• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

میکرونیدلینگ صورت روشی مدرن برای جوانسازی پوست

میکرونیدلینگ یکی از روش های مدرن جوانسازی پوست است. میکرونیدلینگ صورت موجب از بین رفتن جای جوش، بهتر شدن تنفس پوست، درمان جای لک و سوختگی می شود؛ علاوه بر آن امروزه دستگاه میکرونیدلینگ  بهبود ترک های حاملگی را نیز ممکن کرده است.

در این روش با استفاده از سوزن های ریز پزشکی و ایجاد صدها زخم بر روی لکه های پوستی، کلاژن سازی را در پوست احیا می کند و به نوعی پوست را برای کلاژن سازی تحریک می کند.

میکرونیدلینگ صورت روشی مدرن برای جوانسازی پوست

میکرونیدلینگ چیست؟

همانطور که گفتیم این روش یکی از روش های زیباسازی و جوانسازی پوست است که با حداقل تهاجم، پوست را درمان می کند.

نکته ای که حائز اهمیت می باشد، این است که میکرونیدلینگ صورت باید توسط پزشک متخصص و یا جراح پلاستیک انجام شود تا بتواند موثر واقع شود.

به این موضوع توجه داشته باشید که میکرونیدلینگ صورت را نباید همزمان با اقدامی همچون لیزر صورت انجام داد، زیرا باعث آسیب رسانی به پوست می شود.

جوانسازی با دستگاه میکرونیدلینگ

دستگاه میکرونیدلنیگ دارای یک میکروپن با سوزن‌های خیلی ریز می باشد. این سوزن‌ها برای ایجاد صدمات بسیار خفیف موجب سوراخ کردن پوست می شود. در نهایت با استفاده از این روش شما پوستی جوان تر، سالم‌تر و نرم تر خواهید داشت.

در این روش از درمارولر یا خودکار برقی استفاده میشود. در گام اول پزشک متخصص وضعیت پوست شما را از لحاظ مختلف بررسی می کند، تا بتواند شرایط را به خوبی بسنجد. در مواردی که پوست بیمار بیش از حد خشک باشد و یا مشکلاتی از این قبیل داشته باشد، پزشک در ابتدا برای تغذیه پوست بیمار اقدام خواهد کرد.

کاربرد میکرونیدلینگ

همانطور که گفتیم از این روش نوین برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی استفاده می شود. اما شاید این سوال برای شما مطرح شود که دقیقا چه مشکلات پوستی با میکرونیدلینگ درمان می شوند؟ به موارد زیر توجه کنید:

  • از بین بردن چین و چروک و خطوط پوستی
  • برطرف کننده انواع اسکارها
  • از بین بردن جای جوش
  • درمان منافذ بزرگ پوست
  • درمان شل شدگی پوستی
  • از بین بردن لکه های پوستی یا همان لکه های ناشی از آفتاب
  • درمان کننده رنگ پوست ناهموار

تمامی مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، با استفاده از روش میکرونیدلینگ قابل درمان هستند؛

فواید میکرونیدلینگ صورت

امروزه میکرونیدلینگ یکی از روش های فوق العاده موثر در جوانسازی و زیباسازی پوست به شمار می رود که توانسته در بین افراد بسیاری به شهرت و محبوبیت برسد. از آنجایی که حیطه درمانی این روش بسیار گسترده است، اکثر متخصصین زیبایی برای برطرف کردن انواع مشکلات پوستی این روش را به بیماران خود پیشنهاد می دهند. در ادامه به بررسی فواید این روش درمانی می پردازیم:

۱- از بین رفتن جای جوش با میکرو نیدلینگ صورت

یکی از آزاردهنده ترین مشکلات پوستی، به جا ماندن آثار جوش و آکنه بر روی پوست است. همانطور که میدانید جای جوش بر روی پوست سیاه می شود و زیبایی چهره را مختل می کند. در بعضی موارد نیز جای جوش و آکنه های پوستی حفره هایی بر روی پوست ایجاد می کنند که اصلا ظاهر خوشایندی ندارند.

زمانی که این مشکل با ماسک های لایه بردار و داروهای مختلف و همچنین ماسک ها و داروهای گیاهی برطرف نشود، بهترین و سریعترین راه برای برطرف کردن آن استفاده از روش درمانی میکرونیدلینگ است.

۲- کاهش چین و چروک صورت

یکی از اصلی ترین اهداف میکرونیدلینگ ، برطرف کردن چین و چروک های پوستی است. با استفاده از روش میکرونیدلینگ صورت، رشد کلاژن و الاستین در پوست تحریک می شود و در نهایت شما از پوستی شاداب و جوان بهره مند خواهید شد.

پس از درمان چین و چروک ها با استفاده از میکرونیدلینگ، بافت های مرده پوست احیا و بازسازی می شوند که در نهایت به برطرف نمودن چین و چروک و خطوط پوستی منجر می شود.

۳- میکرونیدلینگ برای لک صورت

نور آفتاب یکی از اصلی ترین دلایل به وجود آمدن لک های پوستی است. علاوه بر اینکه قرار گرفتن در معرض نور آفتاب وجب به وجود آمدن لک های پوستی می شود، باعث تغییر رنگدانه های پوست نیز می شود و همین موضوع می تواند باعث اختلال در زیبایی چهره افراد شود.

با استفاده از این روش درمانی، شما می توانید لک های پوستی را ترمیم کنید و همچنین در صورتی که رنگدانه های پوستی شما دچار تغییر رنگ شده اند، می توانید آنها را ترمیم و بازسازی کنید.

۴- ترمیم جای زخم

باقی ماندن جای زخم برای روی پوست صورت بسیار ناخوشایند است. تفاوتی ندارد که علت به وجود آمدن این زخم چه باشد، چیزی که مهم است تاثیر منفی آن بر روی زیبایی چهره است.

شما می توانید با میکرونیدلینگ آثار زخم را از روی چهره خود حذف کنید و جوان و شاداب به نظر برسید. این را در نظر داشته باشید که بعضی از زخم ها در زیر پوست نیز ایجاد می شوند و با روش های ساده نمی توان آنها را از بین برد. بنابراین بهترین روش برای درمان جای زخم استفاده از همین روش درمانی است.

۵- میکرونیدلینگ برای منافذ باز پوست

منافذ باز پوستی می توانند به نوبه خود زیبایی چهره را مختل کنند. داشتن پوستی صاف و مخملی آرزوی هرکسی است. اگر منافذ باز پوستی دارید، می توانید با استفاده از روش میکرونیدلینگ آنها را برطرف کنید. به این صورت که با این روش، کلاژن سازی در اطراف این منافذ تحریک می شود و افزایش می یابد.

میکرونیدلینگ چه عوارضی دارد؟

تمام روش های زیباسازی پوست عوارض خاص خودشان را دارند، میکرونیدلینگ هم از این روش ها مستثنا نیست. ممکن است بعد از عمل شما تا حد بسیار کمی تحریک پوستی داشته باشید و تا چند روز بعد از عمل پوست شما قرمز باشد.

همچنین کبودی، تورم، خونریزی و عفونت از دیگر عوارض این روش درمانی است که به ندرت بین بیماران دیده شده است. بهتر است تا اگر عوارض شدیدی را مشاهده کردید، حتما آن را با پزشکتان در میان بگذارید.

قیمت انجام میکرونیدلینگ

برای اطلاع از قیمت دقیق جلسات درمانی میکرونیدلینگ باید توسط پزشک ویزیت شوید. از آنجایی که شرایط پوست افراد و همچنین مشکل پوستی آنها با یکدیگر متفاوت است، نمی توان قیمت دقیقی را برای این کار اعلام کرد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *