• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آنزیم تراپی پوست

آنزیم تراپی پوست چیست؟

اگرچه مفهوم به کارگیری آنزیم ها روی پوست ترسناک به نظر می رسد، اما آنزیم تراپی پوست به منظور داشتن پوستی شفاف و جوان تر بسیار تاثیرگذار می باشند. در طی یک دوره زمانی، آنزیم های صورت کمتر به یک تجربه آسیب زا و بیشتر به یک تجربه لذت بخش تبدیل گشته اند. با توجه به نتایجی که یک آنزیم صورت روی پوست به ارمغان می آورد، در میان مردم بسیار محبوب شده اند. بیشتر افراد مشهور این ادعا را تایید نمودند که به کارگیری آنزیم های صورت می تواند باعث جوان و سالم ماندن پوست شوند.

آنزیم ها

آنزیم ها مواد زنده ای می باشند که با مواد معدنی خاصی در بدن کار می کنند تا همه ی فرآیندهای بدن را هماهنگ سازند. زمانی که آنزیم ها به درستی فرموله گردند، می توانند پروتئین مرده، سموم و ترشحات دیگر را از اپیدرم به وسیله ی فرآیندی تحت عنوان اسمز معکوس حذف نمایند. به صورت کلی، آنزیم ها موادی می باشند که به تنظیم سلامت و حفظ تعادل مناسب مواد معدنی در بدن کمک می نمایند. آن ها همچنین یک سیستم طبیعی از آنتی اکسیدان ها را در پوست تشکیل می دهند.

زمانی که آنزیم ها به درستی فرموله گردند، می توانند به از بین بردن باقی مانده های پروتئین مرده در پوست کمک کنند و می توانند علائم پیری زودرس را معکوس کنند. آن ها همچنین می توانند به بازسازی کلاژن سازی کمک نمایند. صورت آنزیمی فواید دوگانه مواد شیمیایی آنزیمی و همچنین حرکات استراتژیک دست و تحریک نقاط فشار روی صورت شما را ارائه می دهد. تمامی این ها سبب بالا رفتن گردش خون در ناحیه صورت می گردد. آنزیم تراپی پوست، باعث جوان تر، سالم‌تر و شفاف‌تر می شوند.

آنزیم تراپی پوست

آنزیم‌ها مواد زنده‌ای می باشند که هدفشان تقویت یکپارچگی ساختاری پوست شما به منظور ایجاد محیطی سالم برای سلول‌ها برای زندگی خواهد بود. آن ها همچنین پروتئین‌های مرده و سموم را از پوست شما حذف نموده و چهره‌ای درخشان‌تر را نشان می‌دهند.

 

معنی آنزیم تراپی پوست چیست؟ این بدان معناست که در آنزیم تراپی پوست از داخل به بیرون به آن چه در حقیقت باعث ایجاد بیماری پوستی می گردد نگاه می کنیم تا هر دو را درمان نماییم تا پوست شفاف تر گردد.

کارکرد آنزیم تراپی پوست

آنزیم تراپی پوست با لایه برداری پیش و سپس استفاده از ماسک آنزیمی روی صورت، گردن و دکلته ادامه پیدا می کند. به منظور این که آنزیم تراپی پوست اثر کامل داشته باشد، ماسک به مدت ۴۵ دقیقه باقی خواهد ماند. در این مدت متوجه می شوید که ماسک سفت شده و پوست شما به تپش آغاز می کند. آنزیم تراپی ماهیچه های صورت شما را تحریک کرده و از درون پوست کار می کند تا آن را محکم، سالم و مغذی نماید. بالا رفتن سن و مشکلات دیگر پوستی نتیجه از دست دادن عملکرد پوست می باشد. آنزیم تراپی باعث بازیابی سریع عملکردهای از دست رفته می شود و فرآیندهای طبیعی پوست را قادر می سازد تا به حالت عادی برگردند.

پس از برداشتن ماسک، آنزیم تراپی پوست با ایجاد یک الگوی “وریدی” در سراسر پوست، اثری پلاسماتیک به وجود می آورد. نگران نباشید! این تنها هجوم خون تازه اکسیژن شده به پوست در نهایت گشاد شدن مویرگ های شما از ماسک خواهد بود. به سادگی به این معناست که درمان کار خود را انجام داده است. درمان با انفوزیون و ماساژ ترانس درمال به پایان می رسد.

آنزیم تراپی برای چه کسانی مناسب است؟

آنزیم تراپی باعث می شود تا پوست را به حالت اوج خود برگرداند. این درمان خاص برای همه در دسترس بوده و برای درمان طیف گسترده ای از بیماری های پوستی پیشنهاد می گردد.

 

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

 

آنزیم تراپی پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *