• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل لب طبیعی و نچرال

تزریق ژل لب

تزریق ژل لب یا فیلر لب برای پر کردن، حجم دهی به لب ها و نیز اصلاح طبیعی فرم لب ها توسط متخصص پوست و مو در کلینیک تزریق ژل لب صورت می گیرد. تزریق ژل لب به مدل های متفاوتی مانند: مدل عروسکی یا باربی، مدل روسی، مدل توپر و غیره انجام می شود که بیشتر به خاطر شباهت لب ها با چنین مدل هایی، نامگذاری شده اند. با این حال بهترین حالت، تزریق ژل لب طبیعی و نچرال است که علاوه بر زیبایی طبیعی، بتواند نافرمی های آن را اصلاح کند.

ژل (فیلر) لب چیست؟

فیلرهای لب بر پایه‌ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌اند. محصولات ژل با انواع برندهای مختلف با کاربردهای گوناگون برای استفاده‌ی بیماران بدون عمل جراحی انقلابی در زیبایی به پا کرده اند. تزریق ژل یا فیلر لب به منظور افزایش حجم و تقارن لب های بالا و پایین انجام می شود.

تزریق ژل لب طبیعی و نچرال

فیلرهای هیالورونیک اسید تزریقی به لب ها معمولاً نرم هستند و ساختار ژل مانند دارند. نتایج حاصل از تزریق ژل لب و ماندگاری آن‌ها نیمه‌موقت است و بستگی به برند استفاده شده ژل و ناحیه‌ی مورد نظر جهت تزریق می‌تواند اثر بخشی طولانی‌تری داشته باشد اما معمولا مدت اثر آن ۶ تا ۱۲ ماه یا در برخی موارد ۱۸ ماه می‌باشد. انتخاب یک کلینیک زیبایی خوب و حرفه‌ای برای تزریق ژل لب به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

تزریق ژل لب طبیعی

توجه داشته باشید که برخی از این مدل ها ظاهر فرد را بسیار زننده و غیر قابل تحمل می کنند؛ حتی اگر هم چنین مدل هایی را انتخاب می کنید آن را به دست یک متخصص پوست خوب برای تزریق ژل لب بسپارید تا نهایت یک تزریق ژل لب مدل نچرال داشته باشید. مدل تزریق ژل لب طبیعی یکی از محبوب تزین انواع این اقدام زیبایی است که در آن با استفاده از تزریق فیلر به لب، مشکلات ظاهری لب های بالا و پایین مانند چین و چروک های پوستی و عدم تقارن از بین می روند و سعی بر آن خواهد بود که لب ها بعد از تزریق فیلر حالت طبیعی خود را حفظ کرده باشند.

ماندگاری ژل لب چگونه است؟

بسته به محل تزریق، مدل و تکنیک انجام تزریق و مارک ژل لب، نتایج این اقدام زیبایی به طور معمول بین ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد. تحقیقات نشان می‌دهند که تزریق فیلر (HA) ممکن است تولید کلاژن را تحریک کرده و در طولانی مدت منجر به داشتن پوستی با ظاهری شاداب‌تر شود.

همچنین ماندگاری و تأثیر ژل تزریقی به لب ها می‌تواند به نوع محصول مورد استفاده، ناحیه مورد نظر جهت درمان و شرایط سنی و بدنی بیمار وابسته باشد. به طور کلی، هرچه محصول متراکم تر باشد (بستر تشکیل دهنده ژل هر چه غلیظ تر باشد و هرچه عمیق تر تزریق شود) دوام بیشتری خواهد داشت، اگرچه این یک قانون همیشگی نیست. برای حفظ نتایج، دکتر تزریق ژل لب می تواند درمان را تکرار کند، مقدار و تکنیک های لازم و اصولی جهت تزریق می تواند نتایج بهینه را تضمین کند.

فیلر (ژل لب) های اسید هیالورونیک موقتی و بی خطر ترین گزینه هستند، بنابراین اغلب برای بیماران برای اولین بار توصیه می شود. برخی از پرکننده های هیالورونیک اسید VOLUMA، فرموله شده اند که دوام بیشتری دارند، اما معمولاً در مناطق خاصی مانند گونه ها تزریق می شوند.

عوارض تزریق ژل لب

در مرحله اول پزشک باید، تاریخچه پزشکی شما را بررسی می‌کند. در حالی که خطرات ناشی از پرکننده‌های پوستی حداقل هستند، شما باید قبل از شروع درمان، سابقه پزشکی خود را کاملاً بیان کنید، زیرا برخی از آلرژی‌ها، شرایط پوستی و عصبی یا داروها می‌توانند ایمنی یا نتایج شما را به خطر اندازند. به عنوان مثال، در صورت مصرف NSAID ها (به عنوان مثال آسپیرین، ایبوپروفن، ناپروکسن) یا رقیق‌ کننده خون باید به پزشک خود بگویید، زیرا اینها احتمال کبودی را افزایش می‌دهد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به لب

  • بلافاصله پس از درمان، رایج ترین عوارض جانبی گزارش شده قرمزی موقتی و تورم در محل تزریق است. این اثرات به طور معمول طی دو یا سه روز برطرف می‌شوند.
  • کمپرس سرد ممکن است بلافاصله پس از درمان برای کاهش تورم استفاده شود. اگر ناراحتی بیش از دو یا سه روز ادامه داشته یا اگر واکنش‌های دیگری رخ داده است، لطفا با پزشک خود تماس بگیرید.
  • تا زمانی که قرمزی و تورم برطرف نشده است، از قرار گرفتن ناحیه تزریق با گرمای شدید (آفتاب یا حمام آفتاب، شنا، سونای خشک و بخار و جکوزی) خودداری کنید.
  • اگر قبلاً سابقه تبخال داشته اید به پزشک خود در مورد داروهایی که استفاده کرده‌اید و یا می‌کنید اطلاع دهید.
  • از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی و دوزهای زیاد مکمل‌های ویتامین E به مدت یک هفته پس از درمان خودداری کنید. این عوامل ممکن است کبودی یا خونریزی در محل تزریق را افزایش دهند.
  • به مدت ۱ روز بعد از درمان از ورزش کردن، مصرف الکل، سیگار و قلیان خودداری کنید (اگر کبودی و خونریزی زیادی داشتید بهتر است تا بهبودی ناحیه ی تزریق صبر کنید).
  • بعد از گذشت حدود شش ماه، پرکننده های اسید هیالورونیک به طور طبیعی توسط بدن تجزیه می شوند. بنابراین، برای حفظ ظاهر باید سالی یک یا دو بار تزریق خود را تکرار کنید.
  • برای اینکه ژل های تزریق شده جابه جا نشوند تا حد امکان به محل تزریق ژل لب دست نزنید زیرا ژل ها به گونه ایی تزریق شده که هماهنگی و تقارن برقرار شده است و در صورت جابه جایی توازن به هم خواهد ریخت.
  • طی شش ساعت پس از درمان از تماس با منطقه خودداری کنید. پس از آن، صورت را می‌توانید به آرامی با صابون و آب شستشو دهید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *