• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

فرمدهی گونه با تزریق ژل

تزریق ژل به گونه ها موجب خوش فرم شدن و زاویه سازی صورت می شود. با آنکه ممکن است گونه ها به واسطه استفاده از لوازم آرایشی کمی پر حجم تر به نظر برسند، ولی تزریق ژل به آنها بی شک موثر تر بوده و با توجه به معیارهای زیبایی انجام می گیرد.

ژل ها و فیلرهای موجود در بازار بهترین تکنیک برای جایگزینی جراحی های زیبایی می باشند. تزریق ژل در صورتیکه به درستی انجام گیرد، بدون خونریزی بوده و عوارض جانبی احتمالی آن حداقل است.

فرمدهی و برجسته سازی گونه با تزریق ژل

تزریق ژل به گونه یک عمل پرطرفدار و کاملاً ساده و سرپایی هست. اصولا در سنین بالا افتادگی گونه باعث می شود تا چهره ی شما به مراتب پیرتر به نظر رسیده و زیبایی و جذابیت صورت شما از بین برود .

همین طور خیلی از جوانان ها به دلیل داشتن چهره لاغر و کشیده از صورت خود راضی نیستند به همین دلیل روش های مختلفی جهت فرمدهی و حجیم کردن گونه ها در دنیا رواج پیدا کرده که مناسب و سریع ترین روش تزریق ژل گونه هست که با تزریق ژل گونه برای صورت کشیده چهره‌‌ای زیبا‌ و جذاب تر پیدا می کنید.

تزریق ژل افزایش حجم گونه ضمن ایجاد ظاهری جوانتر برای گونه ها باعث کاهش و رفع چین و چروک های خطوط خنده و کاهش برآمدگی زیر چشم شما نیز می شود.

دلایل تزریق ژل به گونه چیست؟

یک باور بسیار غلطی بین افراد وجود دارد که ممکن است تزریق ژل به گونه در بلند مدت باعث آسیب رسیدن به بافت های پوستی شود. همچنین این افراد بر این باورند که نتایج حاصل از این روش عمر کوتاهی دارند و با گذشت زمان آسیب ها تشدید خواهند شد. بعضی از افراد تصور می کنند که با گذشت زمان ژل تزریق شده شل و فرم صورت تغییر می کند.

تزریق ژل به گونه جزو یکی از محبوب ترین تزریق های ژل به حساب می آید. این روش موجب جوان تر و زیبا تر شدن چهره فرد در سنین جوانی و همچنین موجب رفع علائم پیری و حالت های افتادگی در سنین بالا می شود. برخی از رایج ترین علل انجام این روش زیبایی عبارت است از:

  • جوان تر به نظر رسیدن چهره
  • زیبا تر شدن چهره
  • برجسته تر شدن گونه ها
  • جلوگیری از افتادگی گونه ها

مواد تشکیل‌دهنده ژل گونه

این ژل‌ها معمولاً بی‌رنگ، شفاف و ژله‌ای هستند. برخی از ژل‌ها ممکن است افزون بر اسید هیالورونیک یک مواد بی‌حسی موضعی، مانند لیدوکائین هم داشته باشند که باعث کاهش درد حین تزریق شود. بسته به برند و نوع محصول، احتمالا ترکیبات دیگری نیز در ژل گونه وجود داشته باشد.

مزیت ژل گونه به جراحی گونه چیست؟

ژل‌های پرکننده گونه مزایای متعددی نسبت به جراحی گونه دارند :

  1. روش غیرجراحی: تزریق ژل گونه یک روش غیرتهاجمی است، بنابراین خطرات مربوط به عمل جراحی مانند عفونت، خونریزی یا واکنش به بی‌حسی وجود ندارد.
  2. دوره نقاهت کمتر: دوران نقاهت تزریق ژل گونه به مراتب کمتر از جراحی گونه است. بیشتر افراد می‌توانند به فعالیت‌های روزمره خود بلافاصله بعد از تزریق بازگردند.
  3. نتایج قابل برگشت: در صورت عدم رضایت از نتایج تزریق ژل، اغلب اوقات از طریق تزریق یک آنزیم به نام هیالورونیداز، که می‌تواند اسید هیالورونیک را تجزیه کند، ژل خود به خود تخلیه خواهد شد. این گزینه در جراحی گونه وجود ندارد.
  4. کنترل بهتر: با تزریق ژل، متخصص زیبایی می‌تواند به تدریج حجم را افزایش دهد و نتایج را با دقت بیشتر کنترل کند. در مقابل، جراحی گونه ممکن است منجر به نتایج غیرقابل پیش‌بینی شود.
  5. درد کمتر: تزریق ژل نسبت به جراحی معمولاً با درد کمتری همراه است. برخی از پرکننده‌ها حاوی مواد بی‌حسی مانند لیدوکائین هستند که می‌توانند درد را کاهش دهند و قبل از تزریق محل آن با بی حسی موضعی آماده می‌شود.
  6. نتایج فوری: نتایج تزریق ژل گونه بلافاصله قابل مشاهده است، در حالی که نتایج نهایی جراحی گونه ممکن است نیاز به چند هفته صبوری داشته باشد.

ماندگاری فیلر گونه

فیلرهای گونه می‌توانند بین 6 ماه تا 2 سال دوام داشته باشند. این مسئله بستگی به نوع فیلر دارد. لازم به ذکر است همه‌ی انواع فیلرهای گونه بعد از مدتی  کم کم حل و از طریق بافت پوست متابولیزه می‌شوند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *