• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

انواع دستگاه هایفوتراپی

انواع دستگاه هایفوتراپی

ما در این بخش معرفی دستگاه های هایفو پرداخته ایم

دستگاه اولترا و دلتا

مدرن ترین دستگاه از بین بردن چین و چروک و سفت شدن پوست بدون جراحی ، درد و خونریزی.

در دستگاه های Ultra و Delta منوهای هر دو دستگاه یکسان است.

کارتریج هر دو دستگاه یکسان است.

اولترا دارای دو مدل ۶۰۰ و ۸۰۰ وات است که هرکدام دارای یک قیمت متفاوت هستند.

دستگاه هایفو سه بعدی

دستگاه سه بعدی نسل جدید هایفوتراپی است که انقلابی در این دستگاه ایجاد کرده است.یکی از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه این است که ۱۱ شات را همزمان انجام می دهد.

دستگاه هایفو ۶ بعدی

دستگاه هایفو ۶ بعدی یکی از جدیدترین و بروزترین دستگاه ها می باشد که در کلینیک زیبایی گلدن رویال استفاده می شود. این فناوری از ۶ زاویه مختلف سلول ها را مورد تاثیر قرارمی دهد .مزیت استفاده از دستگاه ۶ بعدی نسبت به دستگاه های دیگر این می باشد که کاملا  بدون درد است . هایفو ۶ بعدی چربی هایی که در ناحیه غبغب و گردن وجود دارند را بطور شگفت انگیز از بین می برد و باعث فرم دهی و باریک تر شدن چهره شما نیز می شود.

دستگاه دابلو

دستگاه دابلو که اصلی ترین مزیت آن کمترین آسیب رسانی به پوست می باشد هیچ نوع سوختگی و یا لکی ایجاد نخواهد کرد لیفتینگ پوست با این روش بیشتر از سایر روشها می باشد و شما می توانید لیفت صورت را بعد از اتمام جلسه احساس کنید.

تفاوت دستگاه هایفو ۳ بعدی ، ۴ بعدی و ۶ بعدی در چیست؟

تفاوت هایفو ۳ بعدی ، ۴ بعدی و ۶ بعدی در تعداد لاین شات می باشد . دستگاه هایفو ۳ بعدی برای جوانسازی ۳ ردیف ، دستگاه ۴ بعدی ۴ ردیف و دستگاه هایفو ۶ بعدی ۶ ردیف از پوست را جوانسازی می کند.

دستگاه هایفو ۶ بعدی یکی از جدیدترین دستگاه های هایفو می باشد که به تازگی وارد بازار شده است و تفاوت این دستگاه  با دیگر دستگاه ها در نوع هندپیسشان می باشد که این دستگاه علاوه بر هندپیس برای جوانسازی پوست ، یک هندپیس برای لاغری بدن و یک هندپیس مخصوص هایفو واژینال بانوان را دارا می باشد .

در کلینیک زیبایی گلدن رویال برای انجام هایفوتراپی از دستگاه هایفو ۶ بعدی که یکی از بروزترین و بهترین دستگاه های هایفو می باشد استفاده می شود.

چگونه دستگاه هایفو باعث جوانسازی می شود؟

به علت بالا رفتن سن افراد میزان تولید کلاژن کاهش می یابد و یا به اصلاح باید گفت کلاژن ها تنبل می شوند. دستگاه هایفو با استفاده از امواج اولتراسونیک ( Ultrasonic) باعث تحریک کلاژن ها می شود و این کلاژن سازی باعث می شود تا جوانسازی و لیفت پوست انجام شود.

نحوه کار دستگاه هایفوتراپی صورت

اگر کاغذ را جلوی نور خورشید بگیرید اتفاقی نمی افتد ولی اگر از یک ذره بین استفاده کنید می توانید با کانونی کردن نور، امواج نور را در یک نقطه بسیار کوچک متمرکز کنید و با ادامه این کار آن نقطه داغ وداغ تر می شود و با تداوم تمرکز برروی آن نقطه انرژی کانونی شده امواج نورخورشید می تواند کاغذ را بسوزاند تکنولوژی هایفوتراپی (دابلو) نیز دقیقا با همین روش امواج اولتراراسوند را در لایه های زیرین پوست کانونی ومتمرکز کند.

مراحل فیشیال صورت

مزایای هایفوتراپی صورت

همه چیز در مورد هایفو تراپی

هایفوتراپی چیست؟ جوانسازی و لیفت پوست با هایفو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *