• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آر اف فرکشنال اسکارلت چیست و چه مزایا و کاربردهایی دارد؟

آر اف فرکشنال اسکارلت چیست یکی از بهترین و جدیدترین روش‌‌های جوانسازی پوست می‌‌باشد و این روش از مزایای فراوانی نسبت به سایر روش‌های زیبایی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم تا ضمن معرّفی این تکنیک، اطّلاعاتی را در رابطه با کاربردها و مزایای آر اف فرکشنال اسکارلت به شما عزیزان ارائه نماییم.

آر اف فرکشنال اسکارلت چیست؟

آر اف فرکشنال اسکارلت بهترین دستگاه فرکشنال می‌باشد و برای جوانسازی پوست صورت و دیگر قسمت‌های بدن استفاده می‌شود. در این روش، تعدادی سوزن با قطرهای بسیار ناچیز در عمق 0.5 تا 3.5 میلی‌متری پوست وارد می‌شوند و با ایجاد امواجی در فرکانس‌‌های رادیویی موجب تحریک تولید پروتئین‌های کلاژن و الاستین و در نتیجه بازسازی پوست می‌گردند. در واقع، امواج رادیویی ایجاد شده توسّط سوزن‌های آر اف فرکشنال اسکارلت به دلیل مقاومت ایجاد شده در بافت‌های مختلف پوست در برابر عبور امواج رادیویی به گرما تبدیل می‌شوند و از این طریق موجب جوان‌سازی پوست می‌گردند. این روش بهترین روش جوان‌سازی پوست محسوب می‌شود زیرا ضمن برخورداری از بازده بالاتر نسبت به سایر روش‌‌ها از عوارض جانبی بسیار ناچیزی نیز برخوردار است و این ویژگی‌ها موجب شده‌اند تا جوانسازی با آر اف فرکشنال اسکارلت به یکی از گسترده‌ترین و محبوب‌ترین فرایند‌های زیبایی در سطح جهان تبدیل شود.

آر اف فرکشنال اسکارلت چیست و چه مزایا و کاربردهایی دارد؟

مزایای فرکشنال RF نسبت به فرکشنال co2:

1. عدم ایجاد تغییرات رنگدانه ای در پوست
2. عدم ایجاد سوختگی در سطح پوست
3. دوره نقاهت بسیار کوتاه 48-24 ساعته

کاربردهای فرکشنال RF

1. لیفت صورت وسفت تر شدن پوست
2. رفع اسکارهای آکنه
3. جوانسازی وکلاژن سازی پوست
4. قابل استفاده برای تمامی سطوح بدن
5. شفاف شدن
6. بسته شدن منافذ باز پوست

7. کمک به درمان آکنه فعال وروزاسه
8. اخیرا در درمان کراتوزپیلاریس(پوست مرغی )، آدنیت ساپوراتیو و تعریق بیش از حد کف دست وپا زیر بغل استفاده شده ونتایج خوبی بدنبال داشته است .
9. رفع اسکارهای ناشی از زخم، بریدگی ،تصادف و…. نیز کاربرد دارد .
10.درمان ترکهای پوستی شکم وبدن نیز نتایج مطلوبی داشته است .

امکان انجام آر اف فرکشنال بر روی تیپ‌های مختلف پوستی:

این تکنیک قابلیت انجام بر روی تمامی تیپ‌های پوستی را دارا می‌باشد و می‌توان آن را در هر فصلی از سال انجام داد و از مزایای آن بهره‌مند شد.

عدم ایجاد آسیب در قسمت اپیدرم پوست:

آر اف فرکشنال اسکارلت به هیچ عنوان آسیبی را به اپیدرم پوست وارد نمی‌کند و به همین دلیل است که از دوره‌ی نقاهت بسیار کوتاهی برخوردار است و قرمزی و تورّم ایجاد شده در پوست با استفاده از این روش بسیار ناچیز است.

عدم تجزیه چربی‌های پوست صورت:

این تکنیک تنها سلول‌های پوششی پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد زیرا امواج ساطع شده از این دستگاه تنها بر روی سلول‌های اپیتلیال پوست اثر گذار هستند و به همین دلیل، آر اف فرکشنال اسکارلت موجب از بین رفت چربی‌های پوستی نمی‌شود و سفتی و قوام مناسبی را برای پوست شما به همراه خواهد داشت.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

091134055044

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *