• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق فیلر برای خط خنده

تزریق فیلر خط خنده یکی از راه های جوانسازی صورت به حساب می آید، شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که هنگام لبخند زدن متوجه ایجاد خطی در اطراف صورت خود شده اید. این خط، خط خنده نام دارد. فیلر ها از جمله پرکننده هایی هستند که با بالاترین سازگاری و بهترین کیفیت می توانند به رفع خطوط مختلف در ناحیه صورت از جمله خط خنده کمک کنند. انواع کاربرد های فیلر ها از این قرار است: رفع خطوط افقی پیشانی، رفع خطوط اخم و رفع خط لبخند و از بین بردن چین و چروک های نواحی میانی صورت است. در ادامه به ارائه جزئیاتی در زمینه تزریق فیلر برای خط خنده خواهیم پرداخت.

خط خنده چیست؟

خط خنده از ایجاد چین هایی که هنگام خندیدن در دو طرف صورت وجود دارند، ایجاد می شود. این خط از کنار بین تا انتهای دهان ادامه دارد و معمولا با افزایش سن نیز بیشتر می شود. چین هایی که در کنار گوشه های چشم قرار دارند نیز به این نام شناخته می شوند. شدت خط خنده در هر فردی متفاوت می باشد

علت ایجاد خط خنده

خطوط لبخند در پوست شما از دو طرف بینی تا گوشه های دهان شما امتداد می یابد. به آن ها خطوط لبخند یا خطوط خنده نیز می گویند. چین و چروک ها می توانند با افزایش سن برجسته و دائمی شوند، به خصوص اگر سیگار می کشید یا از پوست خود در برابر آفتاب محافظت نمی کنید. درمان های خاص می تواند ظاهر آن ها را کاهش دهد.

تزریق فیلر

می توان تزریق فیلر را یکی از راه های درمان چین و چروک نام برد. برای تهیه فیلر از مواد طبیعی استفاده می شود در نتیجه بدن کمترین حساسیت را نشان می دهد. ژل ها انواع مختلفی دارند اما معمول ترین آن ها اسیدهیالورونیک است. این ماده بسیار با بدن انسان سازگار است و  به طور طبیعی در بدن انسان نیز وجود دارند. اسیدهیالورونیک باعث کلاژن سازی شده و پوست را تقویت می کند. تزریق ژل لب یکی از راه های جوانسازی لب است.

تزریق فیلر یک درمان غیر تهاجمی است و با بی حسی موضعی انجام می شود. بعد از تزریق مقداری قرمزی و تورم ایجاد می شود که به مرور زمان یرطرف می گردد. ماندگاری تزریق فیلر به مدت چند ماه تا یک سال است و می توان این روش را با روش درمانی لیفت ترکیب کرد تا نتیجه بهتری دریافت کرد.

انواع فیلرها

فیلر ها انواع متعددی دارند که هر کدام از آن ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند. به همین دلیل پزشکان متخصص در ابتدا تمامی این موارد را به شما معرفی خواهد کرد، در زمینه مزایا و محدودیت های هر کدام با شما صحبت می کند تا بهترین نوع فیلر را توسط راهنمایی های پزشک انتخاب کنید.

اما بهترین انواع فیلر موارد زیر هستند:

  • ژوویدرم
  • رستیلن
  • روولاکس
  • تئوکسن

نحوه تزریق فیلر برای رفع خط خنده

فیلرها همچون تمامی مواد پرکننده و تزریقی با استفاده از سرنگ هایی مخصوص به بخش های داخلی و زیر بافت پوست صورت تزریق می شود. بی حس کردن اولین مرحله از مراحل تزریق فیلر محسوب می شود زیرا که باعث بی حسی ناحیه مورد نظر و از بین رفتن درد های ناشی از ورود سوزن سرنگ می گردد. اما سوزن سرنگ ظرافت بسیاری دارد و هیچ گونه دردی را به همراه نخواهد داشت.

فیلرها بیشترین سازگاری را با بافت زیرین پوست دارند و موجب بروز حساسیت ها و واکنش های پوستی نمی شوند. اما باید در مراکز معتبر و نزد بهترین پزشکان این اقدام را انجام دهید تا در صد موفقیت تزریق فیلر افزایش داشته باشد.

تزریق فیلر برای خط خنده

مزایای تزریق فیلر برای خط خنده

فیلرها به خاطر استفاده از موادی که بیشترین سازگاری را با بدن دارد برای بیماران نگرانی کمتری خواهد داشت. تعداد جلسات بستگی به نوع چروک و عمق آن می تواند منتفاوت باشد که پزشک پوست آن را تعیین می کند. هزینه آن مقرون به صرفه بوده و نتیجه رضایتمندی را می توان از آن گرفت.

مهم ترین مزایایی که می توان برای رفع خط خنده برشمرد موارد زیر هستند:

  • رفع حالت افتادگی و شل شدگی پوست صورت
  • رفع خطوط لبخند؛ خط لبخند به دلیل از بین رفتن چربی هایی زیر پوست در ناحیه صورت ایجاد می شود. در واقع بخش هایی از پوست به سمت دور دهان کشده می شود و خط لبخند در همان ناحیه ایجاد می گردد.
  • جوانسازی صورت؛ صورت هایی که در آن ها خط لبخند ایجاد شده است به مرور زمان و همزمان با عمیق تر شدن خطوط لبخند صورت حالت خسته و بی حالی به خود می گیرد. با تزریق فیلر می توان این حالت خستگی را بهبود بخشید.

عوارض تزریق فیلر

تزریق فیلر همچون تمامی اعمال زیبایی با عارضه هایی خفیف، مختصر، طبیعی و موقت همراه است که طی دو سه روز اولیه بهبودی حاصل خواهد شد.

مهم ترین این عارضه ها:

  • کبودی
  • التهاب

این عوارض در دو روز اولیه مشاهده خواهد شد اما با پرهیز هایی دارویی از جمله داروهای ضد انعقاد خون می توانید به روند بهبودی این عارضه ها سرعت بخشید.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر خط خنده

  • جهت افزایش ماندگاری و رسیدن به نتیجه مطلوب پس از تزریق دستورالعمل های ارائه شده توسط پزشک را به درستی و در زمان مقرر انجام دهید.
  • بروز تورم و کبودی پس از تزریق طبیعی می باشد و شما می توانید برای کاهش اثرات آن از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • تا دو روز پس از تزریق فیلر خط خنده از سعی کنید هنگام خواب توسط دو بالش سر خود را بالاتر از گردن نگه دارید.
  • تا یک هفته بعد از تزریق از مصرف الکل و استعمال دخانیات خودداری کنید.
  • از ماساژ و دستکاری ناحیه تزریق خودداری کنید.
  • مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین تا یک هفته بعد از تزریق فیلر خط خنده ممنوع می باشد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *