• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

بوتاکس زیر بغل: مزایای تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیاد زیر بغل

وجود عارضه هایپر هیدروزیس یا تعریق بیش از حد طبیعی باعث می‌شود که بدن مقادیر زیادی عرق تولید کند و در نتیجه دست‌ها، پاها و زیر بغل  به طور دائم مرطوب می‌باشد. بروز این عارضه باعث می‌شود تا فرد در انجام فعالیت‌های روزمره با مشکل مواجه شود و همچنین در محل کار باعث کاهش اعتماد به نفس فرد در برابر دیگران می‌شود. برای درمان تعریق بیش از حد طبیعی زیر بغل از تزریق بوتاکس استفاده می‌شود. تزریق بوتاکس جهت درمان تعریق زیاد زیر بغل در حدود 10 دقیقه طول می‌کشد.

علت بروز عارضه هایپر هیدروزیس یا تعریق بیش از حد بدن


هایپر هیدروزیس باعث تعریق بیش از حد نیاز طبیعی بدن می‌شود. این عارضه باعث می‌شود که اعتماد به نفس فرد از لحاظ اجتماعی کاهش پیدا کند و انتخاب نوع لباس نیز برای فرد دشوار می‌شود. همچنین تعریق زیاد باعث خراب شدن لباس‌ها نیز می‌شود.

هایپر هیدروزیس اولیه در اثر وجود عارضه‌های دیگر ایجاد نمی‌شود و به صورت تعریق زیاد در کف دست‌ها، زیر بغل، صورت و یا پوست سر قابل مشاهده است. معمولاً در خانواده فرد مبتلا به تعریق زیاد یا هایپر هیدروزیس، سابقه بروز این عارضه وجود دارد. عموماً تعریق در دو طرف بدن ایجاد می‌شود و در زمان شـب کمـتر بروز می‌کنـد. تعریـق بیش از حد در بیشـتر افراد مبتـلا به هایپر هیدروزیس اولیه وجود دارد.

هایپر هیدروزیس ثانویه در اثر وجود یک عارضه مانند عفونت، اختلال غدد درون‌ریز، اختلالات سوخت و ساز، سرطان، اختلالات عصبی، آسیب‌دیدگی طناب نخاعی، بیماری‌های قلبی – عروقی، مشکلات تنفسی، اضطراب و استرس ایجاد می‌شود. با درمان عارضه اصلی، تعریق یا هایپر هیدروزیس ثانویه نیز بهبود پیدا می‌کند؛ البته در برخی از مواقع تزریق بوتاکس نیز در بهبود علائم مؤثر است.

حدود 3 تا 10 درصد از افراد، در محدوده سنی نوجوانی تا بالای 50 سالگی به تعریق بیش از حد یا هایپر هیدروزیس اولیه دچار هستند. درمان این عارضه تأثیر بسیار مثبتی بر زندگی شخص خواهد داشت.

بوتاکس زیر بغل: مزایای تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیاد زیر بغل

مراقبت‌های قبل از تزریق بوتاکس 


مراقبت‌های مورد نیاز دو روز پیش از تزریق بوتاکس

طبق تحقیقات انجام شده، نتیجه حاصل از تزریق بوتاکس در افراد دچار کمبود روی (زینک) رضایت‌بخش نمی‌باشد؛ چرا که این ماده معدنی برای ماندگاری بیشتری بوتاکس مورد نیاز است. بنابراین برای دست‌یابی به بهترین نتیجه درمانی، توصیه می‌شود که چند روز پیش از تزریق و همچنین در روز تزریق بوتاکس از مکمل روی استفاده شود.

یک روز پیش از تزریق بوتاکس

برای دست‌یابی به نتیجه مطلوب، ناحیه زیر بغل بایستی به طور کامل اصلاح شود. اصلاح موهای زیر بغل باید حداقل 24 ساعت پیش از تزریق بوتاکس انجام شود.

مزایای بوتاکس زیر بغل

بسیاری از افراد جهت درمان عرق کردن زیر بغل از روش تزریق بوتاکس استفاده می‌کنند. این روش درمانی دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد :

  • تزریق بوتاکس به 5 تا 10 دقیقه زمان نیاز دارد.
  • این روش درمانی باعث ایجاد درد نمی‌شود.
  • نتیجه حاصل از تزریق بوتاکس از 6 تا 9 ماه ماندگار است.

بوتاکس زیر بغل چگونه عمل می‌کند؟ 

بوتولینوم توکسین (سم بوتولینوم) نوعی پروتئین طبیعی تصفیه‌شده است که به طور موقتی ترشح مواد شیمیایی مؤثر در فعالیت غده‌های عرق را متوقف می‌کند. به این ترتیب بوتاکس تعریق در ناحیه تزریق را رفع می‌کند. بوتاکس زیر سطح پوست تزریق می‌شود.

آیا تزریق بوتاکس زیر بغل دردناک است؟ 


تزریق بوتاکس زیر بغل تنها 5 تا 10 دقیق طول می‌کشـد و باعـث ایجـاد درد نمی‌شـود. امکـان دارد پیش از تزریـق از کـرم بی‌حـس کننده استفاده شود؛ البته سوزن‌ها مورد استفاده بسیار ظریف هستند و معمولاً نیازی به استفاده از بی‌حسی کننده نمی‌باشد. طبق نظر بسیاری از افراد، حس تزریق بوتاکس مشابه حس ایجاد شده ناشی از طب سوزنی است و دردی به همراه ندارد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *