• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آیا لیزر موهای زائد در دوران پریود ، نظم قاعدگی شما را بر هم میزند؟

لیزر موهای زائد و بی نظمی در دوران پریود

این سوال برای بسیاری از خانمها ممکن است ایجاد شود که آیا لیزر موهای زائد بر نظم قاعدگی تاثیرگذار است!؟ برخی از خانم ها تصورشان این است که اگر موهای خود را در دوران پریود لیزر کنند در آن اختلال ایجاد می‌شود و یا هورمون های بدن را تغییر می‌دهد. اما هیچ گزارشی مبنی بر اینکه اگر در این دوران لیزر انجام دهید و اختلال در عملکرد هورمون ها و نظم پریود شما ایجاد کند وجود ندارد. و بی نظمی به وجود آمده دلایل دیگری دارد.

در زمان لیزر موهای زائد حساسیت پوست به علت افزایش جریان خون افزایش پیدا می‌کند، که البته این مقدار شدید نیست.

لیزر موهای زائد در دوران پریود و درد بیشتر

در بعضی افراد ممکن است به علت افزایش گردش خون و تغییر در سطح هورمون ها در دوران قاعدگی آستانه تحمل دردشان کاهش یابد. ممکن است در حین لیزر موهای زائد درد را احساس کنید! در صوری که آستانه تحمل کمی دارید آن را حتما با پزشک خود در میان بگذارید.

لیزر بیکینی در دوران پریود

اگر قادر به تعویق انداختن لیزر موهای زائد خود نیستید، برای لیزر ناحیه بیکینی بهتر است از تامپون استفاده کنید. از کاپ قاعدگی نیز میتوانید استفاده کنید. لیزر موهای زائد در دوران قاعدگی بسیار طبیعی بوده و بسیاری از افراد هستند که در این دوران به مراکز لیزر مراجعه می‌کنند.

لیزر موهای زائد در دوران پریود و ناباروری

این سوال که آیا لیزر موهای زائد در دوران قاعدگی می‌تواند موجب ناباروری شود!؟ جواب سوال بسیار ساده است! خیر لیزر موهای زائد هیچ گونه تاثیری بر ناباروری ندارد، چه قبل یا بعد از دوران قاعدگی چه در دوران قاعدگی! میزان نفوذ لیزر بسیار کم است و فقط رنگدانه هایی که در فولیکول مو وجود دارد مورد هدف قرار خواهد گرفت. به همین دلیل کم بودن میزان نفوذ اندام های داخلی و بافت های داخلی بدن قادر به جذب گرما نیست و همچنین بر تخمدان ها نیز تاثیر نخواهد گذاشت. همانطور که قبلا هم ذکر کردیم بر نظم قاعدگی شما و باروری شما نیز تاثیر نخواهد گذاشت.

لیزر بیکینی و از بین رفتن تخمک

همانطور که گفته شد لیزر موهای زائد تاثیری بر باروری و تخمدان ها ندارد . نور لیزر قادر به نفوذ در بافت پوست نیست. نوع نور لیزر موهای زائد از نوع طیف های الکترومغناطیس نیست که قابلیت نفوذ بالا به بافت بدن را داشته باشد و باعث آسیب دیدگی شود. هیچ گزارشی مبنی بر اینکه این لیزر موهای زائد بر پریود، ناباروری و تخمدان ها تاثیر داشته باشد وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *