• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

انواع برندهای معتبر بوتاکس

انواع برندهای معتبر بوتاکس

بوتاکس از سم بوتولینوم ساخته شده است و در انواع مختلف و با برندهای متنوع تولید می شود. با توجه به ژنتیک مردم منطقه و شرکت های تولید کننده در هر کشور ممکن است انواع مختلفی از بوتاکس موجود باشد. اما از آنجایی که محبوب ترین برند بوتاکس ساخته شده با نام تجاری Botox توسط شرکت Allergan می باشد به همین دلیل نام این سم به بوتاکس معروف شده است. در حالی که انواع برندهای دیگر بوتاکس از جمله AZZALURE ، BOCOTURE ، XEOMIN و DYSPORT در بازار نیز موجود هستند. البته گفتنی است که تفاوت انها در نام برند می باشد و از لحاظ کیفیت تفاوت چندانی نداشته و همگی ساخته بهترین شرکت های داروسازی دنیا هستند.

برند بوتاکس BOTOX

یکی از محبوب ترین برندهای سم Botulinum برند بوتاکس (BOTOX) می باشد که از انواع بوتاکس Botulinum Toxin می باشد. عموما افرادی که از این برند برای جوانسازی پوست صورت استفاده کرده اند رضایت بسیار زیادی از نتیجه داشته اند. اما باید این نکته را پیش از تزریق بوتاکس در نظر داشته باشید که امکان آلرژی نیز وجود دارد. بهتر است پیش از تزریق از پزشک خود بخواهید که تست آلرژی انجام دهد. ماندگاری بوتاکس به طور میانگین بین 3 الی 4 ماه می باشد.

برند دیسپورت Dysport

یکی دیگر از انواع برند بوتاکس که در ایران و جهان دارای محبوبیت زیادی می باشد برند دیسپورت ساخت شرکت گالدرما از انگلستان است. استفاده از بوتاکس برند دیسپورت برای تزریق فیلر خط اخم و بوتاکس پیشانی و ابرو کاربرد دارد. به مرور زمان و با بالا رفتن سن پدیدار شدن خطوط پیشانی و ابرو طبیعی است.

برند زئومین Xeomin

از دیگر برندهای محبوب بوتاکس برند زئومین ساخت کشور آلمان است. از آنجایی که آلمان قطب تولید دارو در اروپا است بی شک می توان گفت که برند زئومین بوتاکس از بهترین ها است. تزریق زئومین علاوه بر مصارف آرایشی و زیبایی تاثیر درمانی برای بیماری های بلفارواسپاسم را نیز دارا می باشد. زئومین نیز فرمول مشابهی مانند بوتاکس دارد و تفاوت ترکیبات آنها در چند نوع پروتئین می باشد. بوتاکس زئومین برای بوتاکس زیر بغل، بوتاکس کف دست و حتی برای تزریق به نقاط حساس بدن مثل تزریق به واژن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

برند ایرانی مسپورت MASPORT

یکی از انواع بوتاکس برند ایرانی مسپورت (مصپورت) می باشد که به تناسب نسخه های خارجی آن ارزان تر است و همچنین دارای کیفیت مطلوبی می باشد. همانطور که می دانید هیچ دارویی بدون عوارض نیست و بوتاکس مسپورت نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود اما طبق مقایسه های انجام شده عوارض داروی مسپورت بسیار کمتر از نمونه های مشابه خارجی آن می باشد. ماندگاری بوتاکس مصپورت به طور معمول بین 4 الی 6 ماه می باشد.

برند آزالور Azzalure

در سال 2009 برند آزالور که یکی از انواع بوتاکس می باشد و توسط شرکت گالدرما تولید و به عنوان جایگزین بوتاکس وارد بازار شد و محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد. از مزیت های بوتاکس آزالور این است که به نسبت بوتاکس حجم کمتری تزریق می شود( در حدود نصف) و مدت زمان بیشتری در ماهیچه باقی می ماند. ماندگاری بوتاکس Azzalure به طور میانگین 4 ماه می باشد.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *