• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

زاویه سازی فک و چانه با فیلر

زاویه سازی فک و چانه با فیلر

آیا از چانه و ظاهر فک خود راضی نیستید؟ جالب است بدانید که ظاهر فک و چانه به آرامی با گذر سن تغییر می کند. در پی روند پیری پوست و بافت بدن، فک و چانه به دلیل از دست دادن چربی و تضعیف عضلات، تغییر شکل می دهند. این موضوع ناشی از کاهش طبیعیه عضله و توده استخوانی است. اولین علائم تغییر شکل فک و چانه در 30 سالگی قابل مشاهده است. با این حال برخی از افراد حتی قبل از 30 سالگی این تغییرات را احساس می کنند. تزریق فیلر اسید هیالورونیک به فک و چانه، می تواند یک روش عالی و راحت برای حجم دهی و زاویه سازی فک دوباره صورت شما باشد.

تزریق فیلر به فک و چانه یک راه سریع و غیرتهاجمی برای افزایش زیبایی چهره شما است، اگر احساس می کنید که خط فک شما نامتقارن است یا اندازه چانه شما با چهره شما تناسب ندارد و یا به علت کاهش وزن شروع به تغییر شکل داده، این روش زیبایی را می توانید برای بهبود تمام این مسائل در نظر بگیرید.

زاویه سازی فک و چانه با فیلر

تزریق فیلر به چانه و فک

اگر شما تصمیم به تغییر فرم صورت خود گرفته اید، دو گزینه دارید: تزریق و یا جراحی. اگر مایل به انجام تزریق فیلر هستید، متخصص زیبایی می تواند این کار را برای شما در مدت زمان کوتاهی انجام دهد. متخصص زیبایی به دقت و مهارت فیلر را در مناطق مشخص شده به گونه ها، فک و چانه شما تزریق خواهد کرد.

آیا تزریق فیلر به چانه و فک یک روش امن محسوب می شود؟

مطمئن باشید که تزریق فیلر به چانه و فک یک روش کاملا ایمن است، تا زمانی که شما یک پزشک زیبایی باتجربه و حرفه ای را برای انجام این کار انتخاب کنید. یک پزشک حرفه ای و با سابقه از بهترین نوع فیلر برای حجم دادن و فرمدهی به صورت شما استفاده می کند و تخصص لازم برای یک تزریق ایمن را دارد.

اقدامات لازم قبل از زاویه سازی فک و چانه با فیلر

اگر تصمیم به انجام زاویه سازی صورت خود گرفته اید، ابتدا یک جلسه مشاوره حضوری باید با متخصص زیبایی خود داشته باشید. متخصص زیبایی پوست شما را ارزیابی می کند و برخی از توصیه های مربوط به محصولی که برای شما مناسب است را در اختیار شما قرار می دهد. برای داشتن بهترین تجربه از تزریق فیلر، لازم است کارهای زیر را انجام دهید و از این موارد اطلاع داشته باشید:

بودجه خود را شناسایی کنید

در جلسه مشاوره، از متخصص زیبایی خود بخواهید، شما را در مورد هزینه تزریق فیلر چانه و فک در جریان بگذارد. پزشک شما باید درباره آنچه که برای درمان کامل نیاز دارید، با شما صحبت کند. به عنوان مثال چندین جلسه برای زاویه سازی صورت نیاز دارید؟ و برای رسیدن به فرم دلخواه خود به چند سی سی مواد نیاز خواهید داشت؟ سپس با توجه به این اطلاعات و بودجه خود تصمیم لازم را بگیرید.

پرهیز از مصرف برخی داروها و نوشیدنی ها

هر زمانی که شما اقدام به تزریق فیلر، بوتاکس و … می کنید، کبودی یکی از عوارض جانبی طبیعی آن خواهد بود. بنابراین برای به حداقل رساندن کبودی، از مصرف محصولاتی که باعث می شوند غلظت خون شما تحت تاثیر قرار گیرد، اجتناب کنید مانند داروی آسپرین، ادویل و …

با پوست تمیز به کلینیک زیبایی مراجعه کنید

لازم است روزی که برای انجام تزریق فیلر به کلینیک مراجعه می کنید، قبل از مراجعه دوش بگیرید و کاملا بدون آرایش باشید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *