• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

عملکرد دستگاه‌های هایفو

هایفوتراپی، یکی از تکنولوژی‌های پیشرفته در زمینه بهبود ظاهر و جوانی پوست، از امواج فراصوتی با فرکانس بالا بهره می‌برد. این روش غیر جراحی و غیر تهاجمی برای تقویت کلاژن پوست، کاهش چروک و چین‌های صورت، و بهبود سطح پوست استفاده می‌شود. با استفاده از جدیدترین و قویترین دستگاه‌های هایفو روز دنیا، این فرآیند به نحو چشمگیری بهبود یافته و امکانات جدیدی برای بهبود جوانی و زیبایی پوست ارائه می‌دهد.

عملکرد دستگاه‌های هایفو

 

1- دستگاه هایفو دابلو

هایفو دابلو ساخت شرکت هیرونیک در کشور کره جنوبی است که در ایران بسیار پرطرفدار است. این دستگاه کره‌ای نتایج قابل قبولی در لیفت صورت ارائه داده است. هایفو دابلو با داشتن چهار کارتریج سطوح مختلف پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین با سرعت شات بالاتر مدت زمان پروسه درمان را کاهش داده است. اگر میخواهید بدانید اسم بهترین دستگاه هایفو چیست؟ هایفو دابلو را به یاد بسپارید.

2- دستگاه هایفو اولتراپی

دستگاه اولتراپی ساخت آمریکا است و بیش از یک میلیون درمان توسط این دستگاه در دنیا انجام شده است. قطعا می‌توان دستگاه اولتراپی را بهترین دستگاه هایفو صورت در جهان دانست. اما نکته بسیار مهم این است که طبق اطلاعات وب سایت رسمی اولتراپی، این دستگاه در ایران موجود نیست.

3- دستگاه هایفو اولترافورمر

هایفو اولترافورمر 3 جدیدترین تولید شرکت کلاسیس کره جنوبی است. این دستگاه هم در زمینه هایفو صورت و هم لاغری بدن کاربرد دارد. اولترا فورمر برای لاغری و یا کانتورینگ بدن نیز کاربرد دارد. این دستگاه برای کسب نتایج بهتر بازه‌های مختلف کارتریج را هم برای صورت و هم برای بدن ارائه کرده است. طراحی باریکتر کارتریج‌ها در دستگاه هایفو اولترافورمر باعث می‌شود که اپراتور دستگاه بتواند در مناطق حساس عملکرد بهتری داشته باشد.

اگر میخواهید برند کره‌ای را برای انجام هایفو انتخاب کنید دستگاه هایفو دابلو و دستگاه اولترافورمر هر دو گزینه خوبی هستند. این دستگاه بهترین دستگاه هایفو لاغری در ایران است. و با استفاده از کارتریج‌های مختلف چربی‌ها در عمق‌های مختلف پوست را می‌سوزاند. یکی از بهترین مزایای لاغری با هایفو این است که همزمان پوست شما نیز لیفت می‌شود. در نظر داشته باشید هایفو لاغری نتایج قابل توجهی مثل عمل‌های لاغری در پی نخواهد داشت.

4- دستگاه هایفو اولترا

اولترا معروفترین دستگاه هایفو چینی در ایران است. نمی‌توان دستگاه‌های چینی هایفو در بازار را ناکارآمد دانست. قطعا دستگاه‌های چینی از مهندسی معکوس استفاده کرده و بی‌تاثیر نیستند. قیمت پایین دستگاه‌های چینی باعث شده است که این درمان با هزینه کمتری در اختیار علاقمندان هایفو قرار بگیرد. بسیار از کلینیک‌های پوست و مو در ایران نیز از دستگاه‌های چینی استفاده می‌کنند و استفاده کنندگان نیز از نتایج بهره برده‌اند. با این حال هایفو اولترا جایگاهی در لیست بهترین برند دستگاه هایفو صورت ندارد.

نکته قابل توجه این است که نباید دستگاه هایفو را بسیار پیچیده بدانید. هایفو از امواج اولتراسوند استفاده می‌کند. این امواج دقیقا همان امواجی است که در سونوگرافی استفاده می‌شود. در سونوگرافی امواج اولتراسوند برای مشاهده اجزای داخل بدن و یا جنین در شکم مادر استفاده می‌شود. در هایفو این امواج شدت بالاتر داشته و متمرکز می‌شوند.

در نتیجه انواع دستگاه‌های هایفو همگی از امواج اولتراسوند و یک تکنولوژی استفاده می کنند. و نمی‌توان تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو را بسیار زیاد و غیر قابل مقایسه دانست.

5- دستگاه هایفو هایفونیک

با افزایش تقاضا از درمان محبوب هایفو شرکت‌های ایرانی نیز برای تولید دستگاه هایفوتراپی اقدام کردند. هایفونیک نیز یکی از دستگاه‌های تولید ایران است. طراحی بدنه دستگاه ضعیف به نظر می‌رسد. این دستگاه به نوعی مهندسی معکوس دستگاه کره‌ای هایفو اولترافورمر است. هایفونیک از سه کارتیج یک و نیم، سه و چهار و نیم میلیمتری برای بهبود افتادگی صورت استفاده می‌کند.

دستگاه ایرانی هایفونیک مجهز به تکنولوژی Centerless است، که در مقابل سوختگی پوست ایمن بوده و درد را به حداقل می‌رساند. این دستگاه در مراکز پوست و مو در ایران نیز نصب شده است. در نظر داشته باشید که اثربخشی هایفو تنها وابسته به دستگاه نیست. و تعداد شات مناسب،‌ کیفیت کارتریج دستگاه نیز میتواند در نتیجه نهایی تاثیر گذار باشد. با وجود دستگاه‌های بسیار بی‌کیفیت هایفو در بازار ایران می‌توانیم این دستگاه ایرانی را نیز، در لیست بهترین برند دستگاه هایفوتراپی قرار دهیم.

6- دستگاه هایفو دلتا

شاید نام دستگاه هایفو دلتا را بسیار شنیده باشید. این دستگاه نمونه اصلی و مطرح در جهان ندارد. و شاید تنها برای بازار ایران طراحی و تولید شده است. هایفو دلتا داری سه کارتریج برای صورت و دو کارتریج برای بدن است. همچنین یک کارتریج مخصوص هایفو واژینال دارد. هایفو دلتا به صورتی طراحی شده است که بتواند تمام خدمات هایفو را پوشش دهد. این دستگاه ساخت چین است و با دستگاه‌‌های اولترا نیز در یک سطح کیفیت قرار دارند.

این دستگاه به علت داشتن هندپیس واژینال هایفو دوبعدی نامیده می‌شود. هایفو دلتا یکی از انواع دستگاه هایفوتراپی در ایران است که قیمت مناسبی دارد. و با توجه به قیمت مناسب، میتواند خدمات هایفو را به صورت مقرون به صرفه‌تری در اختیار علاقمندان به زیبایی قرار دهد.

اگر بخواهیم لیست بهترین مارک دستگاه هایفو را تهیه کنیم، هایفو دلتا و اولترا در یک یک سطح قرار خواهند گرفت. زیرا تفاوت دستگاه هایفو دلتا و اولترا به اندازه‌ای نیست که بتوان یک دستگاه را نسبت به دیگری برتر دانست.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

هایفو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *