• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر زیر بغل و نکات قبل و بعد آن

لیزر زیر بغل یکی از بهترین روش‌ها برای ازبین‌بردن موهای زائد این ناحیه است. یکی از روش‌های ایمن و کارآمد برای رفع طولانی‌مدت و یا حتی دائمی، استفاده از لیزر موهای زائد زیر بغل است. در هنگام استفاده از لیزر موهای زیر بغل ابتدا موهای زیرپوستی برطرف و کاملاً ریخته می‌شود، سپس منافذ باز پوست بسته شده و در ادامه پوستی صاف خواهید داشت. شیو کردن زیر بغل به یکی از چالش‌برانگیزترین مسائل تبدیل شده است. شما همواره نمی‌توانید زیر بغل خود را مشاهده کنید، همین موجب می‌شود شما به‌سادگی دچار بریدگی در هنگام ژیلت کشیدن شوید. از دیگر معضلات، رشد سریع موهای زائد زیر بغل است.

در حال حاضر برای خلاص شدن از شر موهای اضافی زیر بغل برای مدت طولانی و یا دائمی از لیزر استفاده می‌شود. استفاده از لیزر موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شود. ازآنجایی‌که زیر بغل یکی از نواحی حساس بدن است؛ بنابراین برای ازبین‌بردن موهای زائد باید از یک روش مطمئن استفاده نمایید. برای ازبین‌بردن موهای زائد زیر بغل روش‌های متفاوتی نظیر تیغ، ژیلت، کرم‌های موبر، اپیلاسیون، وکس و لیزر وجود دارد. لیزر یکی از روش‌های تأیید شده توسط سازمان FDA است که هیچ‌گونه صدمه‌ای به پوست وارد نمی‌کند.

 

چه مدت بعد از لیزر زیر بغل موها شروع به ریزش می‌کنند؟

در حقیقت موهای زائد سریع بعد از اتمام جلسه لیزر نمی‌ریزند. فولیکول‌های مو طی پروسه لیزردرمانی تخریب می‌شوند. در این صورت بدن شروع به جایگزین‌کردن فولیکول‌ها با بافت‌های اطراف پوست می‌کند. همین‌طور می‌توان گفت در ادامه فولیکول مو به‌صورت پوست مرده از بدن جدا می‌شود. در طول این پروسه امکان دارد احساس کنید که پوست شما کمی خشک و یا پوسته‌پوسته شده است. زمان روند ریزش در اغلب افراد بین ۲ تا ۴ هفته است. در این مدت موها به‌صورت دسته روی پوست ظاهر می‌شوند و شما می‌توانید از طریق شیو کردن از شر آن‌ها خلاص شوید.

مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زیر بغل چیست؟

نتایج لیزر تنها هنگامی به بهترین شکل ممکن حاصل می‌شود که پوست در معرض نور خورشید قرار نگیرد. در صورت قرارگرفتن در مقابل نور خورشید پوست دچار سوختگی می‌شود. بهترین زمان برای شروع درمان با لیزر پاییز و زمستان است که کمتر در مقابل نور آفتاب قرار می‌گیرید.

بعد از جلسه اول درمان ممکن است برخی از افراد انتظار داشته باشند که پوست آن‌ها نرم و ابریشمی شود، اما حدود ۵ تا ۶ جلسه نیاز دارید تا به این نتایج دست یابید. اغلب متقاضیان لیزر برای رسیدن به نتایج مناسب بین ۵ تا ۶ هفته یک‌بار باید به کلینیک لیزر مراجعه نمایند.

بهترین روش برای مراقبت از پوست بعد از لیزر، استفاده از کرم ضدآفتاب است. در طول دوره درمان پیش از خارج‌شدن از خانه، کرم ضدآفتاب با SPF بالا استفاده نمایید تا پوست شما دچار آفتاب‌سوختگی نشود.

به‌هیچ‌عنوان بعد از درمان با لیزر از موم استفاده نکنید. در این دوره شما تنها می‌توانید شیو کنید، چراکه موم انداختن موجب اختلال در پروسه تأثیرگذاری لیزر موهای زائد می‌شود.

بعد از لیزر تنها دوش آب خنک بگیرید و تا مدت ۴۸ ساعت از دوش آب گرم استفاده نکنید، چراکه پوست حساس می‌شود و تماس آب داغ موجب احساس درد خواهد‌شد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *