• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق بوتاکس به صورت مردان – فواید و هزینه

  • ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۲
  • دیدگاه: ۰
  • بوتاکس

سم باکتری بوتولینوم معروف به بوتاکس، امروزه جایگاه بسیار ویژه‌ای در زمینه زیبایی و مراقبت از زیبایی دارد. این روزها تنها خانم‌ها داوطلب تزریق بوتاکس نیستند. چندی است که آقایان نیز برای رفع چین و چروک‌های پوست خود به  این روش کم خطر و موثر روی آورده‌اند. تزریق بوتاکس به صورت مردان موجب رفع نواقص صورتشان مخصوصا حرف چین‌های درشت و ریز می‌شود. البته این تزریق کاربرد بسیاری می‌تواند برای آقایان داشته باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به بهبود اسپاسم گردن، تنبلی چشم و تعریق زیاد اشاره نمود. عملکرد این سم به صورت فلج کردن عضله‌های ناحیه مورد نظر هستش. مثلا اگر به گوشه چشم که چروک افتاده باشد، تزریق شود، عضله‌های آن ناحیه دست از انقباض برمی‌دارند و چروک آن قسمت از بین می‌رود. به هر حال تزریق بوتاکس برای مردان تماما همراه با تاثیرات خارق‌العاده بر روی ظاهرشان است.

تزریق بوتاکس به صورت مردان – فواید و هزینه

آیا مردان نیز می توانند از تزریق بوتاکس استفاده کنند؟

گذر زمان تاثیر تقریبا یکسانی را روی پوست زنان و مردان خواهد گذاشت و تنها بسته به تفاوت‌های سبک زندگی فردی، رد پای گذر زمان و نتایجی که بر جای می‌گذارد ممکن است شدیدتر و عمیق‌تر و یا جزئی و سطحی‌تر باشد. نکته عیان این است که آقایان نیز مانند بانوان می‌توانند با انتخاب تزریق بوتاکس برای کاهش عیوب و نواقص پوستی خود اقداماتی را انجام دهند. در واقع برای انجام تزریق بوتاکس، تفاوتی بین مردان و زنان وجود ندارد و هر دوی این دو گروه می‌توانند به یک اندازه از نتایج مفید این روش بی نظیر بهره‌مند شوند. امروزه نیز مشاهده می‌شود تزریق بوتاکس بین مردان نیز طرفداران خاص خود را پیدا کرده است به طوری که انجمن جراحان پلاستیک ایالات متحده اعلام کرد تعداد مردانی که از بوتاکس استفاده نموده‌اند در سال 2018 به بیش از 450000 رسیده است.

این افراد شامل کسانی است که بخاطر سبک زندگی اشتباه تغذیه ناسالم و یا به علت عدم مراقبت صحیح از پوست خود دچار آسیب‌های بافت پوست شده‌اند و چین و چروک روی پوستشان نمایان شده است که باعث می‌شود آن‌ها از همسرانشان مسن‌تر به نظر بیایند! این  موضوع برخی از مردان را آزار می‌دهد که بزرگ‌تر از همسرانشان به نظر برسند، به ‌ویژه زمانی که شریک زندگیشان جوان‌تر از آن‌ها باشند. به این ترتیب تزریق بوتاکس به صورت مردان می‌تواند نتایج دلگرم کننده‌ای از جوانسازی را به آن‌ها هدیه بدهد که ماحصل آن افزایش اعتماد به نفس می‌باشد.

مزایای تزریق بوتاکس برای صورت مردان

  1. راه حل غیر جراحی برای حذف چین و چروک و خطوط ریز

برخلاف روش لیفت صورت و لیفت ابرو، بوتاکس یک روش غیرتهاجمی است که به طور کلی به بیهوشی کلی و بی‌حسی خاصی نیاز ندارد؛ در واقع انجام این روش فقط چند دقیقه طول می‌کشد. این زمان را با زمان مورد نیاز برای انجام جراحی چین و چروک مانند لیفت صورت مقایسه کنید که حداقل سه تا چهار ساعت به طول می‌انجامد.

  1. نداشتن دوره نقاهت

بوتاکس اغلب به عنوان “روش بدون نقاهت” نیز شناخته می‌شود زیرا شما می‌توانید در مدت زمان بسیار کوتاه در عرض نیم الی یک ساعت این کار را انجام دهید و در همان روز به محل کار خود یا خانه برگردید. به این معنا که به هیچ زمان خاصی برای بهبودی پس از تزریق بوتاکس به صورت مردان وجود ندارد، البته بسیاری از مردان در صورت مشاهده تورم یا کبودی خفیف پس از تزریق، ترجیح می‌دهند که کار را تعطیل کنند و به خانه بازگردند.

  1. به طور قابل توجهی ظاهر را جوان نشان می‌دهد

بزرگترین مزیت تزریق بوتاکس به وجود آوردن یک پوست جوانتر و سرزنده‌تر است. بوتاکس در از بین بردن چین و چروک‌های ناخواسته و همچنین جلوگیری از ایجاد چین و چروک های جدید بسیار موثر است. به راستی کدام یک از روش‌های جوانسازی پوست، مزیت و سرعت عملکرد بوتاکس را دارد؟

  1. یک روش تایید شده توسط سازمان جهانی دارو

بوتاکس یک نوروتوکسین است که تزریق آن توسط FDA برای درمان چین و چروک و خطوط ریز و درشت پوست، در خانم‌ها و آقایان تأیید شده است.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس صورت مردان

تزریق بوتاکس به صورت مردان مثل سایر اقدامات مراقبت از زیبایی نیازمند مراقبت دقیق و حساس می‌باشد. رعایت نکاتی که پزشک پس از انجام تزریق بوتاکس به صورت مردان توصیه می‌کند در ماندگاری اثرات آن بسیار تاثیر گذار است. برای مراقبت از نواحی که بوتاکس دریافت کرده‌اند رعایت موراد زیر توصیه می‌شود:

  1. یکی از مهم ترین نکات قابل توجه بعد از تزریق بوتاکس به صورت مردان، این است که از پزشک خود تمرین‌های مناسب برای عضلات صورت را دریافت کنید. تمرین‌هایی همچون نحوه و زمان اخم کردن، خم کردن ابرو، حرکت دادن عضلات صورت و … می‌تواند در افزایش کیفیت نتیجه ی تزریق مفید واقع شود.
  2. در چهار ساعت اولیه بعد از انجام تزریق بوتاکس دراز نکشید و با دستان خود ناحیه مورد نظر را مالش ندهید.
  3. از مالیدن هر گونه مواد آرایشی و بهداشتی روی پوست صورت خود تا 24 ساعت خودداری کنید.
  4. استفاده از سونا و یا حمام بخار تا دو روز بعد از انجام تزریق بوتاکس ممنوع است.
  5. تا 24 ساعت پس از تزریق اصلا خم و راست نشوید.
  6. به مدت دو روز بعد از تزریق بوتاکس به صورت مردان از انجام هرگونه ورزش سنگین و یا هر نوع فعالیت سنگین بدنی جدا پرهیز شود.

هزینه تزریق بوتاکس به صورت آقایان چقدر است؟

نواحی تحت درمان: دوز مورد نیاز برای تزریق بوتاکس معمولا برای هر قسمت از بدن آقایان متفاوت است؛

مارک و برند بوتاکس انتخاب شده: یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت بوتاکس، برند آن است و از آنجایی که بازار ارز ایران دارای نوسانات متعددی می‌باشد، قیمت بوتاکس نیز متغیر خواهد بود.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *