• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

بررسی تخصصی دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

مهم­ترین ویژگی دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

امکانات و قابلیت­های بسیاری در دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس وجود دارد که آن را به یک دستگاه لیزر قدرتمند و پرطرفدار تبدیل کرده است. ازجمله مهم­ترین این قابلیت­ها می­توان به امکان استفاده هم­زمان از سه طول موج در این دستگاه اشاره کرد.

بهره ­گیری هم­زمان از سه طول موج در دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس، یک مزیت بسیار مهم و اساسی محسوب می­ شود. این قابلیت سبب می­ شود تا هر فردی، با هر تیپ پوستی که دارد، بتواند از این دستگاه استفاده کند.

علاوه ­بر این موضوع، این دستگاه برای افرادی که رنگ نواحی مختلف بدنشان متفاوت است و یا ضخامت موها در برخی نواحی بیشتر است، بسیار کاربردی و مهم است. به‌عنوان‌مثال در اکثر افراد با پوست روشن، نواحی بیکینی و زیر بغل کمی تیره ­تر از سایر نواحی هستند و موهای ضخیم ­تری نیز دارند.

اپراتور دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس، می­ تواند برای هر کدام از نواحی از طول موج مخصوص استفاده کند تا فرد در حین استفاده از لیزر درد و سوزش کم­تری را تجربه کند. درصورتی‌که اگر دستگاه تنها مجهز به یک طول موج باشد، مثلاً تنها طول موج 755 نانومتر را داشته باشد، استفاده از این طول موج در نواحی تیره پوست سبب درد و سوزش و در مواقعی ایجاد زخم و سوختگی خواهد شد.

بررسی تخصصی دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

 

بهره­ گیری هم­زمان از سه طول موج در دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس:

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس قادر است تا هم­زمان سه طول مهم و کاربردی 755، 810 و 1064 را تولید کند. هر کدام از این طول موج­ها برای افرادی با تیپ پوستی خاص مناسب هستند.

طول موج 755 نانومتر یا طول موج دستگاه لیزر الکساندرایت

استفاده از این طول موج یا دستگاه­هایی با این طول موج تنها به افرادی با پوست روشن و موهای تیره توصیه می­شود. میزان اثربخشی و رضایت افرادی که با این ویژگی­ها از این طول موج استفاده کرده­اند بسیار بالا است. این طول موج به سبب انرژی بالایی که دارد زمان کم­تری هم برای از بین بردن فولیکول­های مو نیاز دارد.

طول موج 810 نانومتر یا طول موج دستگاه لیزر دایود

این طول موج یا دستگاه لیزر دایود، برای طیف پوستی گسترده ­تری نسبت به طول موج 755 نانومتر، مناسب است. افراد با تیپ پوستی روشن، کمی تیره و سبزه می­توانند از این طول موج استفاده کنند.

پرتو لیزر با این طول موج هم­چنین برای رفع موهای زائد با ضخامت زیاد نیز بسیار مناسب است. این موضوع سبب شده است تا این طول موج استفاده بیشتری در میان آقایان برای رفع موهای ضخیم صورت، داشته باشد و لیزری پرطرفداری در میان آقایان محسوب می­شود.

تجربه نشان می­دهد این طول موج اثربخشی و تأثیرگذاری بالایی روی پوست ایرانیان دارد و انرژی و طول موج پرتو دستگاه لیزر دایود مطابقت بسیار خوبی با پوست ما دارد؛ بنابراین آمار استفاده و تأثیرگذاری این طول موج در ایران بسیار بالا است.

طول موج 1064 نانومتر یا طول موج دستگاه لیزر اندی­یگ (Nd:YAG)

دستگاه­هایی با این طول موج برای افراد با پوست­ها تیره و برنزه ساخته‌شده است. نحوه برهم­کنش پرتو لیزر با پوست در این طول موج نسبت به دو طول موج قبلی کمی متفاوت است و این عامل سبب می­شود تا تاپش پرتو با این طول موج مشکلی برای پوست­های تیره و برنزه ایجاد نکند.

استفاده از فناوری SHR در دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

به­ کارگیری این فناوری در دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس، یک وجه تمایز مهم این دستگاه لیزر نسبت به ورژن قبلی آن یعنی دستگاه لیزر پلاتینیوم محسوب می ­شود. مهم­ترین مزیت استفاده از این فناوری اثرگذاری بیشتر لیزر و کاهش بسیار زیاد درد ناشی از استفاده از دستگاه لیزر است.

همان­طور که می­دانید نحوه عملکرد دستگاه­های لیزر موهای زائد به این نحوه است که با ایجاد حرارت در لایه زیرین پوست، سبب تخریب و از بین رفتن فولیکول­های مو که عامل رشد مو هستند، می­شود. این سازوکار به هر میزان هم که بهینه‌سازی شود با اندکی درد همراه است.

در فناوری SHR، به جای استفاده از تک پالس­های پرانرژی از تعداد بیشتری پالس لیزر با انرژی کم­تر استفاده می­شود. استفاده از این روش سبب می­شود تا سوزش و درد ناشی از برخورد پرتو لیزر با پوست تا حد بسیار زیادی کاهش یابد. هم­چنین با افزایش تعداد پالس میزان اثرگذاری دستگاه لیزر نیز افزایش خواهد یافت.

بهره ­گیری از یک سیستم خنک‌کننده قوی در دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

امروزه در اکثر دستگاه­های لیزر جدید از یک سیستم خنک‌کننده هم­زمان استفاده می­ شود. کارایی این سیستم­ها در دستگاه­های تولیدی بِرندهای مختلف متفاوت است. سیستم خنک‌کننده به­ کار رفته در دستگاه ، یکی از بهترین و قدرتمندترین سیستم­های خنک‌کننده محسوب می­ شود که کارایی بسیار بالایی دارد.

زمانی­که پرتو لیزر توسط هندپیس روی پوست تابیده می­ شود، سیستم خنک‌کننده نیز با دمش یک باد خنک، نواحی اطراف تابش لیزر را خنک نگه می­ دارد. این عامل سبب می­ شود تا دمای نواحی از پوست که تحت تابش قرار نگرفته ­اند پایین نگه‌داشته شود و در صورت تابش پرتو، حس سوزش و درد ایجاد نشود.

 

کاندید مناسب برای استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

افرادی که به­ دنبال یک دستگاه با عوارض کم، کارایی و اثرگذاری بالا و هم­چنین قابل استفاده برای تمامی نواحی بدن هستند، می­ توانند از دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس استفاده کنند.

کاندید نامناسب برای دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

  • بانوان باردار یا خانم­هایی که در دوران شیردهی قرار دارند.
  • افراد مبتلا به دیابت.
  • کسانی­که به بیماری­های هورمونی مبتلا هستند و قرص مصرف می­ کنند.
  • افرادی که در دوره درمانی استفاده از قرص­های راکوتان هستند.
  • کسانی­که در دو هفته گذشته در نواحی مورد نظر جراحی داشته ­اند.
  • افرادی که از کرم­ها و ژل ­های لایه‌بردار برای رفع جوش و جای جوش استفاده می­ کنند.

 

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

پلاتینیوم پلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *