• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق فیلر برای جوانسازی زیر چشم

تزریق فیلر برای جوانسازی زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم، یکی از روشهای غیر جراحی جوانسازی در این ناحیه است که با بکارگیری متریالهای مختلف، می‌تواند نتایج بسیار چشمگیری داشته باشد. در این مطلب به ساختار انواع فیلرها، نحوه استفاده از این مواد و تاثیر تزریق آنها در جوانسازی زیر چشم می‌پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

فیلرها چه موادی هستند؟

فیلر یا پرکننده ها موادی هستند که برای افزایش حجم و جوانسازی در نقاط مختلف پوست تزریق می‌گردند. این مواد به دو گروه اصلی تقسیم می‌شوند که عبارتند از :

  1. گروه اول فیلرهایی هستند از جنس چربی بدن خود فرد که از طریق استخراج سلولهای چربی از بدن تامین می‌گردند.
  2. گروه دوم فیلرهایی با عنوان رایج ژل که از برندهای مختلف، و مواد تشکیل دهنده گوناگون تهیه شده و با انتقال آنها به لایه های مختلف پوست، می‌توان شاهد نتایج آنی شگفت انگیزی در نقاطی مانند زیر چشم بود.

لازم به ذکر است؛ به روشی که از چربی بدن خود فرد برای جوانسازی استفاده می‌شود؛ تزریق چربی گفته می‌شود. تزریق ژل هم شیوه ای است که با استفاده از ژل های آماده تزریق در بازار،انجام می‌شود. در بین عامه تصور می‌شود ژل همان فیلر است در صورتی که ژل نوعی فیلر است و فیلر شامل همۀ حجم دهنده های پوستی می‌گردد.

تزریق فیلر برای جوانسازی زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم چیست؟

با افزایش سن پوست زیر چشم‌ها خاصیت کشسانی خود را از دست می‌دهد و پوست رفته رفته دچار چین و چروک می‌شود. علاوه بر افزایش سن، مواردی دیگری نیز موجب می شود که چین و چروک زیر چشم، در سنین جوانی به وجود آید. این عوامل، قرار گرفتن در معرض آفتاب، سیگار کشیدن و … هستند. چین و چروک زیر چشم تاثیر نامطلوبی در ظاهر افراد دارد. تزریق ژل زیر چشم یک راه موثر برای رفع سیاهی، گودی و چین و چروک زیر چشم و خط اشک می‌باشد. همچنین ژل ها می توانند به پوست آبرسانی کنند و باعث بهبود کیفیت پوست و تولید کلاژن بیشتر شوند.

معمولا با افزایش سن چین و چروک و نیز گودی زیر چشم به وجود می آید.در جوانسازی زیر چشم با تزریق ژل، پس از اینکه ناحیه‌ مورد نظر با کرم بی‌حس کننده کاملاً بی حس شد، تزریق ژل زیر چشم با استفاده از یک کانولا بسیار ریز انجام می‌شود تا با عوارض کمتری مانند کبودی و تورم همراه باشد و درد کمتری هم ایجاد نماید. این روش حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد. نتایج بلافاصله قابل مشاهده بوده و ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر پس از تزریق ژل زیر چشم ایجاد می‌شود. ماندگاری تزریق ژل زیر چشم بین 9 الی 18 ماه است که بسته به مراقبتهای پس از تزریق ژل، سبک زندگی فرد و نوع ژلی که مورد استفاده قرار گرفته است ؛ تغییر می‌کند.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *