• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تفاوت دستگاه های ار اف فرکشنال

جدیدترین دستگاه آراف فرکشنال

جدیدترین دستگاه‌های آر اف فرکشنال‌ در واقع از یک روش ترمونیدلینگ پیشرفته جهت انتقال انرژی رادیو فرکانسی به سرسوزن‌ها استفاده می‌کند؛ همین روش باعث می‌شود نسبت به دستگاه‌های CO2، کلاینت درد کمتری را حس نماید.

به طور کلی دستگاه‌های اراف فرکشنال، چین و چروک های پوست را کاهش می‌دهند، که البته در 50-25 درصد موارد، لیفتینگ و بسته شدن بافت پوست را هم حاصل می‌شود، که تمامی این موارد با توجه به نوع و مدل دستگاه‌های اراف فرکشنال تغییر می‌کند.

جدیدترین دستگاه‌های ار اف فرکشنال، این امکان را به شما می‌دهند که درمان را تنها با دستگاه و یا با مواد مصرفی و تراپی پوست برای کلاینت انجام دهید.

مورفسیس8

دستگاه مورفسیس 8 یک دستگاه اراف فرکشنال وارداتی، که از نظر قدرت و درصد رضایت مصرف کنندگان بالاترین رتبه را به خود اختصاص داده است.

نوع دستگاه اراف فرکشنال: وارداتی

نقطه قوت 

Morpheus8 برای کسانی که اسکارهای آکنه متوسط ​​تا شدیدی دارند، جدا از شلی پوست و سایر آسیب‌های پوستی، بهترین است؛ به طور کلی مورفسیس لایه‌های عمیق‌تری از پوست را هدف قرار می‌دهد تا علائم شدیدتری از پیری را معکوس کند.

این دستگاه جهت نواحی مانند خط فک، گونه‌ها، چین‌های نازولبیال موثرتر می‌باشد.

نقطه ضعف

مورفیس8 نسبت‌ به دستگاه‌های ار اف دیگر ممکن است، یک مقدار دارای درد و سوزش شود.

 

سکرت

ار اف فرکسنال سکرت از نظر دقت و کارکرد یک درجه ممکن است پایین‌تر از مرفسیس 8 باشد، اما تنها دستگاهی که می‌توان رقیب مورفسیس8 دانست، اراف فرکشنال سکرت می‌باشد.

نوع دستگاه اراف فرکشنال : وارداتی

نقطه قوت

اراف فرکشنال سکرت جهت تاثیر روی نواحی بزرگتر بهتر عمل می‌کند.

بین سوزن‌های کارتریج فاصله‌ای وجود دارد، که از گرمای بیش از حد سرسوزن‌ها جلوگیری می‌کند.

نقطه ضعف

قیمت ار اف سکرت نسبت به مورفسیس 8 یک مقدار بالاتر است و دستیابی به قطعات اورجینال آن در هنگام تعویض و یا تعمیر کمی مشکل است.

 

میکرونیدل

ار اف فرکشنال میکرونیدل همانطور که از نامش هم پیداست، از دو روش غیر تهاجمی (فرکشنال) و تهاجمی (میکرونیدلینگ) استفاده می‌کند؛ همین امر موجب تاثیرگذاری دو چندان آن در ناحیه تحت درمان می‌شود.

نوع دستگاه ار اف فرکشنال : وارداتی

نقطه قوت

اگر نیاز به درمان نواحی عمومی با پوست شل خفیف تا متوسط، آسیب ناشی از نور خورشید و اسکار آکنه دارید، دستگاه اراف فرکشنال میکرونیدل مناسب‌تر است.

نقطه ضعف

دستگاه ار اف میکرونیدل تا به امروز تنها به سبک رومیزی طراحی شده است و حالت استند و چرخ دار ندارد؛ از طرفی طراحی قرارگیری هندپیس‌ها به نحوی است، که حتما باید ترولی یا میز مناسب با سایز دستگاه را تهیه نمایید؛ تا هندپیس‌ها به طور کامل روی میز یا ترولی قرار گیرند.

 

ریمودلینگ

وجه تمایز دستگاه ار اف ریمودلینگ با دیگر ار اف فرکشنال‌ها در تشخیص رنگدانه‌های خاص می‌باشد، که نسبت به سه دستگاه قبلی بهتر عمل می‌کند؛ ازین رو جهت درمان لک‌های بسیار ریز کاربردی است.

نوع دستگاه ار اف فرکشنال : وارداتی

نقطه قوت

مانیتور بزرگ آن نسبت به دیگر ار اف‌ فرکشنال‌ها سهولت در تنظیمات را به حداکثر و درصد خطا را به صفر می‌رساند.

نقطه ضعف

این دستگاه از آن جایی که وارداتی است، نمونه‌های، های کپی و غیر اصل آن زیاد است و تشخیص دستگاه اورجینال از فیک برای همه امکان‌پذیر نیست.

 

سیستم

دستگاه ار اف مدل سیستم دارای دو سطح مکش و طراحی جدید و منحصر به فردی است.

نوع دستگاه اراف فرکشنال : وارداتی

نقطه قوت

در بین دستگاه‌های وارداتی ار اف سیستم از قیمت مناسب‌تری برخوردار است و برای افرادی که صرفا می‌خواهند یک دستگاه وارداتی خریداری کنند، بهترین گزینه است.

 

نتل

اولین دستگاه ار اف فرکشنال تولید داخل که علاوه‌بر هندپیس فرکشنال یک هندپیس اختصاصی مولتی پولار نیز دارد؛ هندپیس مولتی پولار این امکان را به هندپیس می‌دهد تا امواج رادیو فرکانسی دو به دو بین چهار الکترود جابه‌جا شود و همین امر سبب تاثیرگذاری روی بافت عمیق و وسیع‌تری از پوست می‌شود.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد نتل بهره‌مندی از دو فرکانس درمانی 4 و 8 مگا هرتز و استفاده از step motor غیرپانچی است.

البته ار اف نتل به دو صورت تک و دو هندپیس و همچنین استند و رومیزی طراحی شده است، که محدودیت انتخابی برای خریداران ندارد.

نوع دستگاه اراف فرکشنال : ایرانی

 

اسکارلت

آر اف فرکشنال اسکارلت، اشعه رادیو فرکانسی را به صورت قطره اشکی تخلیه می‌شود؛ به این معنا که سریع و به صورت یکجا تخلیه نمی‌شود و از یک نقطه وارد شده و در لایه درم تخلیه می‌شود.

نقطه قوت

با دستگاه اراف فرکشنال اسکارلت، می‌توانید نواحی ظریف‌تر مانند پلک‌های پایین و پوست گردن را هدف قرار دهید.

 

ترمیا

اولین و تنها دستگاه نانو فرکشنال RF در آسیا است، که فرسایش، انعقاد و اثر حرارتی را با حداقل آسیب به اپیدرم، با عملکرد هوشمند ترکیب می‌کند.

ار اف فرکشنال thermia مجهز به فناوری سنجش انرژی هوشمند، جهت بهبود عملکرد می‌باشد.

یکی از دستگاه‌های با کیفیت تولید داخل که قطعات آن از سوئیس وارد می‌شود و در مقابل دیگر دستگاه‌های ار اف فرکشنال ایرانی از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.

 

ویواسه

ویواسه اولین دستگاه اراف فرکشنالی که در سال 2019 جایزه زیبایی cosmopolitan را نصیب خود کرد.

نقطه قوت

دستگاه اراف فرکشنال ویواسه برای تمام طیف پوستی از روشن تا تیره را ساپورت می‌کند.

نقطه ضعف

تنها جهت آسیب‌ها و چین و چروک‌های سطحی پوست تاثیرگذار است و نباید انتظار بیشتری از آن داشت.

تفاوت ار اف فرکشنال سکرت با مورفسیس8 در آن است که، پس از استفاده از اراف سکرت به دلیل حرارت ایجاد شده، به ماسک خنک‌کننده و سرم‌های مخصوص نیاز دارد.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

فرکشنال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *