• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

بوتاکس زیر بغل و مزایا

بوتاکس زیر بغل یک روش تضمین شده و بدون عارضه است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا نیز تایید شده است. بوتاکس زیر بغل با مسدود کردن یک ماده شیمیایی در بدن که غدد عرق را فعال می کند، عمل می کند. طبق گفته انجمن بین المللی هایپرهیدروزیس، تزریق بوتاکس  می تواند تعریق زیر بغل را 82 تا 87 درصد کاهش دهد.

بوتاکس به عنوان یک ماده فلج کننده عضلات شناخته می شود که می تواند کاربردهای زیبایی زیادی از قبیل رفع چین و چروک های پوستی داشته باشد. اما تنها کاربرد این ماده، رفع چین و چروک نیست، بلکه می توان از آن برای کاربردهای درمانی زیادی نیز استفاده کرد. بوتاکس  یکی از اقدامات درمانی است که می تواند برای کاهش تعریق زیر بغل در افرادی که تعریق غیر عادی دارند، انجام شود. اگر قرار است بسته به تجویز پزشک بوتاکس در زیر بغل خود تزریق کنید، اما اطلاعات کافی در این باره ندارید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

چرا بوتاکس انجام می شود؟

عرق کردن یک فرآیند طبیعی و لازم در بدن ما است که همه ما انسان ها در طول روز آن را تجربه می کنیم. اما افرادی هستند که بیش از حد طبیعی عرق می کنند و این موضوع می تواند برای آن ها آزاردهنده باشد. به غیر از اینکه تعریق زیاد می تواند باعث بو گرفتن لباس ها و بدن شود، باعث از دست رفتن بیش از حد سدیم و آب بدن نیز خواهد شد. به همین خاطر افرادی که دارای این مشکل هستند، باید حتما از روش های درمانی مناسب استفاده کنند.

بوتاکس زیر بغل یک درمان مطمئن و تایید شده توسط FDA آمریکا برای کاهش تعریق زیر بغل است. افراد می توانند حدود دو هفته پس از تزریق بوتاکس ، نتیجه درمان را مشاهده کنند. ماندگاری این روش از 4 تا 12 ماه بر اساس شرایط بدن بیمار متفاوت خواهد بود.

تزریق بوتاکس زیر بغل در تهران | دکتر خوب برای بوتاکس زیر بغل | عکس بوتاکس  زیر بغل

مزایای تزریق بوتاکس

اگرچه روش تزریق بوتاکس زیر بغل برای درمان تعریق بیش از حد یک روش جدید است، اما این روش به سرعت در میان مردم محبوب شد. دلایل محبوبیت و مزایای تزریق بوتاکس عبارتند از:

  • کاهش تعریق بیش از حد به مقدار 80 درصد
  • ایمنی بسیار بالا و زمان بهبودی کوتاه
  • پروسه درمانی بسیار کوتاه (حدود 10 الی 15 دقیقه)
  • تایید شده توسط سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA)

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس برای زیر بغل

تزریق بوتاکس زیر بغل کاملا ایمن و بی دردسر است. می توانید پس از تزریق بوتاکس به خانه بروید و یا کارهای روزمره خود را انجام دهید. تا 24 ساعت بعد از تزریق از ورزش کردن و استحمام با آب گرم خودداری کنید. در صورت بروز هر گونه علائمی که نشان دهنده حساسیت پوستی بودند، با پزشک مشورت کنید. همچنین، بهتر است که به توصیه پزشک خود عمل کنید و حدود 1 الی 2 هفته پس از لیزر زیر بغل مجددا به پزشک مراجعه کنید تا وضعیت عمومی سلامت شما بررسی شود.

کلینیک زیبایی میها واقع در  لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *