• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

با کمک فیلر چگونه میتوان چانه را تغییر داد؟

با کمک فیلر می‌توان چانه را چگونه تغییر داد؟

اگر چانه شما عقب رفته است و خیلی برجسته نیست، می‌توانید با تزریق فیلر مناسب به آن شکل بدهید و آن را برجسته‌تر کنید. البته برای برجسته کردن چانه می‌شود از کار گذاشتن ایمپلنت با کمک جراحی هم استفاده کرد، اما جراحی دردسرهای خودش را دارد. بنابراین با استفاده از فیلر مناسب راحت‌تر از جراحی می‌توان به چانه شکل داد، آن را برجسته کرد و مسطح بودن آن را از بین برد.

از نظر زیباشناختی چانه باید چه شکلی داشته باشد؟

چانه‌ها دو شکل دارند، یا مربعی هستند و یا مثلثی. معمولا مردان چانه‌های مربعی و زنان چانه‌های مثلثی دارند. البته هر دو شکل در هر دو جنس دیده می‌شوند. از نظر زیباشناختی از نیمرخ باید برجسته‌ترین قسمت چانه مختصری عقب‌تر از برجستگی لب پائین باشد. همچنین چانه باید شکلی گرد داشته باشد و مسطح نباشد.

در مورد تزریق فیلر در چانه چه نکاتی را باید بدانیم؟

اگر می‌خواهید با تزریق فیلر چانه و چهره خود را زیباتر کنید، به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • شکل دادن به چانه با تزریق فیلر برای کسانی مناسب است که به سبب تغییرات بافت نرم صورت دچار عقب رفتگی یا مسطح شدن چانه هستند. به عبارت دیگر در افرادی که به سبب مشکلات دندانی یا استخوانی چانه عقب رفته دارند، تزریق فیلر در چانه توصیه نمی‌شود.
  • هدف از تزریق فیلر در چانه این است که برجسته چانه بیشتر و چانه گردتر دیده شود.

آیا تزریق فیلر برای چانه دردناک است؟

تزریق فیلر برای چانه تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. برای این منظور می‌شود از کرم های بی‌حس کننده موضعی استفاده کرد. در این حالت بعد از قرار دادن کرم بر روی پوست محل تزریق حدود نیم ساعت صبر می‌کنیم و بعد تزریق را انجام می‌دهیم. راه دیگر این است که داروی بی‌حس کننده موضعی را با سوزن ظریف در محل مورد نظر تزریق کنیم. نگران نباشید، تزریق فیلر برای چانه تحت بی‌حسی موضعی به هیچ وجه دردناک نیست.

نتیجه تزریق فیلر برای چانه چه موقع ظاهر می‌شود؟

بلافاصله بعد از تزریق فیلر در چانه برجسته شدن آن مشهود می شود بهتر است ۴ هفته بعد از تزریق به پزشک مراجعه کنید تا او بتواند وضعیت فیلر تزریق شده را بررسی کند و در صورت لزوم ترمیم انجام بدهد.

دوام اثر فیلر تزریق شده برای چانه چقدر است؟

مدت اثر فیلر بستگی به نوع فیلر تزریقی دارد. معمولا برای برجسته کردن چانه از فیلرهایی استفاده می شود که قوام بیشتری دارند و به همین دلیل این فیلرها بیشتر دوام می آورند. به عنوان مثال در صورتی که تزریق اسید هیالورونیک انجام شود، معمولا حداقل تا ۵/۱ سال خیالتان از بابت دوام فیلر در چانه راحت است.

 

 بعد از تزریق فیلر برای چانه باید چه مراقبت‌هایی را انجام داد؟

بعد از تزریق فیلر می‌توانید برای کاهش تورم از بسته یخ استفاده کنید. بدون آن که فشار روی محل تزریق بیاورید هر ۱ تا ۲ ساعت برای ۱ تا ۳ روز یخ را روی محل بگذارید تا از مقدار تورم کم شود. از فعالیت‌هایی که سبب برافروختگی صورت می‌شود و نیز از تماس با گرما خودداری کنید تا زمانی که تورم محل از بین برود. اگر احساس ناراحتی دارید، استامینوفن مصرف کنید. سعی کنید شب و در موقع خواب سرتان بالاتر از معمول باشد، به شکم نخوابید، روی محل تزریق فشار نیاورید و آن را ماساژ ندهید. دو تا چهار هفته بعد برای ترمیم به پزشک خود مراجعه کنید. نگران نباشید، فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک معمولا عوارض دراز مدتی ندارند و بی‌خطر هستند.

تزریق فیلر برای چانه چه عوارضی دارد؟

در صورت انتخاب فیلر مناسب و قابل اعتماد معمولا عارضه ای وجود ندارد. در کل چانه محل بی‌خطری برای تزریق فیلر است. البته بعد از تزریق ممکن است دار خونمردگی، تورم و قرمزی شوید که بعد از مدتی کوتاه برطرف می شوند. گاه محل تزریق برای مدتی کوتاه در برابر لمس و فشار حساس می‌ماند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *