• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

بهترین روش از بین بردن خط لبخند با تزریق ژل خط خنده

باورش سخت است که عادات زیبایی همچون لبخند زدن بتوانند به بروز موارد نه چندان زیبایی همچون خط خنده منجر شوند. پس از چندین سال استفاده مکرر از عضلات ایجاد کننده لبخند، خطوط و چروک های عمیقی بر صورت ایجاد می شوند که از دو سمت بینی تا گوشه های دهان امتداد می یابند. با این وجود، نیازی به ترک این عادت زیبا نیست زیرا راه حل های غیر جراحی و ساده ای برای درمان این خطوط نامطلوب وجود دارند.

علل ایجاد خط خنده

همواره عواملی برای ایجاد و عمیق شدن خطوط و چروک پوست وجود دارند. برخی از عوامل مرتبط با بروز خط خنده شامل قرار گیری در معرض نور خورشید، مصرف سیگار، حرکات دینامیک صورت و وضعیت بدن در هنگام خواب می شوند. با وجود این موارد، خط خنده اغلب در اثر فرایند طبیعی پیری در میانه صورت بروز می دهد.

در هنگام جوانی بافت حجم دهنده به گونه ها دقیقا در زیر چشم ها جای می گیرد. همگام با افزایش سن این بافت چربی در اثر جاذبه به سمت پایین حرکت می کند. هنگامی که این پدیده با از دست رفتن توده عضلانی و کاهش حالت ارتجاعی پوست همراه می شود، تاثیرات نامطلوب آن نمایان تر می شوند. چروک های عمیق بین لب و بینی اغلب با افتادگی گوشه های لب همراه بوده و ظاهری خسته و ناراحت را برای فرد ایجاد می کنند.

تزریق ژل خط خنده

روش تزریق فیلر خط خنده

پیشگیری از خط خنده و چروک های صورت

یکی از بهترین راه های مقابله با پیری زودرس صورت استفاده از ضد آفتاب یا لوازم آفتاب گیر در هنگام خارج شدن از خانه است. افراد باید جهت محافظت از پوست خود از هر دوی این موارد استفاده کنند.

فورمولاسیون های ضد آفتاب باید دارای معیار SPF بالای ۳۰ بوده و طیف وسیعی از ضد آفتاب ها را شامل شوند. علاوه بر این، جهت محافظت بیشتر از پوست باید از ضد آفتاب های فیزیکی همچون زینک اکسید یا تیتانیوم دی اکسید استفاده کرد.

افراد باید جهت مراقبت از پوست مقادیر زیادی آب نوشیده، به طور منظم ورزش کرده و به صورت روزانه از مرطوب کننده ها و پاک کننده های ملایم استفاده کنند. پیروی زود هنگام از این راهبرد ها می تواند به نرم و جوان نگه داشتن طولانی تر پوست کمک کند.

چه مقدار ژل برای رفع خط خنده نیاز است؟

عوامل بسیاری در  مقدار ژل تزریقی تاثیر گذار است مانند:

شدت و عمق چین و چروک خط خنده

مقدار ژل مورد نیاز برای رفع این چروک ها به شدت و عمق آن ها بستگی دارد. جهت رفع موثر ظاهر این چروک ها حداقل دو سرنگ ۱ میلی لیتری از فیلر پوستی نیاز است. هر سرنگ برای درمان یک چروک به کار می رود. چروک های عمیق نسبت به انواع سطحی تر به مقدار فیلر کمتری نیاز دارند. بهترین کار این است که درمان با مقادیر کمتر ژل انجام شده و تنها در صورت عدم دستیابی به نتایج دلخواه، ژل بیشتری تزریق شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *