• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

دستگاه لیزر پلاتینیوم برای موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر یکی از بهترین، سریع ترین و ماندگارترین راه های خلاص شدن از شر موهای زائد است که انواع مختلفی دارد. از گذشته تاکنون تغییرات چشمگیری در کیفیت و عملکرد دستگاه های لیزر به وجود آمده است و تقریباً هر چند سال یک بار یک دستگاه جدید با تکنولوژی نوین وارد بازار می شود که یکی از پیشرفته ترین آن ها، دستگاه پلاتینیوم است. امروزه لیزر با دستگاه پلاتینیوم در بسیاری از کلینیک ها و مراکز پیشرفته لیزر موهای زائد، انجام می شود.

 

دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست؟

دستگاه لیزر پلاتینیوم را می توان موثرترین و مدرن ترین دستگاه لیزر موهای زائد موجود برای حذف موهای زائد به شمار آورد که برای پوست هایی با رنگ های مختلف و انواع موها مناسب است.

در لیزر پلاتینیوم، به جای این که فولیکول های مو در معرض انرژی زیادی قرار بگیرند و پوست شخص آسیب ببیند، فولیکول مو به صورت تدریجی گرم می شود و دما تا اندازه ای بالا می رود که به فولیکول ها آسیب برسد و از رشد مجدد آن ها جلوگیری شود و از سوی دیگر، هیچگونه عارضه ای برای پوست نداشته باشد.

به همین دلیل، امروزه برای محافظت از پوست و انجام لیزر موهای زائد در بسیاری از مراکز معتبر لیزر موهای زائد از دستگاه پلاتینیوم استفاده می شود چراکه لیزر با دستگاه پلاتینیوم نه تنها در زمینه حذف موهای زائد بسیار کارآمد است بلکه کمترین عوارض جانبی را برای پوست فرد به وجود می آورد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم، دارای سه طول موج

در واقع، دستگاه پلاتینیوم، به یک سیستم خنک کننده قوی مجهز است که می تواند در هنگام استفاده از توان های بالای لیزر، پوست فرد را خنک کرده و از هرگونه سوختگی احتمالی و درد و سوزش ناشی از آن جلوگیری کند. با اینکه دستگاه لیزر پلاتینیوم بسیار ایمن هست ولی شما باید مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد را بدانید و به آن توجه کنید تا بهترین نتیجه را از لیزر موهای زائد خود بگیرید.

در دستگاه لیزر پلاتینیوم، سه طول موج در یک اپلیکاتور ترکیب شده است که می توان به کمک آن، ساختارهای مختلف فولیکول های مو و همین طور عمق بافت های مختلف را به طور همزمان تحت تاثیر قرار داد.

لیزر پلاتینیوم، به واسطه قابلیت ترکیب سه طول موج مختلف و عوارض جانبی کمتر نسبت به سایر دستگاه های لیزر برتری چشمگیری دارد. طول موج هایی که دستگاه لیزر پلاتینیوم برای هدف قرار دادن فولیکول موها مورد استفاده قرار می دهد، عبارتند از طول موج الکس ، طول موج دایود و طول موج اندیاگ ، که در پست قبلی توضیحات لازم داده شد.

مزایای استفاده از لیزر با دستگاه پلاتینیوم

همان طور که گفتیم، لیزر با دستگاه پلاتینیوم، یک انقلاب نوین در عرصه لیزر موهای زائد محسوب می شود. بهترین سن برای لیزر موهای زائد بعد از تکمیل شدن سن بلوغ تا زمانیکه موهای بدن سفید نشده می باشد. در ادامه به برخی مزایای استفاده از این دستگاه به اختصار اشاره می کنیم:

  • امکان استفاده همزمان از سه طول موج دایود، الکس و اندیاگ در یک دستگاه لیزر
  • ماندگاری اثربخشی آن حداقل تا ۷ سال
  • قابل استفاده برای انواع پوست های روشن و تیره و موهای نازک و ضخیم
  • قابل استفاده برای پوست های برنزه شده
  • درمان سریع و در مدت زمان کوتاه حتی برای نواحی وسیعی مانند پاها یا کمر
  • عدم نیاز به گذراندن دوران نقاهت و امکان از سرگیری فعالیت های روزمره بلافاصله پس از انجام لیزر با دستگاه پلاتینیوم
  • مناسب برای استفاده در تمامی نواحی بدن، حتی نواحی حساس و یا بخش هایی که دسترسی به آن ها دشوار است، مانند خط بیکینی، گوش ها و سوراخ بینی.
  • لیزر با دستگاه پلاتینیوم بسیار مناسب برای لیزر موهای زائد مردان هم می باشد.

عملکرد لیزر پلاتینیوم

همان طور که پیشتر اشاره کردیم، دستگاه پلاتینیوم عملکرد منحصر به فردی دارد که این عملکرد به دلیل ویژگی هایی که در ساخت و طراحی آن لحاظ شده، به وجود آمده است. این دستگاه چون شامل سه طول موج هست بهترین دستگاه برای لیزر فول بادی برای ایرانیان است و برای هر نوع تیپ پوستی قابل استفاده می باشد.

در واقع، این دستگاه، غشای میانی پوست را به تدریج گرم می کند و از این طریق به فولیکول های مو آسیب می زند و از رشد آن ها پیشگیری می کند ولی به بافت های اطراف آسیبی وارد نمی کند. تکرار بالای پالس های کوتاه لیزر به عمق پوست نفوذ می کند و با استفاده از تکنیک گرما اندوزی و بدون درد باعث از بین رفتن موهای زائد می شوند.

در هنگام لیزر با دستگاه پلاتینیوم، تکنیک Sweeping-in motion با حرکت پیاپی اپلیکاتور روی قسمت های تحت درمان باعث می شود که همه قسمت های مورد نظر با تاثیر از اثرات لیزر، عاری از موهای زائد شوند.  و تکنولوژی ICE ( کولینگ خنک کننده قوی) به کار رفته در این دستگاه کمک می کند که همزمان با حذف موهای زائد، پوست نواحی تحت درمان خنک شوند و به این وسیله از هرگونه سوختگی سطحی پیشگیری شده و سبب می شود که نتیجه درمان، مطلوب و بدون درد و با حداقل عوارض باشد.

 

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

لیزر موی زائد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *