• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل چانه چه تاثیری روی چهره می گذارد؟

امروزه انجام جراحی های زیبایی برای افزایش جذابیت چهره بسیار محبوب و پر طرفدار است. در مقابل روش های تهاجمی که برای این امر وجود دارد تکنیک های بدون تهاجم و کم تهاجم تر نیز قابل توجه هستند، و همه روزه بسیاری از افراد به دنبال تکنیک هایی برای از بین بردن ایرادات ظاهری و یا ایجاد زیبایی بیشتر در چهره هستند. از بین روش های کم تهاجم معمولا تزریق ژل یکی از بهترین و محبوب ترین موارد است که می تواند تاثیرات چشمگیری در چهره و اجزای صورت بگذارد. در این مطلب سعی داریم که از اثرات تزریق ژل درچانه صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

فرم دهی چانه با تزریق ژل

شاید برای برخی از شما جالب باشد اما تزریق ژل در چانه نیز انجام می شود. این روش به عنوان یک تکنیک موثر در فرم دهی و ایجاد زاویه بهتر در چهره مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در افرادی که چانه های کوچک و عقب رفته ای دارد به شدت تاثیرات مثبتی به همراه دارد که می تواند با تغییر چشمگیر در ظاهر ایشان بروز نماید. تزریق ژل در چانه نه تنها برای ایجاد زیبایی ظاهری بلکه برای رفع عیوب و ایجاد قرینگی در این ناحیه نیز کاربرد دارد. با تزریق تنها چند سی سی ژل در چانه می توانید تغییرات بسیار شگفت انگیز اما نا محسوسی را ایجاد نمایید.

تزریق ژل چانه می تواند شکل و فرم چانه را تغییر دهد بدون اینکه نیاز به جراحی باشد وباعث جوان تر شدن و زیبایی شما شود. این روش به دلیل بی تهاجم بودن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و به عنوان تکنیک زاویه سازی در افرادی که چانه های کوتاه، کوچک و عقب رفته دارند کاربرد دارد.

تزریق ژل چگونه شکل چانه و فک را بهبود می بخشند؟

پرکننده های پوستی یا ژل ها می توانند در چانه تزریق شوند تا شما جوان تر شوید و احساس زیبایی کنید. در طول گذر زمان و افزایش سن، جمجمه فک حرکت می کند و چانه به سمت عقب می رود و این حرکت جمجمه سبب می شود تا استخوان ها و بافت نرم در ناحیه فک به تحلیل برود و باعث تضعیف ماهیچه ها می شود.

تزریق ژل در چانه نه تنها مشکلات افتادگی و یا عیوب آن را بر طرف می کند می تواند چهره تان را کشیده تر و لاغر تر نشان دهد. یکی از عمل هایی که در آسیای شرقی طرفداران بسیاری دارد ایجاد ظاهر کشیده تر در چانه با تزریق ژل است که گردی بیش از اندازه صورت را برطرف و فرم کشیده تری را در آن ایجاد می کند. این تزریق هر چند که یک خطای دید ایجاد می کند اما تاثیرات بسیار عجیبی در لاغری صورت به همراه دارد که می توانید آن را امتحان کنید.

پرکننده ها و ژل ها می توانند در این ساختار تحلیل رفته در چانه قرار بگیرند و خطوط چانه را تغییر دهند. بنابراین با استفاده از تزریق ژل چانه می توانید چانه خود را برجسته تر کنید. در حالی که بیشتری بانوان می خواهند یک چانه نرم و باریک داشته باشند ولی مردان بیشتر تمایل دارند چانه مخروطی شکل داشته باشند.

تزریق ژل چانه چه تاثیری روی چهره می گذارد؟

تزریق ژل می تواند به عنوان روش غیر جراحی به بازسازی و تغییر فرم صورت بپردازد. بیشتر ژل هایی که تزریق می شوند از ماده ای به دست می آیند که در بدن به طور طبیعی یافت می شوند که این ژل ها از نظر طول عمر و ماندگاری با یکدیگر متفاوت هستند.

تزریق ژل چانه می تواند باعث بهبود موارد زیر شود:

  • اندازه چانه: در صورتی که اندازه جانه شما بیش از حد کوچک باشد با استفاده از تزریق ژل می تواند بیشتر شود.
  • طول چانه: بسیاری از افراد طول چانه شان کوتاه است که با استفاده از ژل ها می توان آن را بهبود بخشید.
  • شکل چانه: این مشکل بسیاری از افراد است که وقتی از نیم رخ چانه آنها را نگاه می کنیم، چانه شان فرسوده به نظر می رسد که با استفاده از تزریق ژل چانه می توان یک چانه قوی تر و زیبا داشت.
  • شکل و ظاهر چانه: ممکن است چانه بیماران نیاز به عرض و طول بیشتر یا زاویه دار کردن داشته باشد. به طور مثال اگر فردی دارای چانه بیش از حد کوچک است می توان با تزریق ژل ان را بزرگتر و زاویه دار کرد یا اگر فردی دارای چانه بیش از حد مربعی شکل باشد با تزریق ژل می توان آن را گردتر کرد. در این موارد ابتدا بیمار به طور کامل ارزیابی می شود و پزشک در طول ارزیابی با بیمار درباره آناتومی و چگونگی بهبود چانه اش صحبت خواهد کرد.
  • تقارن چانه: اگر چانه شما نامتقارن باشد با استفاده از پرکننده های پوستی قابل بهبود می باشد.
  • همچنین هزینه تزریق ژل لب ، تزریق ژل چانه ، تزریق ژل خط خنده و تزریق ژل گونه بسیار مناسب است .

کلینیک زیبایی و لیزر میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *