• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

اگر از اپیلاسیون، شیو، بند انداختن و سایر راه‌های از بین بردن موهای زائد راضی نیستید و به دنبال راهی بهتر می‌گردید، لیزر موهای زائد احتمالا همان گزینه‌ای است که نظر و رضایت شما را جلب خواهد کرد. امروزه لیزر موهای زائد یکی از متداول‌ترین گزینه‌ها برای از بین بردن موهای زائد در دنیاست. دستگاه لیزر نوری بسیار مترمرکز شده را روی فولیکول‌های مو می‌تباباند. رنگدانه‌ها این نور را جذب می‌کنند و موها از بین می‌روند. در این مطلب قصد داریم به شما توضیح دهیم که لیزرموهای زائد چیست و شما را با سوال‌های و نکات لازم درباره این روش آشنا کنیم و بگوییم چند نوع دستگاه لیزر وجود دارد و فواید و معایب آن‌ها چیست؟

 

ه هر نوع موی ضخیم و تیره‌ای که در خطوط میانی بدن مانند سینه، صورت، چانه و گلو رشد می‌کند، موی زائد می‌گویند. موی زائد به دلایل هورمونی و غیر هورمونی رشد می‌کند. اگر دلایل هورمونی باعث ایجاد موی زائد در بدن شما شود، شما نمی‌توانید بدون درمان بیماری اولیه، لیزر انجام دهید. اختلالات هورمونی باعث می‌شود که در قسمت‌هایی از بدن  که مو ندارد، موهایی زخیم و تیره رشد کنند. اگر مشکلات هورمونی دارید، درمان دارویی از رشد موهای زائد جلوگیری می‌کند و استفاده از لیزر فقط خرج اضافی است.

لیزر موهای زائد یک روش کاربردی برای از بین‌بردن موهای زائد است. لیزر باعث کاهش موهای زائد و نازک‌تر شدن آن‌های می‌شود. این روش با استفاده از نور لیزر و گرمایی که تابش آن ایجاد می‌کند، به عمق مشخصی از پوست نفوذ کرده و فولیکول مو را تحت تاثیر قرار داده و به آن آسیب می‌رساند.

فولیکول مو اصلی‌ترین دلیل رویش مو است. آسیب رساندن به آن باعث توقف رویش مو و از بین‌رفتن موهای زائد می‌شود.  لیزر موهای زائد سلول‌های تولید کننده مو در ریشه را هدف قرار می‌دهد و باعث از بین بردن طولانی مدت یا دائمی آن‌ها می‌شود.

این روش نسبت به سایر روش‌ها نتیجه بهتری دارد.  از مزایای انجام لیزر می‌توان به سرعت بالا، اثرگذاری قابل توجه و دقت بالای آن اشاره کرد.