• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

فیشیال برای درمان لک های صورت

فیشیال لک چیست؟

فیشیال لک تفاوت چندانی با فیشیال صورت ندارد. یکی از مزایای فیشیال از بین بردن لک‌ها است. فیشیال لک تمرکز بیشتری روی از بین بردن لک‌های نواحی مختلف صورت و پوست خواهد داشت. همان طور که ذکر شد لک‌ها ممکن است بر اثر عوامل متفاوتی به وجود بیایند. بنابراین فیشیال باید فواید و عملکردهای متنوعی داشته باشد تا بتواند تمام لک‌ها را از بین برده و از ظاهر شدن مجدد آن‌ها جلوگیری کند.

مزایای فیشیال لک

مزیت‌های بسیاری زیادی برای فیشیال لک توسط متخصصان زیبایی و پوست ذکر شده است. در ادامه به برخی از مهمترین‌ها اشاره خواهیم کرد.

غیر تهاجمی بودن

بسیاری از روش‌ها برای درمان لک تهاجمی محسوب می‌شوند. برخی از روش‌های غیرتهاجمی هم نیاز به مراجعات مکرر به کلینیک و تحمل عوارض دردآور و طولانی‌مدت دارد. فیشیال جزو روش‌های کم عارضه یا حتی بدون عارضه محسوب می‌شود. به همین دلیل برای اکثر افراد مناسب خواهد بود.

پاکسازی عمیق

فرایند فیشیال لایه‌های زیرین پوست را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد. روش‌های پاکسازی پوست خانگی معمولا آلودگی‌های لایه‌های سطحی پوست را از بین می‌برند و تاثیر آن‌ها بلندمدت نخواهد بود. فیشیال می‌تواند چربی‌ها و سموم جمع شده در بافت‌های عمیق را به طور کامل از بین ببرد.

مناسب برای تمام رده‌های سنی

فیشیال لک برای همه رده‌های سنی و گروه‌های پوستی مناسب است. تنها افرادی که به مواد خاصی حساسیت داشته یا پوست بسیار حساسی دارند نباید از روش‌های عمومی فیشیال لک استفاده کنند. برای این افراد نیز می‌توان فیشیال‌های تخصصی طراحی کرد.

ارزان بودن

فیشیال لک نسبت به سایر روش‌های کلینیکی هزینه کمتری دارد. از همین رو جامعه هدف این فرایند درمانی گسترده‌تر است. این روش درمانی به خوبی می‌تواند تمام لک‌های پوست را از بین ببرد و البته هزینه زیادی برای مراجعه‌کننده نتراشد.

مراقبت بعد از انجام فیشیال لک

بخش زیادی از مراقبت‌های پس از فیشیال لک باید توسط پزشک متخصص تجویز شود. در صورتی که پس از اتمام فرایند قرمزی یا جوش روی سطح پوست مشاهده کردید، حتما با پزشک در ارتباط باشید. گاهی اوقات منافذ و لایه‌های زیرین به خوبی پاکسازی نشده و همین موضوع سبب ایجاد التهاب و عارضه می‌شود.

تا چند روز پس از انجام فیشیال لک از شیر پاک کن برای شستشوی پوست استفاده نکنید. تا ۷۲ ساعت پس از فیشیال پوست نازک بوده و به راحتی ملتهب می‌شود. استفاده از اسکراب نیز در این بازه زمانی توصیه نمی‌شود.

تا چند روز پس از فیشیال لک باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید پرهیز شود. تا چند هفته نیز حتما از کرم‌های ضد‌آفتاب استفاده کنید. پس از فیشیال پوست برای مدت کوتاهی ضعیف شده و در معرض نور خورشید سریعا دچار سوختگی می‌شود.

بعد از فیشیال لک از ماساژ دادن پوست یا شستشوی سریع و با نیروی زیادی اجتناب کنید. این کار سبب تحریک پوست و بروز عوارضی مثل جوش، قرمزی و لک‌های سطحی خواهد شد.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

فیشیال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *