدن خود باید عرق کند.ساده ترین راه برای مقابله با عرق کردن زیاد استفاده از ضد عرق ها است، که اکثر افراد بطور روزانه از آن استفاده می کنند. بیشتر ضد عرق ها حاوی نمک آلومینیوم هستند و بعد از استفاده از آنها، با تشکیل عصاره ای تعریق را مسدود می کنند. هایپرهیدروز یک اصطلاح پزشکی است که برای تعریق بیش از حد  و غیر طبیعی استفاده می شود و می تواند به طور قابل توجهی بر کیفیت زندگی فرد تأثیر بگذارد.

در برخی موارد، عرق کردن زیاد فقط به یک ناحیه از بدن مانند زیر بغل یا پا محدود می شود،  که به آن هایپرهیدروز کانونی می گوییم. شایعترین نواحی که تحت تأثیر هیپرهیدروز قرار دارد ، پوست سر، زیر بغل، کف دست، کف پا و کشاله ی ران ها هستند. ضد عرق های معمولی برای مبتلایان به این بیماری مناسب نیستند. اما راه های موثری برای درمان آن وجود دارد. تزریق بوتاکس یک گزینه درمانی جدید برای مبتلایان به هایپرهیدروز است.

با تزریق بوتاکس چگونه از عرق کردن جلوگیری می کنیم؟

بوتاکس با مسدود کردن اعصاب مسئول فعال سازی غدد عرق موجب کاهش تعریق می شود. به طور معمول، با افزایش دمای بدن، سیستم عصبی غدد عرق را فعال می کند و بدن به طور خودکار خنک می شود. با این حال، در مبتلایان به هایپرهیدروز، اعصابی که به غدد عرق سیگنال می دهند، بیش از حد فعال هستند.
تزریق بوتاکس از سم بوتولینوم برای مسدود کردن سیگنالهای عصبی مسئول تعریق استفاده می کند ، بعد از تزریق بوتاکس اعصاب بیش فعال در اصل فلج شده و جلوی تعرق بیش از حد را می گیرد. تزریق بوتاکس هر چهار تا شش ماه لازم است، زیرا اعصاب دوباره احیا می شوند. بوتاکس فقط از تعریق در منطقه ای که تزریق شده است جلوگیری می کند.

هر چیزی که درباره بوتاکس زیر بغل باید بدانید | لنداسپا

از بوتاکس برای مقابله با تعریق کدام اندامها استفاده می شود؟

در مطالعات انجام شده، بوتاکس در درمان عرق کردن زیر بغل بسیار مؤثر می باشد و همچنین در 80 تا 90 درصد موارد برای درمان عرق کف دست نیز استفاده می شود. اما این درمان ها به اندازه بوتاکس زیر بغل دوام ندارند. همچنین مطالعات نشان می دهد که بوتاکس برای درمان عرق پیشانی نیز موثر است و می تواند حدود 5 ماه عرق را 75 درصد کاهش دهد.
محققان معتقدند که بوتاکس می تواند به عرق کردن کف پاها نیز کمک کند.

آمادگی های لازم قبل از تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یک روش ساده و سریع است که در مطب پزشک انجام می شود. پزشکان معمولاً از شما می خواهند که دو یا سه روز قبل از تزریق از تراشیدن زیر بغل خودداری کنید. اگر از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید استفاده از آنها را قبل از تزریق به مدت چند روز متوقف کنید تا از کبودی و خونریزی جلوگیری شود. در مورد هرگونه دارویی که مصرف می کنید با پزشک خود صحبت کنید
متخصصان درمان با بوتاکس را برای زنانی که باردار یا شیرده هستند و همچنین برای افرادی که سابقه اختلالات عصبی عضلانی دارند توصیه نمی کنند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *