• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل برای چاقی صورت

تزریق ژل برای چاقی صورت

علی رغم باور عموم، می‌توان به راحتی از تزریق ژل برای چاقی صورت استفاده کرد، صورت‌های تو پر به طور معمول آنطور که باید، نتیجه رضایت بخش و زیبایی را بعد از انجام تزریق ژل نخواهند گرفت، زیرا فیلرها خاصیت حجم دهی دارند و موجب غیر طبیعی شدن صورت این دست از افراد می‌شود؛ در صورتی که نتیجه تزریق ژل در صورت‌ های لاغر و کشیده کاملا متفاوت خواهد بود و رضایت تمامی زیباجویان را جلب می‌کند.

به طور کلی فردی که صورت لاغری دارد می‌تواند تمام مناطق صورت خود را با ژل‌های پر کننده تحت درمان و ترمیم قرار دهد و آنطور که دوست دارد کانتورینگ کند. از نظر پزشکان فعال در زمینه مراقبت از زیبایی، حجم دهی عضوهای صورت و درمان صورت استخوانی خیلی پیچیده نیست و اگر پزشک تجربه کافی را داشته باشد و از فیلر و تجهیزات استاندارد استفاده کند می‌تواند نتیجه دل‌انگیزی را از تزریق ژل صورت لاغر به زیباجو هدیه کند.

با این حال برخی از پزشکان و متخصصان زیبایی بر این باور هستند که انجام تزریق ژل در صورت‌های لاغر توسط افراد غیر پزشک و کم تجربه می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است صورت و پوست افراد به دلیل تزریق حجم زیاد از ژل توسط افراد آموزش ندیده واکنش‌هایی از خود نشان دهد و به دنبال این واکنش‌ها مشکلات و عوارض مختلفی گریبان‌گیر زیباجو می‌شود.

تاثیرات تزریق ژل در صورت های لاغر و کشیده

با افزایش سن و یا لاغری بر اثر رژیم غذایی، ابتلا به بیماری، سو تغذیه و یا ورزش‌های شدید، تولید هیالورونیک اسید و کلاژن که موجب استحکام پوست می‌شوند کاهش می‌یابد و به دنبال آن شاهد افزایش علائم پیری و ایجاد چین و چروک در پوست خواهیم بود؛ اینجا زمانی است که می‌توان از تزریق ژل و نتایج آن حداکثر بهره را برد. نتایجی که پس از تزریق ژل گونه برای صورت کشیده و لاغر به دست می‌آید بسیار مشهود است و زیباجو بلافاصله پس از تزریق از دیدن چهره جدید خود شگفت زده خواهد شد زیرا پوست زیر صورتشان به دلیل نداشتن حجم کافی بافت چربی خالی و نازک می‌شود.

به طور کلی تزریق ژل در صورت‌های لاغر کاربردهای زیادی دارد؛ آن‌ها می‌توانند لب‌های نازک را حجیم کنند، چین و چروک‌های ناشی از لاغری را صاف کنند، خطوط سطحی را تقویت کرده و تا حد زیادی جوانسازی چهره انجام دهند. در صورت تزریق توسط متخصصین با تجربه، فیلر صورت حتی می‌تواند ظاهر زخم‌هایی که موجب فرو رفتگی پوست شده را نیز بهبود بخشد.

تزریق ژل برای چاقی صورت هم چنین می تواند بسیار حساس باشد و در برخی مواقع نیاز به مراقبت های بسیار خاصی خواهد داشت. هنگامی که فیلرها در زیر پوست تزریق می‌شوند، بافت نرم زیر پوست را پر می نمایند و برای مدت محدودی به طور موقت تاثیرات خود را بر روی صورت‌های لاغر به نمایش می‌گذارند.

افرادی که از این نتیجه راضی هستند، به منظور حفظ حالت صورتشان باید هر چند ماه یکبار مجددا حجم مشخصی از ژل را به نواحی تحت درمان تزریق نمایند؛ زیرا ژل‌های استانداردی که مورد تایید FDA هستند، ماندگاری دائمی نخواهند داشت و پس از مدتی به بافت‌های صورت جذب شده و تاثیرشان از بین می‌رود.

ماندگاری تزریق ژل به صورت های لاغر چقدر است؟

برخلاف پروتزهای مصنوعی گونه و لب که باید طی عمل جراحی زیبایی در صورت قرار بگیرند و ماندگاریشان طولانی مدت است، نتایج حاصل از تزریق ژل به صورت‌های لاغر موقت است و بسته به برند ژل، دوام آن می‌تواند بین ۳ تا ۶ ماه متغیر باشد.

شاید شما با شنیدن همین موضوع ترجیح بدهید که به سمت پروتز گذاری بروید اما باید بدانید که منهای طولانی بودن نتایج، جراحی زیبایی روشی تهاجمی است و به دلیل کبودی، تورم، نیاز به بیهوشی کامل و زمان بهبودی طولانی مدت برای بعضی از افراد باعث ایجاد هراس می‌شود. اگر شما نیز جز افرادی هستید که قدرت تحمل این عوارض را ندارید تزریق ژل می‌تواند راه حل وسوسه کننده‌ای برایتان باشد.

به طور کلی ماندگاری نتایج حاصل از تزریق فیلر به صورت‌ های لاغر به برند ژل، میزان لاغری صورت، سن فرد، میزان و نحوه مراقبت وی از ناحیه تزریق، توانایی پزشک در تزریق ژل به صورت بستگی دارد.

به طور کلی هر پرکننده ماندگاری خاصی دارد و بدن هر شخص، آن را با سرعت متفاوت متابولیزه می‌کند. ماندگاری بیشتر ژل‌های آرایشی موقتی است، با این حال برخی از انواع ژل ها وجود دارند که با نام ژل دائمی شناخته می‌شوند و عوارض زیاد و بعضا جبران ناپذیری پس از تزریق ایجاد می‌کنند و از همین حیث استفاده از ژل‌های دائمی در سراسر دنیا به جز برخی موارد استثنا، ممنوع است. البته فیلرهایی مانند ژوودرم و رستیلین در صورت مراقبت صحیح و مداوم تا ۲ سال ماندگاری خواهند داشت.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

ژل گونه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *