• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

کوچک کردن بازو با هایفوتراپی

بازو، قسمتی از بدن است که در صورت بد فرم بودن و یا بزرگ بودن بیش از اندازه جلوه چندان جالبی نخواهد داشت، ابعاد بازو باید متناسب با بدن فرد باشد، در افراد مختلفی بخصوص از میان خانم ها دیده شده است که نسبت به ابعاد و بزرگی بازوی خود ناراحت و ناراضی هستند، و خواستار کوچک کردن بازو هستند، یک شیوه بسیار نتیجه بخش به نام هایفوتراپی بازو به شما این امکان را می دهد تا که از فیزیک بدن خود رضایت داشته باشید، از طریق هایفوتراپی بازو می توانید بازو خود را کوچک کنید.

 نحوه هایفو تراپی بازو

هایفو تراپی بهترین روش و آسان ترین راه برای کوچک کردن بازو ها شناخته است که بدون نیاز به مراجعه افراد در بیمارستان و یا انجام روش هایی مانند جراحی و بدون نیاز به بی هوشی می توانند  بازو ها را از بزرگی بیش از حد ، شلی پوست بازو و وجود ترک های پوستی رها سازد بدون اینکه فرد درد و یا جایی زخم و اسکار را تجربه کند .

طول مدت زمان برای این درمان 1 ساعت می باشد و وقت زیادی را به خود اختصاص نداده است همچنین  برای انجام هایفو از بی حسی موضعی استفاه می شود تا علاوه بر حس نکردن درد توسط مراجع کننده ، بیهوشی نیز استفاده نشود،  فرد پس از انجام درمان بدن درد خود می توان بدون پشت سر گذاشتن دوران نقاهت به زندگی روزمره و عادی خود بپردازد و تنها نیاز به 2 روز  مراقبت می باشد .

سوال و دلواپسی بیشتر مراجعین  کبودی های بعد از هایفو تراپی می باشد ، مسئله این است که کبودی های عمیق و ورم ها پس از  روش های جراحی خود را نشان می دهند و  بعد از هایفو تراپی چنین اتفاقی برای افراد نخواهد افتاد و آن ها پس ازگذشت یک الی دو هفته می توانند شاهد نتایج درمانی خود باشند و نیازی به ماه ها انتظار و سپری کردن دوران نقاهت برای نتیجه درمان نیست .

بهترین روش برای کوچک کردن بازو

تا به امروز روش های بسیار متنوعی  برای جوانسازی لیفت نواحی مختلفی از بدن پیشنهاد شده است اما روشی که امروزه بسیار پرطرفدار و نتیجه بخش است روش هایفوتراپی اندام های بدن مثل بازو، و یا نواحی دیگر مثل گردن و حتی صورت است.

بازو یکی از قسمت های بدن که همواره افراد زیادی از ابعاد و اندازه آن ناراضی هستند، به کمک روش هایفوتراپی بازو، بدون انجام هیچ گونه جراحی می توانید بازو خود را صاف کنیدو لیفت بازو را بدون جراحی انجام دهید، این روش در حداقل زمان انجام می شود و چندان طولانی نیست و همچنین یک خبر خوشحال کننده ای که می توان در اختیارتان گذاشت، این است که شما با انجام هایفوتراپی بازو می توانید بعد از یک جلسه بدون احساس هیچ دردی ابعاد بازوی خود را تغییر بدهید و در فیزیک بدن خود یک تغییر بسیار چشمگیر و مناسب ایجاد کنید.

افرادی که هایفوتراپی بازو را انجام می دهند بعد از یک ساعت و بعد از تنها یک جلسه انجام این روش به ایده آل خود می رسند، همچنین لازم به ذکر است که شما بعد از انجام هایفوتراپی بازو هیچ مشکلی نخواهید داشت و هیچ خللی در روند زندگی شما پیش نخواهد آمد.

مراقبت های پس از هایفو بازو

پس از درمان ، برای مدت 24 ساعت دور بازوی شما پانسمان می بنند و قطعا لازم است شما به مدت چند هفته، یک بازوبند فشاری مخصوص بپوشید تا مطمئن شوید که پوست شما در حین بهبودی پس از‌ هایفوتراپی دچار هیچ افتادگی یا ناهمواری نشود و این موضوع به سفتی بازو نتیجه درمانی الی شما کمک خواهد کرد تا درمان به قطعیت پایان یابد و نتایج درمانی عالی مشاهده شود.

مزایای هایفوتراپی بازو چیست؟

این درمان بطور سرپایی در یک جلسه انجام می شود و بر خلاف روش لیپوماتیک و لیپوساکشن داروی بی حسی  تزریق نمی شود. بعلاوه اسکار ناشی از لیفت بازو و همین طور خطرات ناشی از جراحی و بیهوشی از قبیل عفونت ، خونریزی و هماتوم در این روش وجود  ندارد. امواج هایفو با تاثیر بر روی  پوست موجب کلاژن سازی ،جوانسازی و نهایتا لیفت بازو می شوند.

آیا بعد از مدتی دوباره چربی اضافی به قسمت بازو برمی گردد؟

لازم به ذکر است که با انجام هایفوتراپی بازو خیالتان راحت باشد و بدانید که این زیبایی همیشگی خواهد بود و نگران دوباره بزرگ شدن ابعاد بازو خود نباشید، روش هایی زیادی وجود دارد که چربی های اضافی بدن را از بین می برد ولی بعد از یک بازه زمانی دوباره فرد احساس می کند که ابعاد بازو او افزایش پیدا کرده است، اما روش هایفوتراپی بازو کاملا متفاوت است و اطمینان داشته باشید که تنها با یک جلسه انجام این روش می توانید از شر چربی های اضافی خلاص شوید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

هایفو بازو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *