• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

فیشیال پوست چیست؟مزایای فیشیال پوست!

صورت، یکی از بارزترین قسمت‌های بدن است و اولین ناحیه‌ای است که اثرات بالا رفتن سن یا استرس‌های محیطی را به خوبی نشان می‌دهد، به همین خاطر، مراقبت از پوست صورت اهمیت بالایی پیدا می‌کند. حفظ سلامت پوست بر ظاهر و شادابی صورت تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا پوستی جوان و سرزنده داشته باشید.

سطح پوست ما پوشیده از سلول‌های مرده‌ای است که در واقع از پوست محافظت می‌کنند، هر ماه در حالت طبیعی این سلول‌های مرده از بین می‌روند و سلول‌های جدیدی جایگزین می‌شوند. از آن جایی که سلول‌های مرده بر روی سطح پوست جمع می‌شوند، از میزان درخشندگی و شادابی پوست کاسته خواهد شد.

این جاست که مراقبت از پوست و برداشت این سلول‌های مرده از سطح پوست، اهمیت پیدا می‌کند. روش‌های خانگی بسیاری برای مراقبت از پوست وجود دارد، مانند شست و شوی صورت با لوسیون، استفاده از کرم‌های مرطوب کننده یا ماسک‌های ویتامینه، اما گاهی بهتر است این کار به صورت اصولی و توسط فرد متخصص انجام شود.

فیشیال پوست، از جمله درمان‌های مراقبت پوست است که صرف نظر از این که پوست چرب، خشک یا مستعد جوش و آکنه دارید، می‌توانید از مزایای آن بهره مند شوید.

فیشیال پوست چیست ؟

فیشیال پوست، درمان پوستی چند منظوره است که شامل بخار، ماسک صورت، لایه برداری، پاکسازی، ماساژ صورت و انواعی از کرم‌ها و لوسیون هاست. به بیان ساده تر، درمانی که با هدف بهبود ظاهر پوست و آرامش بیشتر پوست و صورت انجام می‌شود. درمانی که نیازی به استفاده از محصولات خاصی نیست و اگر به درستی و متناسب با نوع پوست شما انجام شود، مزایای بسیاری را به همراه دارد. به عنوان مثال، این نکته باید در نظر گرفته شود که، لایه برداری نباید برای پوست‌های حساس انجام شود.

فیشیال از جمله روش‌های جدیدی است که به منظور جوانسازی پوست انجام می‌شود و از آن جایی که کاملا غیر تهاجمی است، بسیاری از افراد این روش را به دیگر روش‌های تهاجمی ترجیح می‌دهند. از دیگر کاربردهای فیشیال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش تولید کلاژن،
  • برداشت سلول‌های مرده پوست،
  • بهبود ظاهری خطوط و لک‌های ظریف روی صورت،
  • پاکسازی منافذ،
  • رطوبت دهی و آبرسانی پوست

    مزایای فیشیال پوست

    • پاکسازی عمقی : پاکسازی به مراتب بهتر و عمقی تر از روش‌های پاکسازی خانگی، که کمک می‌کند هر گونه تجمع چربی، سموم و کثیفی‌ها و هم چنین باکتری‌هایی که در بروز مشکلات پوستی دخیل هستند، برداشته شوند و از بین بروند. لایه برداری مناسب و خوب مانند میکرودرم، هر گونه سلول مرده را از روی پوست برمی دارد، منافذ از بین می‌برد و امکان جذب بهتر دیگر محصولات را فراهم می‌کند. این کار هم چنین کمک می‌کند تا پوستی شاداب، نرم تر و جوان تر داشته باشید.
    • ضد پیری : درمان‌های فیشیال، روند افزایش سن و پیری را کند می‌کنند و جلوی بروز چین و چروک‌های پوستی را می‌گیرند. ماساژ صورت با کرم ضد پیری باعث بهبود خونرسانی و اکسیژن رسانی و در نهایت افزایش تولید کلاژن و بهبود خاصیت کشسانی پوست شما می‌شود و نتیجه آن، کاهش خطوط و چین و چروک‌های پوستی خواهد بود.
    • جوانسازی پوست : لایه برداری، ماساژ، بخار و ماسک در طول درمان فیشیال به جوانسازی پوست کمک می‌کند، به عبارت دیگر، پوستی شاداب، جوان و سالم خواهید داشت. ممکن است نتایج بلافاصله بعد از درمان مشاهده نشود، اما پوست در دراز مدت ترمیم می‌شود و شما این را به خوبی احساس خواهید کرد. البته توصیه می‌شود درمان ادامه دار باشد.
    • بهبود روال مراقبت از پوست : پزشک با بررسی پوست به این نتیجه می‌رسد که کدام روش فیشیال برای شما مناسب تر است و هم چنین محصول مناسب برای پوست‌تان نیز تجویز خواهد شد. این موارد از اهیمت بالایی برخوردار هستند، چرا که می‌توانند از بروز مشکلات پوستی پیشگیری کنند و پوست شما را در وضعیت خوبی نگه دارند.
    • درمان مشکلات پوستی : بعد از تشخیص بیماری و مشکل پوستی، فیشیال پوست می‌تواند به درمان و بهبود شرایط پوست کمک کند. مشکلاتی از قبیل جوش‌های سر سیاه، سر سفید، آسیب‌های ناشی از نور خورشید و زخم‌های آکنه با درمان فیشیال به حداقل می‌رسند یا به طور کامل درمان می‌شوند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

شماره تماس

01341219506-7

01342217120

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *