• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

فواید پاکسازی پوست چرب و جوش دار

شاید در میان انواع پوست خشک ، پوست نرمال و پوست چرب، , پوست مختلط ، پوست حساس ،پوست چرب بیشترین دردسر را برای یک خانم داشته باشد.مهمترین نکته در مراقبت از پوست چرب، کنترل میزان چربی پوست به روش‌های صحیح است. بزرگترین فایده پاکسازی پوست چرب این است که منافذ پوست باز شده و لایه شاخی از روی پوست برداشته می شود و با بازشدن منافذ پوست ،چربی هایی که ترشح می شود راحت خارج شده وفواید پاکسازی پوست چرب منافذ پوست گشاد نمی گردد در واقع چربی پوست تعدیل می گردد.

اصول مراقبت از پوست چرب و جوش دار

مراقبتهای پوست چرب اهمیت بسزایی در سلامت و زیبایی پوست چرب دارد این مراقبت ها شامل تونر مناسب پوست چرب ،شستشوی پوست چرب،پاکسازی پوست چرب،ماسک و اسکراپ برای پوست چرب و… ا
مواد لازم جهت تهیه تونر

  •   ۲ قاشق غذاخوری سرکه انگور
  •   ۲ قاشق غذاخوری گلاب

گلاب و سرکه را به نسبت مساوی باهم ترکیب نموده و هر شب با پنبه صورت خود را پاک نمایید. این تونر را می‌توانید به مقدار بیشتری تهیه‌کرده و در یخچال نگهداری کنید.

روش شستن پوست چرب و جوش دار

حداکثر 2 بار در روز پوست خود را بشویید تا پوستتان چربی مفید خود را از دست ندهد. برای شستشوی پوست چرب از آب گرم و ژل‌های شستشوی ملایم مخصوص پوست چرب مانند عصاره درخت چای سبز استفاده نمایید تا چربی اضافی پوستتان تمیز گردد.

فواید پاکسازی پوست چرب و جوش دار

پاکسازی پوست چرب و جوش دار

1- ابتدا پوست خود را با تونر خانگی و پنبه پاک‌کنید.
2- از ماسک peeloff یا black mask (ماسک زغال) استفاده نمایید و آن را با آبسلانگ یا چوبک روی پوستتان بزنید و بعد از خشک شدن به سمت بالا کشیده و از پوستتان جدا کنید.
3- صورت خود را مرطوب کنید و کمی اسکراپ (از رایحه دلخواه) روی پوستتان بزنید و به مدت ۲ دقیقه به‌صورت دورانی روی پوستتان ماساژ دهید
نکته: اگر دانه‌های اسکراپ درشت است کمتر ماساژ دهید تا پوستتان زخمی نشود.

4- یک ماسک خانگی درست کنید و روی پوستتان بگذارید.
5- بعد از پاک کردن ماسک از یک مرطوب‌کننده سبک فاقد چربی استفاده کنید.
مهم‌ترین نکته در پاک‌سازی پوست چرب:
فیشیال باید ماهی یک‌بار انجام شود. اگر بیش‌ازحد روال از محصولات مراقبتی و پاکسازی استفاده نمایید، پوست شما چرب‌تر می‌شود. فراموش نکنید که هدف از شستشوی پوست رهایی از چربی اضافی پوست است. اگر پوستتان را بیش از حد بشویید، چربی مفید آن را هم از بین می‌برید. این عمل می‌تواند باعث شود غدد چربی شما حالت تدافعی به خود گرفته و چربی بیشتری تولید نماید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *