• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هر چیزی که درباره بوتاکس زیر بغل باید بدانید

یکی از مهم ترین دلایلی که خیلی از افراد علاقه ای به فصل تابستان ندارند، این است که در این ماه بیش از اندازه عرق می کنند و احساس بدی به آنها دست می دهد و عرق کردن باعث می شود که بوی بدی بگیرند. بوتاکس زیر بغل یکی از بهترین و موثرترین روش هایی است که به شما این امکان را می دهد تا از تعریق بیش از اندازه زیر بغل خلاص شوید. این حوزه، طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر هنوز اطلاعات کاملی درباره آن ندارید، ما همه چیز را در این مقاله درباره تزریق بوتاکس زیر بغل در اختیار شما قرار می دهیم.

عرق کردن در فصل تابستان می تواند یکی از ناخوشایندترین اتفاقاتی باشد که تقریبا برای همه افراد پیش می آید. برخی از افراد تا حدی عرق می کند که لباس آنها کاملا خیس می شود و خجالت می کشند در فضای عمومی و موقعیت اجتماعی حاضر شوند. برای برطرف کردن این مشکل، بوتاکس می تواند بهترین راه حل باشد. اما این امر چگونه امکان پذیر است؟ بوتاکس زیر بغل چیست و چه فوایدی دارد؟ تمام این سوالات و سوالات دیگر درباره این عمل را در این مقاله پاسخ می دهیم.

بوتاکس زیر بغل چیست؟

وقتی درباره این عمل صحبت می کنیم، هنوز خیلی از افراد نمی دانند بوتاکس زیر بغل چیست و برای چه مواردی از آن استفاده می شود و اصلا نحوه تزریق آن چگونه است. به همین دلیل هم در این بخش می خواهیم به این سوال مهم پاسخ بدهیم.

همان طور که می دانید، بدن همه افراد در هوای گرم عرق می کند و این موضوع کاملا طبیعی و بیولوژیکی است. با این حال، برخی از افراد بیش از اندازه مستعد تعریق هستند و به جز داشتن حجم عرق زیاد، عرق آنها خیلی بو می دهد و این امر می تواند باعث کاهش اعتماد به نفس آنها شود. خوشبختانه بوتاکس زیر بغل در این زمینه به کمک این گونه افراد می آید و از تعریق بدبو جلوگیری کند.
افرادی که بیش از اندازه عرق می کنند، به اصطلاح به هایپرهیدروزیس مبتلا هستند. حالا این تعریق می تواند زیر بغل، کف دست ها، کف پاها، صورت و هر جای دیگری از بدن باشد. با این حال، ما در این مقاله می خواهیم درباره بوتاکس زیر بغل صحبت کنیم و بیشتر تمرکز ما روی این ناحیه از بدن است. افرادی که به بیماری هایپرهیدروزیس مبتلا هستند، می توانند به پزشک متخصص مراجعه کرده و بعد از انجام معاینات لازم، از بوتاکس زیر بغل برای برطرف کردن این مشکل استفاده کنند.

هر چیزی که درباره بوتاکس زیر بغل باید بدانید

فواید بوتاکس زیر بغل

بوتاکس زیر بغل آنقدر مزایا دارد تقریبا هر کسی که از تعریق بیش از حد در فصل گرما رنج می برد، ترجیح می دهد از آن استفاده کند. در این بخش می توانید برخی از مهم ترین فواید بوتاکس زیر بغل را مشاهده کنید که باعث می شوند خیلی از افراد به سراغ این روش فوق العاده برای کاهش تعریق خود باید بروند.

• اثرگذاری بالا
شاید برخی از افراد فکر کنند که بوتاکس نمی تواند باعث کاهش تعریق شود. با این حال، باید بگوییم که بوتاکس به خاطر داشتن سم بوتولونیوم، باعث فلج شدن غدد تعریق می شود و تا حد بسیار زیادی از بروز تعریق جلوگیری می کند.

• ماندگاری نسبتا طولانی
دلیل دیگری که خیلی از افراد ترجیح می دهند از بوتاکس زیر بغل استفاده کنند، ماندگاری نسبتا طولانی این روش است. البته مدت زمان ماندگاری این روش تا حد بسیار زیادی به برند بوتاکس، پزشک متخصص، میزان تعریق بدن شما و حتی متابولیسم بدنتان بستگی دارد. اما به طور کلی، این عمل بین چهار ماه تا یک سال ماندگاری دارد.

• بدون درد و غیر تهاجمی
همان طور که گفتیم، پزشک متخصص می تواند در این روش از داروی بی حسی استفاده کنند. با این حال، حتی اگر از این دارو هم استفاده نشود، همچنان درد زیادی احساس نخواهید کرد و کل درد شما، حس ورود به سوزن به پوستتان خواهد بود.

• مقرون به صرفه
برخی از افراد برای کاهش تعریق خود ترجیح می دهند از عمل های جراحی استفاده کنند. این در حالی است که در مقایسه با عمل های جراحی، بوتاکس زیر بغل هزینه خیلی کمتری دارد.

• تزریق در زمان خیلی کوتاه
پیش از این نیز به اختصار گفتیم که تزریق بوتاکس زیر بغل در مدت زمان خیلی کوتاهی نهایتا تا 30 دقیقه انجام می شود و به همین دلیل هم نیازی نیست که بستری شوید و یا مدت خیلی طولانی برای این تزریق وقت بگذارید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *