• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

با میکرونیدلینگ پوست و صورت معجزه جوانسازی آشنا شوید!

طبق یک مطالعه در سال ۲۰۰۹ ، تقریباً ۱۰۰ درصد از شرکت کنندگان در درمان میکرونیدلینگ پوست گزارش کردند که تفاوت محسوس و بهبود چشمگیری در زخم‌های آکنه بعد از درمان مشاهده کردند.. این واقعیت تمام چیزی است که برای موثر و خوب بودن این روش می‌توان گفت. در ادامه مقاله به طور کامل کاربردهای میکرونیدلینگ پوست و صورت و عوارض و مزایای آن را بررسی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید تا با این روش شگفت انگیز بیشتر آشنا شوید.

میکرونیدلینگ صورت چیست و چه کاربردهایی دارد؟

در مقاله‌ای از سایت birdie می‌خوانیم: میکرونیدلینگ روشی است که با استفاده از یک دسته سوزن کوچک لایه اول پوست سوراخ می شود. این فرآیند با تولید کلاژن باعث تقویت پوست و بهبود ظاهر آن می‌شود. تولید کلاژن توسط خود صورت و پوست انجام می‌شود که چین و چروک ها و خطوط ظریف را کاهش می‌دهد.

عوارض میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یک روش غیرتهاجمی و بدون عوارض است. اگر از این روش درمانی در یک کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص استفاده کنید هیچ عوارضی نخواهد داشت. البته  قبل از شروع این درمان اگر از درمان های موضعی شدید حاوی رتینول استفاده می کنید، بهتر است چند روز قبل از درمان با میکرونیدلینگ درمان را قطع کنید. علاوه بر داشتن صورت تمیز، باید حداقل از ۴۸ ساعت قبل از استفاده از رتینول خودداری کنید و حدود سه روز قبل و سه روز بعد از قرار گرفتن در معرض آفتاب در خودداری کنید. به علاوه از مواد اسیدی برای پوست استفاده نکنید.

میکرونیدلینگ صورت برای جوش و اسکار

برای از بین بردن جای جوش و کاهش جوش‌های صورت، میکرونیدلینگ یکی از بهترین روشهاست. برای میکرونیدلینگ جوش از سوزن‌هایی تا ۳ میلی متر استفاده می‌شود که نسبتا سوزن‌های بزرگی هستند. پس برای از بین بردن جای جوش با این روش باید به متخصص مراجعه شود تا پوست آسیب نبیند.

میکرونیدلینگ صورت برای جوانسازی و تقویت پوست

میکرونیدلینگ باعث کلاژن سازی و ترشح الاستین توسط پوست می‌شود. در این روش زخم‌های ریزی با سوزن مخصوص روی سطح پوست ایجاد می‌شود. بدن برای بهبود این زخم‌ها مقادیر زیادی کلاژن و الاستین ترشح خواهد کرد. در این صورت زخم‌های سطحی و ریز میکرونیدلینگ به راحتی خوب شده و پوست صورت تغییرات بسیاری می‌کند. اگر خطوط و چروک ریز روی صورت خود دارید میکرونیدلینگ بهترین درمان است. به علاوه این روش برای پیشگیری از پیری زودرس پوست و تقویت پوست نیز بسیار مناسب است.

با میکرونیدلینگ پوست و صورت معجزه جوانسازی آشنا شوید!

میکرونیدلینگ صورت برای روشن سازی پوست

به طور کلی روش‌های جوانسازی پوست باعث روشن و شفافتر شدن پوست می‌شوند. در روش میکرونیدلینگ می‌توان از مواد تقویتی مختلفی مثل ویتامین‌ها و … استفاه کرد. در واقع سرم‌ها و روغن‌های درمانی که روزانه استفاده می‌کنیم به کمک میکرونیدلینگ بیشترین تاثیر خود را روی پوست می‌گذارند. همچنین میکرونیدلینگ به راحتی می‌تواند تغییر رنگ پوست بر اثر برنز شدن توسط آفتاب را درمان کند.

میکرونیدلینگ صورت برای آفتاب سوختگی

در تابستان هرچقدر هم از پوست خود مراقبت کنید، کافیست یکبار ضد آفتاب را فرامش کنید یا به مقدار کافی به پوست خود ضد آفتاب نزنید تا دچار آفتاب سوختگی شوید. بخصوص افرادی که پوست روشن یا حساس دارند. روش میکرونیدلینگ با تولید میزان زیادی کلاژن به راحتی می‌تواند آفتاب سوختگی را درمان کند.

میکرونیدلینگ صورت برای زخم و جای زخم

آزمایشات و مطالعات نشان می‌دهد میکرونیدلینگ بهبود ۱۰۰ درصدی برای جای زخم و زخم در پوست حاصل می‌کند. در همان جلسات اول پس از میکرونیدلینگ می‌توانید اثرات این روش روی جای زخم را مشاهده کنید. برای درمان جای زخم از سوزن های ۱ تا ۱.۵ میلی متری استفاده میشود.

میکرونیدلینگ صورت برای منافذ باز پوست

بسیاری فکر می‌کنند سوزن‌های میکرونیدلینگ وقتی به دفعات وارد پوست می‌شود باعث باز شدن منافذ پوست می‌شود. این تصور کاملا اشتباه است. این روش نه تنها منافذ پوست را بازتر نمی‌کند بلکه برای درمان منافذ باز پوست بسیار موثر است. با تحریک و ترشح کلاژن، به مرور منافذ پوست توسط کلاژن پر شده و کوچکتر می‌شوند.

آیا میکرونیدلینگ برای پوست حساس عوارض دارد؟

روش میکرونیدلینگ برای کسانی که پوست حساسی دارند توصیه نمی‌شود زیرا احتمال آسیب به پوست بسیار زیاد است. افرادی که از لایه بردارهای قوی، داروهای اکوتان، لیزر درمانی و … استفاده کرده‌اند نباید از میکرونیدلینگ استفاده کنند.

همچنین افرادی که آفتاب گرفته‌اند یا به طور ژنتیکی پوست نازک و حساسی دارند نباید از این روش استفاده کنند. پس از تقویت پوست و گذشت مدت زمان قابل قبول از درمان، آفتاب سوختگی و … با نظر پزشک متخصص بسیاری از افراد می‌توانند میکرونیدلینگ انجام دهند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *