• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مزایای تزریق ژل چانه چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

ژل چانه چیست؟


ژل های چانه ژل های تزریقی هستند که برای فرم دهی و زاویه دار کردن ناحیه چانه و خط فک استفاده می شوند. ژل های تزریقی هم از مواد طبیعی و هم از مواد مصنوعی ساخته می شوند و به‌منظور پر کردن خطوط و صاف کردن چین و چروک ها به نواحی مختلف صورت تزریق می شوند.

فیلرها (مواد پرکننده) می توانند خط فک پایینی را زاویه دار کرده، نیمرخ را بالانس و فرم چانه را زیباتر کنند. برخی از فیلرها (پرکننده ها) دوام بیشتری از بقیه دارند. به عنوان مثال، این یک امر ثابت شده است که درمان از طریق فیلرهای مصنوعی دوام طولانی مدتی دارد. سایر فیلرها مانند ژلهای هیالورونیک اسید (HA) به مرور زمان جذب بدن می شوند و باید هر چند وقت یکبار تزریق آنها تکرار شود.

مزایای تزریق ژل چانه


مزایای تزریق این نوع ژل ها چیست؟ و چرا باید تزریق ژل را برای فرم دهی چانه انتخاب کنید و نه روش دیگری؟ خب، دلایل زیادی برای انتخاب فیلرهای فرم دهنده چانه وجود دارد، از جمله:

درمان بدون جراحی 

تزریق ژل بدون دخالت جراحی انجام میشود. و این بدان معناست که تزریق ژل حداقل خطر را به همراه دارد و به دوره نقاهت بسیار کمی نیاز دارد. در نتیجه، مجبور نخواهید بود که ازمحل کار خود مرخصی بگیرید یا از فعالیت های روزانه خود عقب بیفتید. دقیقاً برعکس، شما می توانید به روال عادی به فعالیت خود ادامه دهید.

نتایج سریع

تزریق ژل نتیجه فوری دارد، بنابراین می توانید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و ظاهر جدید خود را بلافاصله پس از درمان مشاهده کنید. همچنین ژل حدود ۱۲ ماه دوام دارد، بنابراین اگرچه این درمان دائمی نیست اما رویه ی آن نیز مکرر نخواهد بود.

فرم دهی و زیباسازی چانه 

اگر شکل چانه شما مشکل دارد، ژل تنها روش غیرجراحی جهت فرم دهی چانه است. فرم دهی با تزریق قند طبیعی و کلاژن و الاستین، درست در زیر پوست چانه انجام میشود. و این بدان معنی است که چانه شما می تواند فرم جدیدی بگیرد. شکل چانه شما به گونه ای طراحی می شود که متناسب با فرم صورت شما و دلخواه شما باشد.

با تزریق ژل میتوانید از بروز علائم پیری جلوگیری کنید

با افزودن حجم و فرم دهی به چانه، می توانید از تعدادی از علائم پیری زودرس جلوگیری کنید. با افزایش سن حجم صورت ما کاهش می یابد و این منجر به افتادگی پوست می شود. چانه برجسته تر می تواند از این افتادگی جلوگیری کند. در عین حال، خطوط ماریونت یا همان خط بغض اغلب در اطراف دهان ایجاد می شوند و این به دلیل از دست دادن ساختار و حجم چانه به عنوان بخشی از روند پیری است؛ اما، با افزودن حجم و برجسته کردن چانه، می توانید از بروز این خطوط جلوگیری کنید.

تقارن صورت

تزریق ژل چانه می تواند به بالانس شدن و تقارن صورت کمک کند. این مسئله می تواند به شما اعتماد به نفس بیشتری بدهد و باعث شود از ظاهر خود رضایت بیشتری داشته باشید.

تزریق فیلر چانه برای چه کسانی مناسب است؟


این تزریق برای افراد بالای ۲۱ سال که مایلند خط فک خود را برجسته تر کنند، چانه خود را فرم دهند یا چین و چروک یا خطوط اطراف چانه را محو کنند، مناسب است. افرادی که برای تزریق ژل مراجعه میکنند باید از سلامت کلی برخوردار باشند، هیچ گونه حساسیت یا بیماری نداشته باشند، نباید سیگار بکشند و باید پس از درمان از پوست خود به خوبی مراقبت کنند.

تزریق ژل چانه برای مردان


خط فک برجسته می تواند مرد را جذاب تر کند. جذابیت ظاهری با ترشح تستوسترون بالاتر و داشتن سیستم ایمنی قوی تری ارتباط مؤثر دارد و به طور طبیعی جنس مخالف را جذب مرد می کند. تمامی این ویژگی ها همراه با چانه ای خوش فرم و زاویه دار، جذابیت مرد را دو چندان میکند.

تزریق ژل چانه می تواند به هر مردی در رسیدن به فرم ایده آل خط فک کمک کند تا جذابیت ظاهری او را بیشتر کند. در حالی که بسیاری از بیماران زن میخواهند چانه ای با انحنای نرم تر داشته باشند، بیماران مرد دوست دارند چانه ای با تراش و برجستگی بیشتری داشته باشند.

مراقبت های بعد از تزریق ژل چانه


پس از درمان، حتماً از نور مستقیم خورشید، ورزش شدید و فعالیت بدنی سنگین به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت اجتناب کنید. به محل تزریق دست نزنید و پوست خود را تمیز نگه دارید. شما می توانید درد را با کمپرس یخ یا قرص تایلانول تسکین دهید.

نتایج تزریق ژل چانه


اکثراً نتایج تزریق ژل چانه بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده است، به جز تزریق ژل Restylane، که مشاهده نتایج آن چند روز طول می کشد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *