• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

کربن تراپی چگونه انجام می شوند

شیوه انجام کربن تراپی با لیزر کیوسوئیچ

پیش از کربن تراپی با لیزر کیوسوئیچ، ناحیه‌ی تحت درمان کاملاً تمیز می‌شود. گاهی لایه‌ی نازکی از کرم کربن به کار می‌رود تا تأثیر درمان بیشتر شود. این کرم، نور لیزر کیوسوئیچ را پیش از تخریب سلول‌ها و حذف سلول‌های مرده و آلودگی و چربی از لایه‌ی اپیدرم جذب کرده و ضمناً منافذ باز و بزرگ‌شده‌ی پوست را جمع می‌کند.

لیزر کربن پیل دو مرحله دارد، در مرحله اول، مایع سیاه رنگ کربن مخصوصی روی پوست شما مالیده می‌شود که مدت ۱۵ دقیقه زمان احتیاج دارد تا به عمق منفذهای پوست نفوذ کند و برای لیزر آماده شود. در مرحله دوم، با دستگاه لیزر کیوسوئیچ، شلیک رگبار پرتوهای لیزر به روی پوست دارای کربن انجام می‌شود.کربن روی پوست، جذب انرژی لیزر و نیز کارایی و نتیجه عملکرد لیزر را افزایش می‌دهد. برخورد لیزر به پوست باعث تخریب و شکسته شدن ذرات کربن روی پوست به ذرات کوچک‌تر شده و به همراه آن سلول‌های مرده پوست، مواد زائد و چربی پوست و جوش‌های سرسیاه را هم نابود می‌کند.

لیزر کیوسوئیچ با انفجاری که روی پوست و در داخل منفذهای باز ایجاد می‌کند علاوه بر لایه‌برداری، سبب تحریک کلاژن سازی و ترمیم منفذها در پوست هم می‌گردد؛ بنابراین، فرایند جذب لیزر در لایه‌های پوست منجر به تسریع در روند بازسازی ساختار پوست می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *