• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

الکترولیز موهای سفید چانه

رفع موهای زائد یکی از دغدغه های همیشگی خانم ها و آقایان می باشد که برای رسیدن به این هدف، از روش های مختلفی استفاده می کنند. بدون شک استفاده از لیزر یکی از بهترین روش ها برای رفع موهای زائد است اما در این بین لیزر موهای سفید چانه، افراد را با مشکل روبرو کرده است. با وجود دستگاه های پیشرفته برای لیزر موهای زائد، هنوز نمی توان موهای سفید رنگ را به وسیله ی لیزر از بین برد.الکترولیز موهای سفید چانه

برخی از افراد در نواحی مختلف بدن و صورت خود موهای زائد سفید یا خاکستری رنگی دارند که نمی توان آن ها را به وسیله ی لیزر از بین برد و برای رفع آن ها باید از روش های مختلف دیگری استفاده کرد.

ایا لیزر موهای سفید را از بین میبرد؟

در مورد لیزر موی سفید سوالات زیادی وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها نتیجه بخش بودن لیزر موهای سفید می باشد. لیزر بیشتر روی موهای تیره اثرگذار است و نمی تواند موهای زائد سفید را به خوبی از بین ببرد. در نتیجه برای از بین بردن موهای سفید بهتر است از روش های کم تهاجمی دیگری استفاده کنید و بدانید که لیزر موی سفید امکان پذیر نیست.

چه عواملی باعث سفید شدن موهای بدن می شود؟

عوامل مختلفی برای سفید شدن موهای بدن افراد وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به بالا رفتن سن افراد، عوامل ژنتیکی و …. اشاره کرد. زمانی که خانم ها و آقایان سنشان بالا می رود، موهای سفید رنگی را در بدن و سر خود مشاهده می کنند که برای آن ها بسیار آزاردهنده است و برای از بین بردن آن ها روش های مختلفی را استفاده می کنند.

الکترولیز موهای سفید چانه

 

بهترین دستگاه لیزر برای موهای سفید

با وجود پیشرفت روز افزون دستگاه های لیزر موهای زائد بدن و به وجود آمدن دستگاه های متنوع در این زمینه، هنوز دستگاهی  ساخته نشده است که بتوان به وسیله ی آن لیزر موی سفید را انجام داد. به همین سبب به جای لیزر موی سفید، باید از روش های کم تهاجمی مانند شیو، بند انداختن، اپیلاسیون و … استفاده کرد.

اما هیچ کدام از این روش ها دائمی نیستند و به صورت موقت موهای زائد شما را از بین می برند. اما اگر به دنبال روشی دائمی برای از بین بردن موهای زائد سفید خود هستید، می توانید از الکترولیز موهای سفید چانه استفاده کنید.

برای از بین بردن موهای سفید از الکترولیز استفاده می شود زیرا به وسیله ی آن می توان ریشه ی موی زائد سفید رنگ را از بین برد. برای استفاده از این روش باید از یک سوزن بسیار نازک استفاده کرد و جریان الکتریکی را به وسیله ی آن به فولیکول های مو رساند و ریشه را به خوبی از بین برد.

این روش برای از بین بردن موهای زائد سفید به کار می رود زیرا لیزر نمی تواند موهای زائد سفید رنگ را از بین ببرد. به کارگیری روش الکترولیز بسیار زمان بر تر از لیزر می باشد زیرا در این روش باید موهای زائد را به صورت تکی از بین برد

نکات مهم قبل از الکترولیز موهای سفید

قبل از تصمیم گیری برای انجام الکترولیز جهت رفع موهای زائد سفید رنگ، باید نکاتی را در نظر بگیرید. از مهم ترین نکات در مورد الکترولیز موهای سفید چانه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از مهم ترین نکات در مورد الکترولیز، دائمی بودن آن می باشد. با استفاده از این روش می توان موهای زائد سفید رنگ را به صورت همیشگی از بین برد.
  • استفاده از این روش در قسمت های حساس پوست مانند بالای لب، ممکن است کمی با درد همراه باشد که باید آمادگی آن را داشته باشید.
  • قبل از انجام این روش باید نحوه ی کار آن را بدانید و اطلاع داشته باشید که انجام این روش بسیار زمان بر می باشد. اگر تعداد موهای زائد سفید شما زیاد است، شاید برطرف کردن آن ها حدود دو یا چند سال طول بکشد.
  • هزینه ی این روش نسبت به لیزر بیشتر می باشد زیرا به کارگیری این روش تخصصی تر و زمان بر تر می باشد.

فواید الکترولیز

مهم ترین فایده ی روش الکترولیز، از بین بردن موهای زائد سفید می باشد. زیرا موهای زائد سفید رنگ، موهایی بسیار مقاوم و سرسخت هستند که حتی با لیزر نیز از بین نمی روند و باید روش اختصاصی برای رفع آن ها به کار گرفت.

یکی دیگر از فواید مهم این روش، دائمی بودن آن می باشد. شما زمانی که موهای زائد خود را با این روش از بین می برید، می توانید اطمینان داشته باشید که برای همیشه از شر آن ها خلاص شده اید.

عوارض الکترولیز

استفاده از روش الکترولیز ممکن است عوارضی را نیز در پی داشته باشد که این عوارض بیشتر زمانی اتفاق می افتد که شما از یک اپراتور غیر متخصص استفاده کنید. از مهم ترین عوارض احتمالی این روش می توان به تغییر رنگ پوست، سوختگی پوست، زخم شدن، فرو رفتگی و …. اشاره کرد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *