• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم

دستگاه لیزر سوپرانو پلاتینیوم چه دستگاهی است؟

لازم به ذکر است که لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم، جدیدترین و موثرترین روش در زمینه لیزر موهای زائد برای انواع مو و پوست با رنگ های مختلف می باشد که توسط شرکت سوپرانو کره جنوبی با بازار عرضه شده است. این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده بسیار قوی برای تماس با سطح پوست می باشد که می تواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزر را بدون درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید. این دستگاه با پوشش سه طول موج زیر را داشته و در درمان انواع پوست به کار گرفته می شود:

  • 808 نانومتر لیزر دایود
  • 755 نانومتر لیزر الکساندرایت
  • 1064 نانومتر لیزر Nd:YAG

مزایای لیزر پلاتینیوم چیست؟

لیزر پلاتینیوم ویژگی های بسیار خاصی دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • از بین بردن موهای زائد برای طیف پوست های روشن و تیره
  • دارا بودن سه طول موج همزمان در یک اپلیکاتور
  • این دستگاه طراحی خلاقانه با سه کاربرد در یک دستگاه دارد.
  • لیزر پلاتینیوم بدون درد است. ( درمان تقریبا بدون درد بوده و با حس ماساژ همراه است.)
  • دستگاه پلاتینیوم برای هر نوع مویی مناسب است. باید بیان شود که نتایج موثر برای پوست های روشن یا تیره و هم چنین موهای زمخت یا نازک را دارد.
  • ایمنی بالا حتی برای پوست های تیره و سیاه ( باعث سوختگی پوست های تیره نمی شود)
  • این دستگاه می تواند برای پوست های برنزه نیز استفاده شود. درمان در هر زمانی از سال با استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم قابل انجام است، از جمله برای پوست های برنزه در فصل تابستان
  • سرعت دستگاه پلاتینیوم بسیار بالا است. جلسات درمانی بسیار سریع انجام می شوند حتی برای نواحی مانند پاها و کمر
  • از بین بردن موهای زائد با استفاده از این دستگاه هیچگونه دوره نقاهتی نخواهد داشت و شما می توانید فورا فعالیت های روزمره ی خود مانند مانند رفتن به باشگاه را از سر بگیرید.
  • این دستگاه ایده آل برای هر ناحیه ای از بدن مانند نواحی حساس یا نواحی که دسترسی به آ نها سخت است مانند گوش ها، سوراخ بینی و خط بیکینی

 

عملکرد لیزر پلاتینیوم  چگونه می باشد؟!

اگر بخواهیم عملکرد لیزر پلاتینیوم را مورد بررسی قرار دهیم، می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

1_ تکنولوژی گرما اندوزی (Heat build up) در لیزر سوپرانو ایس پلاتینیوم

لازم به ذکر می باشد که لیزر پلاتینیوم با گرم کردن تدریجی غشاء میانی پوست به طور موثری به فولیکول های مو آسیب زده و از رشد مجدد آن ها جلوگیری می نماید اما به بافت پیرامون آسیبی نمی رساند. تکرار بالایی از پالس های کوتاه به عمق غشاء پوست نفوذ کرده و به صورت بالینی و با گرما اندوزی موثر و بدون درد موهای زائد را از بین می برد.

تکنیک sweeping In-motion با حرکت مدام اپلیکاتور بر روی نواحی درمان از یک پوشش کامل اطمینان حاصل می کند در حالی که تکنولوژی ICE علاوه بر خنک کردن سطح پوست از سوختگی های سطحی جلوگیری کرده و باعث می شود که این کار با کارایی بالا و تقریبا بدون درد انجام می شود. هم چنین سوپرانو آیس پلاتینیوم (Soprano ICE Platinum) به یک راه حل منسجم، و ترکیبی از سه طول موج به نتایجی عالی برای از بین بردن موهای زائد دست یافته است.

شرکت سوپرانو مفتخر است که با طراحی سوپرانو آیس پلاتینیوم مفتخر بهترین و جدیدترین فناوری ها را برای مراجعه کنندگان ارائه می دهد. از جمله نکات مهمی که درباره این دستگاه باید بدانید این است که:

  • لیزر پلاتینیوم با ترکیب سه طول موج در یک هندپیس واحد، به طور همزمان سه عمق متفاوت بافت را علاوه بر ساختارهای آناتومیکی در فولیکول مو مورد هدف قرار می دهد.
  • سوپرانو آیس پلاتینیوم امروزه با ترکیب میزان جذب و نفوذ سه طول موج متفاوت، همراه با پوشش دهی مناسب ناحیه تحت درمان به ایمن ترین و جامع ترین درمان موهای زائد تبدیل شده است.

2_ ویژگی مهم سوپرانو آیس پلاتینیوم:

این دستگاه از ویژگی های زیر برخوردار می باشد:

  • سه طول موج با حداکثر کارایی برای از بین بردن موهای زائد که هر یک ساختارهای متفاوتی را در فولیکول مو تحت تأثیر قرار می دهند.
  • سه هدف آناتومیکی مهم این دستگاه لیزر شامل ساقه مو (Bulge)، ریشه مو (Bulb) و پاپیلا (Papilla) هستند که با ایجاد حرارت به طور موثری موجب تخریب فولیکول های مو می شوند.

3_ دارا بودن طول موج YAG 1064NM: موثرین روش برای پوست های تیره

می توان اذعان داشت که ویژگی طول موج YAG 1064NM، جذب پایین تر ملانین و مناسب برای پوست های تیره تر است. به طور همزمان، اشعه لیزر پلاتینیوم با طول موج 1064nm عمیق ترین نفوذ را به فولیکول مو داشته و ریشه  و هم چنین پاپیلا را علاوه بر درمان مو تحت تأثیر قرار می دهد. از لیزر پلاتینیوم می توان در نواحی مانند پوست سر، زیر بغل و نواحی شرمگاهی و بیکینی با بازدهی بالایی استفاده کرد. لازم به ذکر می باشد که طراحی سیستم پلاتینیوم به گونه ای است که با جذب آب بالاتر و ایجاد دمای بیشتر، پیوستگی طول موج 1064nm پروفایل حرارتی درمان لیزر را برای رفع موهای زائد به گونه ای موثر افزایش می دهد.

4_ دارا بودن طول موج ALEX 755NM: مناسب برای طیف گسترده ای از انواع موها با انواع رنگ

طول موج الکساندرایت جذب انرژی قدرتمندتری را با کروموفور ملانین ارائه می دهد و از این رو این روش برای طیف وسیعی از انواع مو، مانند موهای نازک و موهایی که رنگ شده اند ایده آل است. طول موج 755nm با نفوذ سطحی تر برآمدگی فولیکول مو را تحت هدف قرار داده و به طور خاص برای موهای زائد نواحی مانند ابرو و لب بالایی موثر است.

5_ دارا بودن طول موج SPEED 810NM: زمان درمان را به نصف کاهش خواهد داد

طول موج 810NM، طول موجی کلاسیک در لیزر موهای زائد می باشد که با قدرتی بالا و تکرار زیاد به فولیکول مو نفوذ کرده و به روند درمان سرعت می بخشد. 810NM دارای جذب متوسط ملانین است که برای پوست های تیره تر کارایی بسیار بیشتری دارد. این طول موج با قابلیت نفوذ عمیق، برآمدگی و ریشه فولیکول مو را مورد هدف قرار می دهد در حالی که با نفوذ متوسط برای حذف موهای زائد بازوها، پاها، گونه ها و ریش بسیار ایده آل و مناسب خواهد بود.

 

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

سوپرانو آیس پلاتینیوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *